Ja toinen todella vastenmielinen.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Toinen ihan hyvännäköinen, joo ja toinen säälittävä venepää, näin suoraan sanottuna.
- Anonyymi00002UUSI
Molemmat pipejä p ääääs. Tään
- Anonyymi00003UUSI
Toopeaivoja, pääs ei muuta ku rakkaus ja Sek s. Voi pyhä yksinkertaisuus, jos päähän ei muuta mahdu
- Anonyymi00004UUSI
Toinen ruipelo ja liian lyhyt , toinen liian iso mun makuun.
- Anonyymi00005UUSI
Kummallakin rumia tatakoja
- Anonyymi00006UUSI
Tatskoja
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tatskoja
En tykkää
- Anonyymi00008UUSI
Toinen sosiaalisissa taidoissa parempi mikä on hieno asia, mut toinen niin heikko, et jos pää pysty sanoo päivää ni pysy kaukana
- Anonyymi00009UUSI
Toinen siis niin estynyt, että en kehtaisi kulkea hänen kanssaan, sori. Nyt tykistän, koska oon saanut täällä jon itsestäni lukea kaikenlaista. En tykkää haukkumisesta näin yleensä.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toinen siis niin estynyt, että en kehtaisi kulkea hänen kanssaan, sori. Nyt tykistän, koska oon saanut täällä jon itsestäni lukea kaikenlaista. En tykkää haukkumisesta näin yleensä.
Tää estynyt päästele typeriä sammakkkja suustaan että naurussa pitelemistä. Ja toinen saa sääliä ja tukea häntä vuorovaikutuksesssa
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tää estynyt päästele typeriä sammakkkja suustaan että naurussa pitelemistä. Ja toinen saa sääliä ja tukea häntä vuorovaikutuksesssa
Ja hän on siis aikuinen ihminen ikänsä puolesta😳
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja hän on siis aikuinen ihminen ikänsä puolesta😳
Taitavat asua laitoksessa
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taitavat asua laitoksessa
Toinen on jo ovella
- Anonyymi00014UUSI
hm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 109957
- 116943
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52671Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34649- 48553
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5541- 59508
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää43495Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17466- 45457