Norjan asuntopalo, mikä tahansa maastopalo, työttömyys, homeasunto, isoja muutoksia.
Miten aloitetaan alusta nollasta?
Tuo voi sattua kenelle tahansa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012149876.html
Jos haaveilet, että asiat olisi toisin, miten ja mitkä asiat?
Miten aloitetaan alusta ja valitaan paremmin?
9
59
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Muistutan, että ennen uutta onnea saatta tulla eteen surutyö.
- Anonyymi00004
Ei välttämättä jos tapaa rikkaamman miehen niin vaihtaa köyhemmän siihen tai vaihtaa ja vaihtaa sydän sen sanoo
- Anonyymi00002
No tekee heti alustamassauksenja valitsee sinkitynkorin niin ei ruostu niin äkkiä
- Anonyymi00003
Mut autossa se ratkaisee vain sen ongelman, siitä
kohdasta. Jos huollossa sössitään etujouset ja ylälaakerit, jarrut tms.
Se on yhtä paha. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mut autossa se ratkaisee vain sen ongelman, siitä
kohdasta. Jos huollossa sössitään etujouset ja ylälaakerit, jarrut tms.
Se on yhtä paha.Kannattaa hoitaa ne kuntoon
- Anonyymi00006
Kai tuolla oli vakuutus. Järkyttävää silti.
- Anonyymi00007
Olen kokenut melko saman,
enkä tiedä miten aloitetaan.
Sodan jälkeisessä Suomessa oli jälleenrakentamista,
nyt ei ole. - Anonyymi00008
Sadeveden keräys vesi,
saattaa olla sammutusvetenä. Siks mä oon aina sanonu, että laittakaa ne tiedot pilvipalveluun. Tiedot nyt saa kerättyä uudelleen, vaikka sekin on turhauttavaa, kun niiden eteen on tehny satoja tunteja töitä. Mutta kuvat sitten onkin jo ihan korvaamattomia. Niitä ei kuvata mitenkää uudelleen. Pilvipalvelukin voi tietenki tyhjentyä, mennä konkurssiin tai vuosimaksu unohtua, mutta tuskin yhtäaikasesti talo palaa.
Teidän täytyy kattoo mikä on se teidän elämän lanka. Sellanen joka johtaa läpi elämän. Ja sille perustalle rakentaa varmuuskopiointi. Se jostain effeltornista otettu räpsy tuskin on arvokas, kun sitä on kuvannu miljoonat muutki. Mä ite en oo vuosiin kuvannu ollenka enää turistikohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811223- 42824
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga69695Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35581Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77550- 45548
- 37502
- 23498
- 26482