Että on muullakin omat diagnoosit ja mutaatiot. Käytökseni voi olla poikkeavaa valtaväestöön verrattuna. Aina minne mä kulen minusta voidaan tehdä paikkaansa pitämättömiä päätelmiä jostain syystä. Sit kun minuun on tutustuttu ajatus muuttuu lähes poikkeuksetta ihmisillä. Mua kiusataan julkisilla paikoilla törkeillä tavoilla, mutta en halua heittäytyä säälin kohteeksi, vaan yritän hoitaa asian järkevällä tavalla, että varmaan kiusaaja pikku hiljaa hiljenee. Se on se äly luojan kiitos, mikä on lahja mutaatiosta😂
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Kaikille mutaatioille ja sairaille poikkeusyksilöille oo suotu sitä järkeä, mikä on valitettavaa, ja heidän elämääsä poljetaan. Heillä ei ole kykyä puolustautua oikealla tavalla, mikä on sääli
- Anonyymi00002
Mutaation tuloksena minäkään en ole ihan symmetrinen kaunokainen, mitä siitä. Mutta söpö ihan
- Anonyymi00003
Varsinkin jos olen hoikka
- Anonyymi00004
Mutaation takia olen kuka olen, toisaalta ihan ylpeä siitä😇🙏🏻
- Anonyymi00008
Minäkin olen ylpeä siitä kuka ja millainen olen!
- Anonyymi00005
Vaikka en työhön kykene
- Anonyymi00006
Mutaatio tuo minuun kuitenkin niin paljon hyvää, että itsekseni olokin on viihdyttävää
- Anonyymi00007
Silti jostain syystä jotku ihailee mua, mut ei halua olla mun kans tekemisissä. Siis sen huomaa vuorovaikutustilanteessa, kun niitten silmät uppoutuu mun silmiin. Mua oksettaa se
- Anonyymi00010
Luuletko heidän haluavan sinulta vain seksiä?
- Anonyymi00009
Inhoan mieslääkäreitä, vttu! Niitten ääni kiihottuu aina. Siinä ollaan niin lähellä ja iholla. Ne alkaa puhuu aina mulle niin kuin vajaaälyiselle, hyi! Turhia kosketteluja.Inhoon olla tämmöinen
- Anonyymi00011
Mutta toisaalta tykkään olla tämmöinen jos miehet painaisivat helevettiin elämsäräno
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta toisaalta tykkään olla tämmöinen jos miehet painaisivat helevettiin elämsäräno
Elämästäni
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Elämästäni
En kaipaa lesbojakaam elämääni😆
- Anonyymi00014
Ollaan ylpeitä itsestämme👍🏻
- Anonyymi00015
Hm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520