Mut oli pakotettu tavallaan kuitenkin siihen! Muka olin liian sairas, että tuommoiseen piti alistua, tuollaisille, jotka ovat sairaampia kuin minä!
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Tuollaisille heittopusseille
- Anonyymi00003
Nyt mä hoidan niitä, mikä mun palkka
- Anonyymi00005
Kyllä mä tästä henkisestä kärsimyksestä ansaitsen jotain. Kuukausia jatkuvaa. Lisäksi myös aikaisempina vuosina
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä mä tästä henkisestä kärsimyksestä ansaitsen jotain. Kuukausia jatkuvaa. Lisäksi myös aikaisempina vuosina
Kyllä todellakin minäkin koen ansaitsevani, koska olen saanut kokea, sekä henkistä että fyysistä pahaa oloa jo kauan! Todella monen vuoden ajan! Mutta stalkkerille minulla ei tule koskaan olemaan mitään hyvää sanottavaa! Hyi teitä, jotka ette perehtyneet projektin ihmisten luonteen piirteisiin jo ennen kuin aloititte projektin, olen täysin varma, ettei kukaan teistä olisi koskaan halunnut joutua samaan tilanteeseen kuin mihin minut panitte yli kymmenen vuoden ajaksi!!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kyllä todellakin minäkin koen ansaitsevani, koska olen saanut kokea, sekä henkistä että fyysistä pahaa oloa jo kauan! Todella monen vuoden ajan! Mutta stalkkerille minulla ei tule koskaan olemaan mitään hyvää sanottavaa! Hyi teitä, jotka ette perehtyneet projektin ihmisten luonteen piirteisiin jo ennen kuin aloititte projektin, olen täysin varma, ettei kukaan teistä olisi koskaan halunnut joutua samaan tilanteeseen kuin mihin minut panitte yli kymmenen vuoden ajaksi!!
Mä en jaksaa!! Stalkkkerrriiii!! Sulkekaa tää palsta, että tyyppii pääsee harjoittajan, jos sittenkään
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mä en jaksaa!! Stalkkkerrriiii!! Sulkekaa tää palsta, että tyyppii pääsee harjoittajan, jos sittenkään
Siis harhoistaaan pääsee
- Anonyymi00004
Jaa mihin ihmisen voi muka pakottaa
- Anonyymi00006
No joskus on sellaisia tahoja jotka voi, jopa kiristämällä. Yhteiskunnassa vaan on sellainen järjestys joillekin
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
No joskus on sellaisia tahoja jotka voi, jopa kiristämällä. Yhteiskunnassa vaan on sellainen järjestys joillekin
Enkä voinut vaikuttaa että mulle valitaan tuollaiset heittopussit, keitä minä tuen vuorovaikutuksessa
- Anonyymi00008
Pakko sanoa nyt suoraan kun ahdistaa, anteeks vain. Ehkä nyt meni teille perille, älkää aina syyllistäkö mua. Kantakaa itse vastuu. Jokaisen rakastuminen pitäis olla jokaisen oma asia, eikä hänen rakkauden kohde ole siitä vastuussa, luulisi ammattilaisen tajuavan sen
- Anonyymi00024
Ja turha luulla että olisin ollut edes ihastunut stalkkeriin, pelkäsin häntä!
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja turha luulla että olisin ollut edes ihastunut stalkkeriin, pelkäsin häntä!
Se on hyvä jos et ihastunut, silloin tiesi olisi helpompi
- Anonyymi00009
En ole mitään sellaista tehnyt että mua kohtaan voi käyttäytyä näin tai vihata.
- Anonyymi00012
Olette itse vastuussa omista tunteistanne
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja vastuussa olette myös omasta sairaudestanne, sitä turha sysätä toisten syyksi. Minä en mitään sellaista ole tehnyt mielestäni, että sairauden olisin teille aiheuttanut.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin olen koko ajan ollut ja siksi en koskaan sanonut stalkkerille mitään! Pelkäsin hänen lähestymisiään! En koskaan pyytänyt, tai halunnut, että aloitettasiin joku hel..tin typerä projekti! Ainoa mitä halusin oli saada tehdä töitä! Proejektin aloittajien olisi pitänyt kertoa minulle, mitä se kaikki piti sisällään ja miksi, mutta niin ei tapahtunut koskaan! Siksi olin aivan ymmälläni neljä ensimmäistä vuotta, että mikä helvetin tarkoitus sillä kaikella pelleilyllä oli, mitä minun ympärilläni jatkuvasti tapahtui! YMMÄRTÄKÄÄ TÄMÄ, ETTEN OLISI KOSKAAN HALUNNUT OSALLISTUA PASKAPROJEKTIIN, JOS SIITÄ OLISI KERROTTU SEN TARKOITUS JO ENNEN KUIN SE ALOITETTIIN! Olen ollut täysin kyllästynyt siihen jo monen vuoden ajan!
- Anonyymi00010
Mua pakotetaan sellaiseen mitä en halua ja mistä ikinä en ole edes haaveillu. Ja sit mun pitää sääliä ja muka säälistä alkaa hoitaa tolpeka
- Anonyymi00011
Toopeja
- Anonyymi00013
Ja jos minä jomman kumman toopen kanssa alkaisin parisuhteeseen, se ei olis tasavertainen suhde, eli semmoiseen ei kannata ryhtyä. Kummankin tulee saada suhteesta yhtä paljon. Haluan älykkään ja keskustelutaitoisen kumppanin ja jos en sellaista saa olen yksin. Ja luultavasti näillä eväillä mitä elämääni olen saanut tulen olemaan loppu elämäni sinkku, mielelläni. Koska tilanne on nyt se että pohjasakkaa olis vain saatavilla. Sanon näin suoraan että ettette enää rakastaisi mua ja lopettaisitte, koska minua ahdistaa
- Anonyymi00022
Minulle riittää tasan tarkkaan vain se yksi kauan kestänyt parisuhde! Olen ajatellut aivan samaa, enkä tiedä enää sitäkään haluankó enää koskaan edes uutta ystävääkään! Korvaukset haluan, koska minulta vietiin mahdollisuus tehdä töitä!
- Anonyymi00019
Parisuhde ei sori vaan voi olla toisen pään silittelyä ja pussaamista. Se suhde olisi tien päässä jo ensimmäisen viikon aikana. Ja jos sieltä suusta ei mitään sellaista toivottavaa tule, suhde ei kestä päivääkään. En jaksa olla sellaisen ihmisen kanssa kauaa samassa tilassa, ei pelkkä rakkaus kanna. Hyväksikäyttö suhteeseen en ala, se on sairasta
- Anonyymi00035
Ja minä en enää koskaan halua uutta parisuhdetta!
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ja minä en enää koskaan halua uutta parisuhdetta!
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi00020
Siis pussaamista ei suhde voi olla, no ei kyl sitä pelkkää pusssaamistakaan heheheeheeee. Saa. T a Na n sek hullut
- Anonyymi00021
Siis passaamisesta pidä jos sana
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siis passaamisesta pidä jos sana
Toisen passaamista parisuhde ei voi olla. Omaishoitosuhteeseen tuskin on laillista hypätäkään ulkopuolisen noin vain. Enkä halua olla omaishoitaja
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Toisen passaamista parisuhde ei voi olla. Omaishoitosuhteeseen tuskin on laillista hypätäkään ulkopuolisen noin vain. Enkä halua olla omaishoitaja
En minäkään koskaan! Eikä ole mitään tarvetta pussata ketään, koska en koe mitään tarvetta enää koskaan rakastuakaan!
- Anonyymi00025
Tuliko tuntemukseni selväksi teille! Voitte lopettaa haaveilun, yhtään positiivista sanaa ei täältä enää teille tule, koska teillä lähtee heti mielikuvitus laukalle, että ehkä sittenkin tulisi jotain. Ei vain tule, olen sen päättänyt. Ja mun oikeus on se päättää. Ystävyyteen emme siis pysty, se on varmaa, unohtakaa sekin! Mun pää räjähtää teidän kanssq
- Anonyymi00026
Etsikää teille itselle sopiva kumppani, joka haluaa olla teidän kanssa. Toista ei voi pakottaa rakastamaan tai parisuhteeseen, se tunne ei noin vain tule. Eikä varsinkaan silloin jos toinen on sairas tai toopeaivo. Viikossa tunnin verran ystävyyttäkin mahdottomuus näköjään ja ette luultavasti halua edes mitään sellaista, että joku säälistä teidän kans on hetken. Luulen niin, kukapa sellaista. Nyt oon sanonut niin suoraan että varmasti rakkaus loppui ja voitte unohtaa minut ja keskittyä kuntoutumiseenne
- Anonyymi00027
Anteeks jos loukkasin, mutta loukkaus joskus on paras vaihtoehto
- Anonyymi00028
Toisen ja itsensä kannalta, että pää pysyy ehjänä
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Toisen ja itsensä kannalta, että pää pysyy ehjänä
Kyllä, juuri noin se on!
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä, juuri noin se on!
En olisi koskaan osannut edes ajatellakaan minkälaista pahuutta voisin joutua kokemaan ja kymmenen vuoden ajan! Ei minusta ole moneen vuoteen edes ystäväksi kenellekään!
- Anonyymi00033
Muistakaa mitä oon sanonut
- Anonyymi00036
Olen sanonut etten halua nähdä stalkkeria enää koskaan!
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olen sanonut etten halua nähdä stalkkeria enää koskaan!
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi00034
..
- Anonyymi00037
!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661