Veljeni sai pienet juhlat kun tuli 15 vuotta täyteen hänen työpaikalla.
Kaveria muistettiin työpaikalla kakkukahveilla ja lahjoilla 15 vuoden työurasta.
Työkaverille tuli 15 vuotta täyteen noin 5 vuotta sitten ja oli kakku pöydässä.
Itselleni tuli 15 vuotta täyteen eikä kukaan muistanut mitenkään.
Ei se oikeastaan haittaa enkä asiasta ole edes maininnut että 15 vuotta tässä ollaan oltu. Jotkut pullat olisi ollut silti ihan kivat.
Miten teillä, muistetaanko teillä jotenkin näitä ”välivuosipäiviä” vai muistetaanko vain tasakymmenet?
Työntekijän muistamiset?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Aiemmin firma jakoi näitä keskuskauppakamarin vuosimitaleja, mutta firman säästökuuri vei nekin jo vuosia sitten
- Anonyymi00002
Maailma on muuttunut. Tuskin nykyään paljon henkilöitä palkitaan. Ennen sai 10v, 20v tai 30v työsuhteesta vaikka kakkukahvit. Toisissa työpaikoissa sai jopa lahjakortin koruliikkeeseen tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522