Kummasta tykkäät enemmän?

Anonyymi-ap

Kumpi sun mielestäs on parempi marja, mesimarja vai suimuurain? Ihmeen saman näköiset lehdet muuten mesimarjalla kuin mansikallakin, mutta mansikkaa ei nyt tässä vertailla

12

74

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä mesimarjoja kasvaa? Olen tänään melkein samoilta jalansijoilta syönyt mansikoita, vadelmia ja mustikoita. Mutta olisiko mahtanut olla myös mesimarjoja? Viinimarjojakin näin, mutta ne olivat eri paikassa eivätkä vielä kypsiä.

• Kysymykseen vastaaminen jäi. Vastaan suomuurain koska en tiedä miltä mesimarja maistuu. Muuraimet jäi tänään maistamatta, koska lähimmät ovat joko suossa tai lähikaupassa melkein yhtä monen kilometrin päässä. Mutta, tykkään.

• Anonyymi00001

Marjan ja marjan se maistuu metsämansikalta ja puskurit maistuu mansikalta eli marjan valitsen

• Anonyymi00002

Mesimarja tietenkin, mutta ne ovat kovin pieniä ja niitä löytyy vain vähän ja harvoista paikoista. Suomuurainta ei voi edes verrata, mutta niitä voi sentään poimia.

• Anonyymi00003

Mesimerja on paras.

• Anonyymi00004

En ole ikinä maistanut kumpaakaan.

• Anonyymi00005

Koitas maistaa että tiedät mistä puhutaan

• Anonyymi00006

Elvytin niillä raakkuja. Selvisivät.

• Anonyymi00007

Mesimarja on parempi, En tosin ole vielä tänä vuonna löytänyt yhtään. Onkohan hävinnyt meiltä päin koko heimo.

• Anonyymi00008

Lakka on lempimarjani, kunhan on saanut kunnolla kypsyä eikä ole revitty puoliraakana sankoon. Mesimarjoja löytyy omasta puutarhasta, vaikka onhan noita vaikea saada oikein kunnon satoa tuottamaan.

• Anonyymi00009

Mesimarja on ehdottomasti suomen luonnonvaraisista marjoista makein, eli se.
      Harmi että se on niin pieni ja kasvaa vain pieninä ryhminä harvoissa paikoissa.
      Täällä mökkimaisemissa mulla on yksi tietopaikka. Täytyykin käydä tarkistamassa se.

Hilla on paljon mainettaan huonompi marja. Ikäviä siemeniä siinä ja ravintoarvotkin jossain viljellyssä (ja edullisessa) mustaviinimarjassa paljon paremmat.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00010

Aloin syömään nektariineja, koska hinta < 2 €/kg, kun marjat ovat pikkurasialta > 4 €, > 5 €, > 6 €.
      En ole mesimarja - lakkaihmisiä.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1424
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      787
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      495
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe