Tiedätkös, miehet lähes poikkeuksetta taantuvat eläimen tasolle seurassasi...
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
häh
- Anonyymi00002
🐒?
- Anonyymi00005
p u s k a 💩
- Anonyymi00004
Ohi. Joistain tulee ääliöitå.
- Anonyymi00006
Ei kai. Vai oliko vain omakohtaista kokemusta 😄
- Anonyymi00007
Kannattaa siis valita, sellainen poikkeusyksilö.
- Anonyymi00008
Tarkoitit varmaan, että pystyvät olemaan oma itsensä eli paljastavat sen mitä todellisuudessa ovat.
- Anonyymi00009
Mikä eläin sinusta tuli esiin? 😁
- Anonyymi00010
Loch nessin hirviö
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Loch nessin hirviö
Tarunhohtoista, urbaanilegenda. Kuin jostain toisesta maailmasta. Uitko liian syviin vesiin?
- Anonyymi00012
Juu näitä eläimiä näkynyt kyllä 🦧🦍🐷🐭🐰🦚🐍🦎🐢🪱🦁🐌
- Anonyymi00013
Tiedätkö, että aloituksesi on tehty väärälle palstalle. Taantuntuneet elävät ikävän puolella.
- Anonyymi00014
Jälleen totesin tänään, miten älykkäitä eläimet ovat.
Linnunaivo - Anonyymi00015
Eipä taida johtua naisesta itsehillinnän puutteesta tai kasvatuksen puutteesta
Mjaa, minä saan esiin kaikista miehistä vain apinoita. Ei vissiin ole taito tarttunut hyppysiini.
- Anonyymi00016
Miehet ovat jopa pahansuopaisissa aikeissaan melko heikolla tasolla. Jos pyörittelen silloin henkisestä letistä pitkin lattioita, oma vikansa.
- Anonyymi00017
Jos mies taantuu lapsen tasolle tai muuttuu hirviön kaltaiseksi kohdatessaan. Tavallisen, mukavan (tilanteen mukaan) rehellisen ja yleensä avoimen, puheliaan naisen kohdatessaan. Se on miehen oma vika! Mitä itseeni tulee olen hyvin vähän ollut tekemisissä viimeisen kymmenen vuoden aikana miesten kanssa.
Poikkeus on miehet, ketkä ovat pitkällisesti samanlaisia kuin itse olen ja ketkä tulevat juttelemaan oma aloitteisesti pelkäämättä jotain selittämätöntä.
Joskus voi tietysti omat ongelmat elämässä estää normaalin kommukoinnin sukupuolten välillä. Yleensä haluan vältellä näitä tyyppejä, koska surua en halua enempää elämääni saada. - Anonyymi00018
Eipä ole kukaan läähättänyt. Hän naapureineen tuijotti, liekö varmistivat ettei vanhus saa lämpöhalvausta 🤔 Tai sitten ovat vain uteliaita, mistäpä tuon tietää.
- Anonyymi00019
Kyllä, liskoaivot tulevat esiin ja alkukantaiset vaistot heräävät auuh auuuuh!
🤓
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661