Parannettua kuuntelemalla viisaita asiakkaita.
Mutta ei millään, aliarvioidaan kokemusta!
Ehkä mielenterveyshoitoa saisi
63
110
Vastaukset 63
- Anonyymi00001
Nimenomaan asiakasta pitäisi kuunnella koska ongelma on päässä, ei näkysvissä eikä luotettavasti mitattavissa millään
- Anonyymi00002
Eli silloin kokemusasiantuntijan roolin pitäis olla alalla hyvin merkityvä
- Anonyymi00004
Heillä koulutus
- Anonyymi00024
Siis ammattilaisilla
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siis ammattilaisilla
Onko koulutus mennyt mönkään jos asiakas ei ole kohde? Nyt asiakas/potilas ei kohtaa. Joku on vakavasti vaurioitunut.
- Anonyymi00005
Mikä tuo muka pätevyyden ymmärtää toisen päänsisäistä elämää
- Anonyymi00053
Siis ammattilaisen koulutus
- Anonyymi00006
On kyllä skitsofreenistä touhua heillä itsellään
- Anonyymi00007
Lääkkeitä lääkkeitä
- Anonyymi00009
Ei ne mitään auta
- Anonyymi00010
Ainakaan kaikkia, vaikeimpia tapauksia
- Anonyymi00011
Oireen hallinnan opettelu, se on ongelmanratkaisua
- Anonyymi00012
Eikä sitä opettelua voi tehdä kukaan muu kuin potilas itse, ei ammattilainen, vakka kuinka asiakas hyppäisi terapiaaaa
- Anonyymi00013
Jos on älykäs ja sairastunut, tiesi on helpompi, näinhän se on. Älykkyys suojaa vakinaista alas, koska jatkuvasti päässä raksuttaa ja ongelmaa ratkaisee oireen hetkellä.
- Anonyymi00014
Vajoamassa alas siis
- Anonyymi00015
Älykkyyden merkitys on hyvin suuri jo sairastua hetkellä kenestä tulee vaikea tapaus
- Anonyymi00025
Sairastumis hetkellä siis, älykäs on helpompi tapaus
- Anonyymi00016
Ei kaikki potilaat kellä sama diagnoosi on voi kategorisoitua samaan kastiin
- Anonyymi00026
Ei kaikkia potilaita joilla sama diagnoosi voi siis kategorisoida samaan kastiin
- Anonyymi00017
Lääkkeet laskee älykkyyttä, siltikin ylilääkitään
- Anonyymi00018
Mikä taas estää sairauden paranemista, koska ongelman ratkaisu kyvyt heikkenee
- Anonyymi00019
Tunteet on isossa roolissa ongemanratkaisussa
- Anonyymi00020
Ja jos ihmisestä on tehty tunteeton zombi lääkkeillä, ongelmaa on hyvin vaikea ratkaista
- Anonyymi00057
Silloin eivät menetä työpaikkaansa näetkös.
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Silloin eivät menetä työpaikkaansa näetkös.
Zombina ja ylilääkittynä kyllä menettää, silloinhan ne eläkepaperit just kirjoitetaan ja olet sen jälkeen umpikujassa yhteiskunnassa
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Zombina ja ylilääkittynä kyllä menettää, silloinhan ne eläkepaperit just kirjoitetaan ja olet sen jälkeen umpikujassa yhteiskunnassa
Varsinkin jos käytät neurolepti lääkitystä, olet lähes monessa tapauksessa ns. Vaikea tapaus. Varsinkin jos käytät injektiohoitoa
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Varsinkin jos käytät neurolepti lääkitystä, olet lähes monessa tapauksessa ns. Vaikea tapaus. Varsinkin jos käytät injektiohoitoa
Neuroletit vie älyn sekä tunteet, mitä sellaisilla aivoilla tekee. Vaikkakin onhan sillä taudillakin oma rooli. Mitä vaikeampi tauti tai taudin kuva sitä haasteellisempaa ponnistaa takaisin yhteiskuntaan
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Neuroletit vie älyn sekä tunteet, mitä sellaisilla aivoilla tekee. Vaikkakin onhan sillä taudillakin oma rooli. Mitä vaikeampi tauti tai taudin kuva sitä haasteellisempaa ponnistaa takaisin yhteiskuntaan
Vaikka oon älykäs itse ja olen joskus käyttänyt ne URL lep. Silti tippunu pois työelämästä. Koska työ on sairauteni takia kuormittavaa. Vaikka oireistani on lievä
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Vaikka oon älykäs itse ja olen joskus käyttänyt ne URL lep. Silti tippunu pois työelämästä. Koska työ on sairauteni takia kuormittavaa. Vaikka oireistani on lievä
Pystyn itsenäiseen asumiseen kyllä ja asiani ja arkeni hoitaa. Mutta kaikki ylimääräinen uuvuttaa. Eikä se lääkitys sitä uupumusta pois vienyt silloin kun käytin sitä
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Pystyn itsenäiseen asumiseen kyllä ja asiani ja arkeni hoitaa. Mutta kaikki ylimääräinen uuvuttaa. Eikä se lääkitys sitä uupumusta pois vienyt silloin kun käytin sitä
Pitää vaan nukkua päikkäreitä, väsyy herkästi. Ehkä maks 4 tuntia työtä kerralla. Sit nukkuu
- Anonyymi00021
Lääkkeiden haittavaikutuksia perustellaan sairaudella, vaikka oikeasti on kyse lääkkeen haittavaikutuksesta
- Anonyymi00022
Annetaan lisää lääkettä vain, koska passiivisuus katsotaan sairaudesta johtuvaksi, pitää siis antaa aktivoivampaa
- Anonyymi00023
Tie on loputon, ja potilaan kannalta mahdollisimman tuhoisa
- Anonyymi00027
Mahdollisimman paljon lääkkeitä on psykiatrin uskomus, että se on se parantava. Hehehheheeee
- Anonyymi00028
Yksinkertainen jos ajattelee noin
- Anonyymi00029
Eihän sillä psykiatrilla oikein muuta annettavaa potilaalle ole kuin lausunnot ja pskoja lääkkeitä mahdollisimman paljon. Mitä ei ole edes tieteellisesti todistettu että auttaako ne oikeasti ja miten
- Anonyymi00030
Mielenterveyden tutkimus työ lapsen kengissä
- Anonyymi00031
Ollaan jo vuodessa 2026 eikä tätä mysteeriä ole kukaan saaanuy ratkaistua mikä on parantava hoito ja onko sitä. Mikä välittäjäaine on keskeisessä roolissa ja missä
- Anonyymi00058
Silloin kuin tämä 2000+ vuotta sai alkunsa niin ratkaisu oli jo, siitä asti on tänne tultu ilman mitään parempaa vaihtoehtoa. Jeesus Kristus, hauta on edelleen tyhjä.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Silloin kuin tämä 2000 vuotta sai alkunsa niin ratkaisu oli jo, siitä asti on tänne tultu ilman mitään parempaa vaihtoehtoa. Jeesus Kristus, hauta on edelleen tyhjä.
Jokainen saa uskoa mihin lystää tai olla uskomatta, se ei kestään parempaa tai huonompaa ihmistä tee
- Anonyymi00032
Itse ajattelen että kun lääkkeillä lyödään ihmisistä tunteeton zombi ja tyhmä, sen takia ongelmat pitkälti helpottuu, kun päässä ei ole tunteita eikä ajatuksia.
- Anonyymi00034
Ei välttämättä siis ole kyse pelkästään lääkkeen vaikutuksesta oireet saadaan kuriin, vaan yksinkertaisesti siitä että ihmisestä tehdään tunteeton ja tyhmä isoilla määrillä lääkkeitä
- Anonyymi00050
Eli kun päässä ei ole enää ajatuksia ja tunteita, tottakai oireet helpottuu, koska on kyse nimenomaan sairaan yliajattelusta ja vaikeista tunteista.
- Anonyymi00035
Psykiatrit ylpeitä tuollaisista lääkkeistä
- Anonyymi00036
Jos käyt heidän ylpeyden alueelle, saat lisää lääkettä vaikka sit injwktiona
- Anonyymi00037
Jos potilas vastustaa hän on sairausentunnot
- Anonyymi00038
Karkuun et pääse, vaikka sanot että niistä lääkkeistä tulee huono olo
- Anonyymi00039
Sitten viedään kyseenalaisin menetelmin M1 llä
- Anonyymi00040
Potilaalla ei ole mitään lainsuojaa
- Anonyymi00041
Turha M1 lähete sysätään potilaan vastuulle ja sanotaan että tämä on meidän oikeus koska olemme huolissaan. Vaikka kyse olisi ollut ammmatilaisen ammattitaidottomuudesta ja hoitovirheistä lähettää potilas turhaan m1 arvioon
- Anonyymi00042
Väärät ihmiset laitetaan hakemaan hoitoa. Kiusatut joutuvat käymään terapioissa ja syömään lääkkeitä.
- Anonyymi00049
?????
- Anonyymi00043
Tämä kaikki voi olla toistuvaa
- Anonyymi00046
Siis turvat m1 set
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Siis turvat m1 set
Eikä kukaan pyydä anteeksi vaikka turhaa on viety m1
- Anonyymi00044
Ja niin rakaaa että poliisitkin voivat rulla saattamaan turhaa ja poliisit pyörittelee päätä, eikä ymmärrä
- Anonyymi00048
Siis m1 arvioon
- Anonyymi00055
Anonyymi00048 kirjoitti:
Siis m1 arvioon
Puhelun perusteella terveydenhuoltoon voidaan siis viedä m1 llä. Ilman että lääkäri on edes nähnyt sua. Hoitajan kertomuksen pohjalta lääkärille. Uskomatonta! Poliisitkin mukaan saattamaan! Ne tulee kotiovellesi ja vie, mikään perustelu ei auta. Ja turhaa kaikki, miten noloa toimintaa terveydenhuollolta
- Anonyymi00045
Paetkaa hyvät ihmiset jotka olette mielenterveyshoidon kurimuksessa keinolla millä hyvänsä. Jos pääsette pois kierteestä, älkää palatko enää takaisin. Luota että selviät itse, koska tähänkin asti olet selvinnyt. Älä mene ansaan enää, koska se ei johda yhtään mihinkään parempaan tilaan kuitenkaan. Viisastu
- Anonyymi00051
…..
- Anonyymi00052
Ajatelkaapa ihmistä, joka on sairastunut ja käynyt koko hoidon läpi ja hän on vielä lukenut psykiatriaa, niin miettikää oikein minkälainen asiantuntemus hänellä voi olla. Jopa parempi kuin psykiatrilla. Psykiatrilla ei siihen verrattuna voi olla paljon tietoa, ehkä enemmän kentällä olevasta työstä, eli tullut kohdattua monenlaisia saiastuneita
- Anonyymi00056
😝😝😝
- Anonyymi00066
Kaikkein eniten hoitoalalla olen oppinut nimenomaan niiltä ihmisiltä jotka ovat käyneet kuntoutuspsykoterapiassa. Joka päivä on ollut uusi kokemus ja löytö ihmisen elämästä ja kokemuksista.
🙏🏻
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557