Tunteesi nyt?
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
Ruskettunut?
- Anonyymi00004
Koomassa
- Anonyymi00005
Lämmin ja väsynyt. Meen nukkumaan.
- Anonyymi00006
Huoraamassa nyt
- Anonyymi00014UUSI
Trolli
- Anonyymi00007
Asettamassa pussia päähän
- Anonyymi00008
Lämpöä, rakkautta, yhteyttä.
- Anonyymi00009
Eilen toussapnä
- Anonyymi00010
Höpöttää nyt
- Anonyymi00012
Mitä ajattelen siitä että panit
- Anonyymi00013
Petturi
- Anonyymi00015UUSI
Mitä pitäis tuntea
- Anonyymi00016UUSI
Surua
- Anonyymi00017UUSI
Vähän samaa. Nyt kuitenkin nukkumaan.
Elämä kantaa eteenpäin. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vähän samaa. Nyt kuitenkin nukkumaan.
Elämä kantaa eteenpäin.Vielä hetki hyvää kirjaa. Siihen voi hukuttaa surunsa. Hyvää yötä💙
- Anonyymi00019UUSI
Ikävä, surullinen, yksinäinen, murtunut, toivoton, luovuttava. 💔
- Anonyymi00020UUSI
Samoin tunnen välillä, mutta kaikki tuntemukset menee joskus ohi. Tasan kaksi olotilaa vuorottelee: toivoton ja sitten sellainen, ettei mikään tunnu miltään. Mutta uskon kuitenkin, että asiat menee parempaan suuntaan, koska olen loppujen lopuksi ikuinen optimisti. Jollei tässä elämässä, niin seuraavassa varmasti.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Samoin tunnen välillä, mutta kaikki tuntemukset menee joskus ohi. Tasan kaksi olotilaa vuorottelee: toivoton ja sitten sellainen, ettei mikään tunnu miltään. Mutta uskon kuitenkin, että asiat menee parempaan suuntaan, koska olen loppujen lopuksi ikuinen optimisti. Jollei tässä elämässä, niin seuraavassa varmasti.
Hyvä jos sä pystyt ajattelee noin et asiat paranee vielä. Ite en. Ei vaan onnistu itellä enää.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hyvä jos sä pystyt ajattelee noin et asiat paranee vielä. Ite en. Ei vaan onnistu itellä enää.
En pystyisi elämään, ellen yrittäisi ajatella positiivisesti. Pahoja asioita tapahtunut ja tapahtuu, mutta en halua kuolla, vaan haluan elää. Tänä aamuna kun heräsin, tuntui kyllä siltä, että haluaisin kuolla. Mutta se meni ohi, koska en tekisi itselleni mitään. Paras on vaan yrittää pitää itsestään ja terveydestään huolta, jotta elämä on edes jotenkin siedettävää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531188
- 1121009
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53716Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34709Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7664- 70648
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää49607Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23571Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?63540