Pidän siitä. Rehellisempää elämistä kuin nykyaikana. Paleosudella on hyviä kappaleita. Aloitin kuuntelemaan sitä uusimmasta kappaleesta vanhimpaan. Alkupäässä on heti hyviä kappaleita. Olen kuunnellut vasta 5 kpl, joista noin puolet on mielestäni oikein kuunneltavia. Mataar: https://www.youtube.com/watch?v=uNsST9dkEkk . Gathaar (vielä parempi): https://www.youtube.com/watch?v=MphSM2HiKvk .
Kappaleet kuulostavat hyviltä vain kuulokkeet päässä. Ehkä osin siksi, koska soinnut ovat pääsääntöisesti matalia eli ne on vaikeampia kuulla kuin korkeat äänet. Olen huomannut sen DAW:issani että samoilla desibeleillä matalat nuotit kuulostavat hiljaisemmilta kuin korkeat. Kriittisessä mielessä kappaleet voisivat olla vaihtelevampia ja niissä voisi olla käytössä enemmän soittimia mutta silti enemmän kuin ok. Kappaleilla on toisaalta oma identiteettinsä kun niihin ei sekoiteta liikaa sisältöä. - 🍄.
Kivikausi
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Onneksi tallensin tämän tekstini koska sen lähettäminen jäi aiemmin jumiin: Splice-sivuston maksussa oli hankaluuksia. Se ei toiminut Chromella mutta toimi Firefoxilla. Hyvä että onnistui. Ääninäytteitä on tullut ladattua lähes 70. 🐻🦅🐺🦖🐳🐢🐅🦍🐘 ja muitakin ääniä. Veden splash-ääniä, haukan ääni mikä on oikeastaan sama kuin kotkan, varisten raakkumista (sopii horror-teemaan, paitsi korppi on vielä sitäkin tärkeämpi), muitakin dinoääniä (pterodactyl, velociraptor), eläinlaumojen rymistelyääniä.
Kilpikonnan hidas mönkiminen kuulostaa sellaiselta kuin iso dino liikkuisi hitaanpuoleisesti. Gorillan karjumisäänet ovat kaikkein vaikuttavimmat. Sitä en tiedä mitkä ovat oikeita nauhoituksia ja mitkä keinotekoisesti eli foley artistien toimesta luotuja. Käki ja ruisrääkkä löytyvät myös. Heinäsirkkojen surina on jo valmiiksi muualta hankittuna. Sammakon kurnutus voisi olla ok, samoin leijona ja jaguaari. - 🍄. - Anonyymi00002
Argentavis ja Megacerops kuulostavat hienoilta. Ne ovat oikeasti eläneet. Argentavis tekoälyn mukaan: "Argentavis magnificens oli yksi kaikkien aikojen suurimmista ja painavimmista lentävistä linnuista. Tämä noin 6–23 miljoonaa vuotta sitten Argentiinan ja Andien alueella elänyt jättiläisteratorni painoi arviolta 70–110 kg ja sen siipien kärkiväli oli jopa 6,5–7 metriä. Se oli käytännössä lentävä leijuja, joka hyödynsi termiikkejä ja rinnetuulia." - 🍄.
- Anonyymi00003
Minulle taas sopisi rautakausi paremmin, tarvitsen ehdottomasti miekan, en ala millään kivillä hakkaamaan mitään, enkä puupalikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556