"Muutama nainen oli tullut lauteille uimapuvut päällään. Maauimalan säännöt kieltävät uimapuvut saunassa.
Muut saunojat olivat huomauttaneet asiasta. Toinen uimapuvussa saunaan tulija ei pitänyt huomauttelusta. Lopulta naisten tunteet kuumenivat siinä määrin, että tilanne äityi riidaksi ja ääniä korotettiin."
"Nainen poistui uimavalvojien pyynnöstä sovinnolla. Lampela kertoo, etteivät sääntörikkeet ole mitenkään harvinaisia ja henkilökunta kiertelee siksi pukutiloissa, suihkuissa ja saunoissa valvomassa."
- Naiset eivät tule toimeen keskenään, eivätkä voi olla yhdessä huoneessa kovin pitkään ilman tappelua.
Tunteet kuumenivat naisten saunassa
34
183
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Se on työläs ottaa pois,
ja se peseytyy suihkussa.
Se nyt on eri asia kuin miesten uimahousu.- Anonyymi00005
Tosimies ei mitään uimahousua käytä vaan menee altaaseen nakuna. Uimahousut ovat homoille.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tosimies ei mitään uimahousua käytä vaan menee altaaseen nakuna. Uimahousut ovat homoille.
Poliisit sitten hakevat jäähtymään aikanaan sieltä altaasta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00007 kirjoitti:
Poliisit sitten hakevat jäähtymään aikanaan sieltä altaasta.
Ostan seksikaupasta sellaiset läpikuultavat seksipöksyt niin siitäpäs saavat mokomatkin.
- Anonyymi00002
Romaaninaiset olivat saunassa bikinin alaosa päällä. Päättelin että kuuluu kulttuuriin enkä sanonut mitään. Uimaan eivät menneet lainkaan. En alkaisi riidellä enkä kannella uikkari päällä saunaan tulosta. Yksi sadasta. Itse olen vakiokäyjä.
- Anonyymi00008
Ei kannata alkaa riitelemään, pistäävät viellä, niillä saattaa olla pu-u-k-ko piilossa jossain.
- Anonyymi00003
Tämä on kyllä juurikin sinkuille todella suuri ongelma.
- Anonyymi00004
Aloittaja vaikutti kovin innostuneelta.
xLiner
- Anonyymi00006
Minusta uimahallien saunoihin kuuluisi mennä uimaasussa koska yleisiltä saunan lauteilta voi saada tauteja ja ulostetta ja toiseksi ei lesbojen kuulu nähdä tai vahdata ja kytätä naisia ja tyttö lapsia eli uimaasut päälle
Ilmoitan, että minulta varastettiin uikkarit tuon maauimalan naulakosta, kun olin itse saunassa.
- Anonyymi00023
Ei kiva.
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei kiva.
Ei niin, mutta jälkikäteen asia on huvittanut.
(jollain oli siis sen kaltaisia hinkuja suuntaani, että päätti kähveltää uikkarini)
((lisäksi minulla oli epäilys siitä, kuka se pukuhuoneessa olijoista oli))
(((kovin ujon ja kiltin näköinen oli)))
- Anonyymi00009
Tiedätkö mikä se ongelma niissä uima-asuissa on. Se että ne haisee huonolle. Niissä on kumimateriaalia joka varsinkin lämmetessään haisee voimakkaasti.
Mutta niitä on sellasia uima shortseja, jotka ei oo kumia, eikä haise. En tiiä onko naisille, mutta miksei vois. Toisaalta jossain halleissa nekin on kielletty, mutta tää oli kai maauimala.
- Anonyymi00030
JeroP kirjoitti:
Mutta niitä on sellasia uima shortseja, jotka ei oo kumia, eikä haise. En tiiä onko naisille, mutta miksei vois. Toisaalta jossain halleissa nekin on kielletty, mutta tää oli kai maauimala.
Mitä materiaalia ne sitte on? Kumi on se mikä tekee uimaasusta venyvän ja se pysyy päällä sen takia kun se kiristyy kumin vaikutuksesta.
- Anonyymi00011
Oivoi. Ja sinä aiheesta ihan aloituksen teit? Oletko harmis? Etkö lähtenytkään venäjälle sotimaan?🤷♀️
- Anonyymi00012
Harmis on paennut maan alle... anonyyminä täällä maalittaa.. ei ollut munaa lähtä vakaumustaan puolustamaan vaan täällä piilossa heinikon seassa pikkupikkupikkupiipittää.🤷♀️
- Anonyymi00013
Kyllä, se hyökkäsi tällä aloituksellaan ihan henkilökohtaisesti sinua vastaan, ja siksi sinä puolustaudut niin kiivaasti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä, se hyökkäsi tällä aloituksellaan ihan henkilökohtaisesti sinua vastaan, ja siksi sinä puolustaudut niin kiivaasti.
Ihanasti sanottu, pointsit sulle😄🤷♀️
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihanasti sanottu, pointsit sulle😄🤷♀️
Se kalikka älähtää mihin koira kälähtää....
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se kalikka älähtää mihin koira kälähtää....
En puolustautunut, kunhan huomioin. Kalakka tulee bumeranjina takaisin😄🤷♀️
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En puolustautunut, kunhan huomioin. Kalakka tulee bumeranjina takaisin😄🤷♀️
Kylläpä älähdit, ja kovaan ääneen. Ja tiedän miksi, koska sinä tarvitset saunassa pakosti uimapukua kun muuten läskisi sulavat kuumuudessa ja jäävät lauteiden väliin kiinni, etkä pääse lauteista irti ilman muiden apua.
- Anonyymi00019
Läskini on kalliisti ansaitut,kovalla työllä ansaitut. Ette pkl tule näitä multa riistämään.😄🤷♀️
- Anonyymi00020
Mielestäni luin vasta uutisen, jossa uimapupuvut sallitaan uimahallien saunassa. Niistä ei ollut todettu aiheutuvan mitään haittaa tai vaaraa.
- Anonyymi00021
Ai Harmis maalittaa henkilökohtaisesti🤷♀️-naista?
- Anonyymi00022
Aiemmin uimiseen saunoihin sai sellaisen kertakäyttöpefletin.
Taidettu lopettaa hinnan takia. Toinen puoli paperia toinen muovia.
Minulla on oma pelletti mukana, jos menen saunaan.
Uima-asu kandee pestä uimiksessa ja vielä kotona. Siihen tarttuu kloorin haju eikä sitä haista ennen kuin kotona.
Muuten käyn suihkussa kotona ennen kuin lähen uimahalliin. Hygienian vuoksi.
Vilma- Anonyymi00024
"Muuten käyn suihkussa kotona ennen kuin lähen uimahalliin. Hygienian vuoksi"
Tuo onkin viisasta. Minä käyn uimassa kotona ennenkun menen uimahalliin, niin ei tarvitse siellä uida niin paljoa. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuo onkin viisasta. Minä käyn uimassa kotona ennenkun menen uimahalliin, niin ei tarvitse siellä uida niin paljoa.Kipität sinne ja uit puoleen väliin allasta? 🤷♀️
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kipität sinne ja uit puoleen väliin allasta? 🤷♀️
Hahaha! Hauska.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Hahaha! Hauska.
Ei mut oikeesti harmittaa jos te tytöt turhista riitelette. Oikein nättejä, suoraselkäisiä ja fiksun oloisia. Pidätte katseet arvokkaasti alaviistoon kun nousette alataasta. Oli se sisällä tai ulkona. Eikä se ollut ohjeistus vaan oma näköhavainto.
Niiku te. Just te ei muut ne. Vaan te. Nam! - Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuo onkin viisasta. Minä käyn uimassa kotona ennenkun menen uimahalliin, niin ei tarvitse siellä uida niin paljoa.Matsin keskellä pienet hyvät naurut.
Vilma - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Matsin keskellä pienet hyvät naurut.
VilmaMinä myös siivoan kotona ennenkun tilaamani siivooja tulee paikalle, ja ennenkun olen menossa kampaajalle siistin hiuksiani hieman saksilla sitä ennen. Voitko samaistua, oletko samis? Tämä on täysin järkevää ja loogista, kaikki ei vaan ymmärrä.
- Anonyymi00029
Lisäys. Miten puolitatte kuntosaliohjelman?
Roikutte matkalla puussa ja menette sinne soutaen ja venyttelette kuminauhoja ja muutama veivaus hulahulaa?
Vilma - Anonyymi00033
Menkää töihin, tienatkaa rahaa, ostakaa oma talo rannalta, rakentakaa oma uimaranta saunoineen ja nauttikaa rauhassa. Vaikka sitten nakuna. Nämä tämmöiset maauimalat sun muut yleiset "valvotut" uimarannat ovat laiskojen vasemmistolaisten ongelma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561762Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241382- 991052
- 45790
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443