Nainen kaikin tavoin yrittää peittää äänet, jotka tulee normaalista wc käynneistä.
Laittaa vesihanan suhisemaan, musiikin soimaan, jopa käske miehen ulos talosta.
Sitten nainen oli metsässä ja tuli pissahätä ja ettei kukaan kuulisi puskapissan ääntä, laittoi musiikin oimaan kaiuttimista ja meni 50 metrin päähän metsään.
No tuollainen se vasta herättääkin sivulisissa huomion katselmaan, kun luonnosta kuuluu musiikkia, että mistä se musiikki kuluu.
Kukaan ei edes huomaisi, jos mitään ääniä ei pissaanmisen äänen peittämiseksi olisi nainen laittanut.
Nyt nainen ihmetlei, kun kaikki ohikulkijat pysähtyivät ja lähtivät kävelemään musiikin suuntaan, no jos nainen on noin tyhmä, niin minkäs sille voi.
Naisen tapa peittää äänet
9
75
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kiinnostaako sua pissaaminen vai
toisen käytös?
Häpeä?
Mitä sä ruinaat?
Saitko sovittua, miten äänekkäästi itse pissaat?
Lapsellista. - Anonyymi00002
Höpö höpö.
Kunnon syväpommin ääni on jokaisen naisen kunnia-asia! 🤎📢
🦄 - Anonyymi00003
Sitten kun pääset samaan talouteen
sun pitää itse uskaltaa
aloittaa keskustelu vessaäänistä.
Mustsis ei kaikesta päätellen opettanut.
Nyt sä revittelet sillä aiheella täällä.
Asenne on ikävä, kun nimittelet tyhmäksi.
Ei o hyvä lähtökohta. - Anonyymi00004
Mulla on ollut naisia, jotka eivät välitä pestä toosaansa edes kerran päivässä, puhumattakaan muista hygieniaseikoista.
- Anonyymi00005
koulussa rehtori nainen siinä käytävä vierel yks vessa, laittoi hanan täysille kun pissasi..
miksi kun se nainen, eikö niilä käsilaukut aina, sinne sopis kuulosuojaimet, se vaimentaa oman sihinän tai klopisevat kaggarat..
joudun asioimaan usein wc missä porukkaa ympärillä puhuu kovaa läpi seinien siis, en anna sen haitata , klops klops ja virtsaan nestekohtaan jos seisaaltaan asiat..- Anonyymi00006
Onko tää sun eroottinen mustelu?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko tää sun eroottinen mustelu?
Muisto tai mustelma.
- Anonyymi00008
Eikö sitäkään voi tehdä normaalisti ja omassa kodissa tai oman miehensä kanssa voi ja saa olla normaali oma itsensä
- Anonyymi00009
Olen todella kyllästynyt pääviallisiin
huonosti kasvatettuihin poikalapsiin.
Käytös muistuttaa mm….heimoa huoltoasemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568