mihinkään heidän sanomaansa ei voi luottaa se vaihtuu kokoajan eri päivinä eri tavalla. Teot ja puheet ja todellisuus ei ole millään tavalla linjassa. Nainen puhuu ja tekee eri tavalla häntä ei myöskään kiinnosta mikään fakta vaan ne hänen pienessä päässään pyörittämät omat ajatukset on niitä joilla maapallo pyörii ja ne on hänen todellisuutensa vaikka se olisi miten vääristynyt tahansa mies tuomitaan niillä. Miehen on yleensä täysin erillaisena ihmisenä vaikea suhtautua ja olla tällaisen naisen kanssa.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Eikö ensisijaisen tärkeää olisi keskustella kyseisen naisen kanssa asiasta eikä niin, että pintaraapaisu tai vain sen verran mikä miehestä tuntuu riittävältä.
- Anonyymi00002
Ei kyllä tämä mies on naista täällä haukkunut ja kertonut miten mahtava ja mukava ystäväpiiri hänellä on
Täytyy siis itsekkin kuunnella kamujen mielipteet tarkasti. He varoittavat kyllä heti mädistä omenista. Ja minä alan nyt uskomaan. Aivan kuten miehetkin tekee.- Anonyymi00003
Ps. Aion levittää ystävieni juttuja aivan kuin ne olisi kaikki totta. Näinhän nämä miehetkin tekee. Juoruakkojen hommaa mutta mennään nyt tällä sitten
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ps. Aion levittää ystävieni juttuja aivan kuin ne olisi kaikki totta. Näinhän nämä miehetkin tekee. Juoruakkojen hommaa mutta mennään nyt tällä sitten
Mää oon liian vanha nuorten likkojen leikkeihin ite onnex. Keski-ikäinen naine
- Anonyymi00004
Oletteko miehet sitten miettineet mikä niissä tuuliviireissä viehättää?
- Anonyymi00005
Miehen tehtävä on luoda se vakaus, turva, ja katkeamattomuus jolla hän rauhoittaa naisen vierelleen.
- Anonyymi00006
Ootko missä nähny tai tavannut tuollaisia miehiä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jatkan vielä
Itse olen tullut siihen johtopäätökseen että vahva omillaan toimeentuleva nainen joka ei tee enää lapsia ei tarvitse miestä. Sellaista naista neiti mies pelkää
Maksetut miehet hoitaa varmasti hommat - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Liaanin varressa mm
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jatkan vielä
Itse olen tullut siihen johtopäätökseen että vahva omillaan toimeentuleva nainen joka ei tee enää lapsia ei tarvitse miestä. Sellaista naista neiti mies pelkää
Maksetut miehet hoitaa varmasti hommatParasta mitä rahallaan saa or wha evöö
- Anonyymi00008
Kokeile vaikka torkkupeiton lämpöä
- Anonyymi00012
Miehet jotka eivät tunnista syyseuraussuhteita kokevat asiat noin sillä eivät kykene näkemään omien tekojensa olevan useimmiten se mikä saa naisen ”viirin” kääntymään eri suuntaan.
- Anonyymi00013
Johtunee elämänkokemuksen puutteesta silti ihan normaalia nainen taas ei vahingossakaan ymmärrä miestä joka muuttaa mieltään yhtä tiuhaan mies kun kykenemätön tekemään kahta asiaa edes samanaikaisesti yllättävän monen kohdalla pitää paikkansa
- Anonyymi00014
Kuvasit juuri valtaosaa miehistä, jatkuvasti ympäriinsä pyöriviä päämäärättömiä tuuliviirejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556