Laitureille portaita 250 000:n euron hintaan. Olisi hyvä bisnes kun tarvikkeet makaa muutaman satasen ja yhden portaan rakentaa parissa tunnussa.
Näin työttömästä tuli monimiljönääri yhdessä kesässä.
Työttömät voisivat rakentaa
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Linkki faktoihin unohtui.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012144913.html - Anonyymi00002
Juu, tuota hommaa voisin tehdä. Pääsisi hyville liksoille nopeasti.
- Anonyymi00005
.
- Anonyymi00003
ainoa pienen pieni haaste on löytää maksukykyinen ja halukas betoniporatiden tilaaja/ostaja tuollaisille laiturin portaille. Tavallinen työtön ei ole verkostostoitunut ja kaveripiirissä ei ole lainkaan päättäjiä. Jos kavereina on toisia työttömiä, ostarin peliautomaattia paukuttavia eläkeläisiä jsekä pullokerääjiä , niin maksukykyisen ostajan löytyminen betoniportaille on lähes mahdottomuus.
- Anonyymi00004
Kaskun et ehdota kalliiden lentokoneiden lentäjien paikalle työttömiä niin säästää suuria summia!...
Työttömäthän voisi hoitaa maanpuolustuksen tehtävät jotka muutoin kalliita tehtäviä...
Pelastuslaitokset voisivat irtisanoa työntekijät kun nykyiset työttömät voisi ne tehdä halavalla.
Työttömät lääkäreiksi olisi merkittävä etu ilmeisesti ja halvoista hammaslääkäreistä kuulemma pulaa joten työttömät siihenkin vaan!...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459