Mä oon koko päivän räplännyt puhelinta vaikka periaatteessa olisin voinut räplätä jotain muutakin 😉 Arvaatko mitä?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Joku olis voinut olla täällä räpläämässä jotakin 😢
Pleikkaa tietysti tai jotain ajoneuvoa.
- Anonyymi00002
Kerro?
Mulla on Rear Window (1954) tilanne.
Mihin olisit käyttänyt aikasi? - Anonyymi00003
Arvaan. Tiedän. Olisin voinut hiuksia rapsuttaa loppupeleissä koko päivän...
- Anonyymi00004
Raamattua? Ajatelkaas jos ihmiset kävelis yhtä innokkaasti Raamattu kädessä ympäri kämppää ja katuja, kuin tekevät puhelin kädessä. Miten paljon enemmän olisi hyvinvoivia ja iloisia ihmisiä! Raamatun lukeminen on oikeasti niin antoisaa, että ikinä ei kaduta kun siihen ryhtyy. Aina oppii uutta. Se sisältää sellaista jumalallista viisautta, jota ihminen ei voi löytää itsestään.
- Anonyymi00005
Oman kokemukseni mukaan kristityt aika sairasta porukkaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oho, mulla just päinvastaisia kokemuksia. Usko antaa niin paljon hyvinvointia elämään. Surullisin tuntemani ihminen on toivoton ja masentunut ateisti 😥 Mutta kai heissäkin on sellaisia iloa ja rauhaa säteileviä yksilöitä, ehkä joku päivä vielä tulee vastaan.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Moni uskossa elävä on niin aivopesty, että oma aivotyöskentely on sammunut kokonaan. Kaikki liittyy heillä jeesukseen ja jumalaan. Ne on niitä varottavia uskovaisia, käveleviä aikapommeja. Kuka vaan voi aivopestä vaikka mihin, kunhan saa vakuutettua jumalan käsky.
- Anonyymi00009
Mä räpläsin viimeks toissapäivänä, EIKÄ kyseessä ollut Raamattu ☝️. Esiaviollisuuteen vedoten nytkö joudun sitten kadotukseen sen vuoksi 😅? Onko Jumalalla huumorintajua? Mun mielestä sillä on sai-ras huumorintaju. Jos Häneen ei usko, ihminen kadottaa inhimillisyytensä/ihmisyytensä ja silloin on pi-ru merrassa. -💊-.
- Anonyymi00008
Nainen ei tykkää että pillua räplätään laskee tunnelman (mieli halun) heillä yllättävänkin äkkiä antaa kuvan ettei toinen tiedä mitä tekee ekalla kerralla ei varmasti tiedäkkään jos ei tiedä toisen ajatuksia ei voi tietää mikä tästä tuntuu hyvältä ja mikä ei miehille etenkin joka naisen kanssa sama opettelu alusta alkaen miehen tarvii osata tasan kaksi asiaa saada naisen mieli virittymään ja pidettyä halu/himo yllä useimmiten nainen ei saa yhdynnässä orgasmia jos ei onnistu klitorista kiihhottamaan jotenkin saman aikaisesti miksi siis olisi tärkeämpää pitää huoli siitä että nainen saa ennen yhdyntää antaa naiselle paremman kuvan siitä että toinen tästä välittää haastetta saa lisää ja paljon kun yrittää edes naisen saada tulemaan pelkän kielen avulla kerkiää leuka puutua moneen kertaan ja se mihin naisen seksissä totuttaa se on se mihin olisi hyvä pystyä vähintäänkin joka kerta "miehille" he nyt eivät juurikaan osaa ajatella kuin omaa tulemistaan/saamistaan nekin jo asioita joita voi helposti havaita jo pelkästään siitäkin kuinka kohtelee äitiään tai siskoaan (osaako välittää edes siitä ihmisestä jonka ansiosta on maailmassa) toisille ei tokikaan niin mieluisa kokemus koko maailma että toiset saattaa olla katkeria kummallekin vanhemmalleen jopa syntymästään että aina olisi hyvä tietää ihmisestä taustojakin ennen päätöksen tekoa sitä varten ei tarvitse tuntea välttämättä se kuinka asioihin reagoi siihen kun voi vaikuttaa ja usein vaikuttaakin niin monikin eri asia
- Anonyymi00010
Olipa pitkä lause.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olipa pitkä lause.
Selvästi politiikka tuttujuttu. Mitenkäs teidän saunanne siellä voi?
- Anonyymi00012
Ihan asiallinen pusteetön kommentti.
Voinpa kompata.
Vilma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901434Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5549- 34519
- 40505
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432