Saako tuollaisen urealaiteen autosta vikatilaan laittamalla säiliöön jotain ainetta jotta se alkaa näyttämään vikatilaa auton näytöllä.
Eräässä paikassa tapahtunut turhan usein näin joten alkaa epäilyttään asia. Kyseessä myös eri automerkkejä.
Urea laitteet
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Mitä joku hakisi sillä? Että saisi vaihtaa laitteet? En usko.
- Anonyymi00002
Saa.
- Anonyymi00003
alkaa nämä nykyautot olevan täyttä sontaa kaikkineen uusineen keksintöineen...start/stop. -urea laitteen , moottorit rakennettu ohuelle öljylle jotta toimisivat,.sähköautojen moottoreiden erikoislaakerit, tutkat ja kamerat ikkunoissa jne ,,, kaikkea turhaketta täynnä ja lisää tulee koko ajan..sitten kun auto alkaa vikaantumaan niin korjaamon lasku on todella suuri..itselläni on esim ollut auto 40v ja yhden kerran ole aukaissut ikkunan sähköllä..turhake sekin,..kesä on niin lyhyt ettei ilmastointia tarvitse,.. vanhan mallinen nappisilmä lada olisi suomalaisille paras vahto ehto...lämmin ja toimintavarman.. 2000 euron palkalla ja ladalla päräjäisi ihan hyvin...nyt tuosta 4000 kk palkasta puolet menee näidä uusien autojen maksuihin.. itse en kyllä isoa eroa näe ladan ja teslan kyydissä,paitsi että ladassa pysyy ikkunat sulana eikä tartte istuskella johdon nokassa..
- Anonyymi00004
Itse olen edelleen vapaasti hengittävien puolella. Vähintään 2-litrainen vapari kestää isältä tyttärelle, oli se sitten bensa tai diesel.
Näitä pitäisi saada Suomeen ja lailliseksi.
https://tekniikanmaailma.fi/dieselmoottori-ilman-turboa-yksi-uusi-automalli-pitaa-viela-pintansa-tunnussana-on-1hz/
Turbot on huonoja ja sähkö on vielä huonompi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741340- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29654- 50642
- 44625
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht374583- 63543
- 86513
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474