Naisen ylläpito vaatii paljon rahaa.
Jos on vaikka tilanne, että mies ulkomailla ollessaan on löytänyt naisen, kun
sitä on palstalakin toitotettu, että ruma mies löytää naisen ulkomailta, vaikkapa
Japanista tai aasiasta.
Jos se nainen kerran sieltä kaukaa lomalle miehen luo saapuu, niin eihän mies voi
naisen muutaman lomapäivän aikana pihistellä, vaan tarjota naiselle parasta.
Jos sitten tulee tilanne, että nainen haluaa tulla loamlle suomeen tapaamaan miestä ja lähtevät yhdessä vaikka lappiin lomailemaan autolla, niin rahaa siihen kyllä täytyy olla ja paljon.
Polttoaineisiin menee useampi satanen ja jos lomamatka on vaikka 5 päivää, niin majoitukseen menee usampi satanen.
Mökkimajoituksessa/hotelli, kun tulee maksun aika, niin ei auta miehen kakoilla, jos lasku on vaikka 130-250€ yöltä.
Lohikeittoa ja poronkäristystä on naislele ehdottomasti tarjottava, jos lomaillaan lapissa eli miehen lompakko aukeaa lohikeitolle 20€ ja poronkäristykselle 30-40€
eli kahdelle henkilölle 40€ ja 60-80€ kahdelta.
Aamiaseen menee 10-15€, jos ei sisälly mökki/hotelliyön hintaan.
Välillä naisen kanssa käydään tietenkin kahvilla 5-12€ eli 10-24€ kahdelta
Joka päivä pari kertaa ainakin syödään 10-20€ eli 20-40€ kahdelta henkilöltä ruokiin x2 eli 40-80€.
Kaupassa tietenkin niasen kanssa käydään ostamassa ja tarjoamassa suomalaisia herkkuaj ja ruokia eli 50-80€ ruokasotoksiin päivässä.
Nähtävyyksiin menee kahdelta henkilöltä 20-60€ päivässä.
Eli ei ole mitään ihan halpaa naisne kanssa lomaileminen suomessa, jos naiselle haluaa tarjota hyvää ja näyttää suomen lomakohteita eli parilla tonnilla ei paljon lomailla.
Naisen ylläpito vaatii rahaa
47
195
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Jep parempi pysyä sinkkuna jollei ole pätäkkää huolella.
- Anonyymi00003
Juu, rahan lisäksi naista täytyy osata viihdyttää, ettei naiselle tule aika pitkäksi, kuten puhua, esitellä lomapaikkoja suomessa ja muutenkin osat puhua small talkia.
Nainen ei varmaan kauaa viihtyisi miehen kanssa, joka ei paljon puhu.
Varinkaan kannata ulkomaalaista naista valita, kun jutteeleminen on vielä vaativampaa englaniksi kuin suomekis, jos ei meinaa oamlla kielleläkään sujua, niin mitä sitten ulkomaan kielellä. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juu, rahan lisäksi naista täytyy osata viihdyttää, ettei naiselle tule aika pitkäksi, kuten puhua, esitellä lomapaikkoja suomessa ja muutenkin osat puhua small talkia.
Varinkaan kannata ulkomaalaista naista valita, kun jutteeleminen on vielä vaativampaa englaniksi kuin suomekis, jos ei meinaa oamlla kielleläkään sujua, niin mitä sitten ulkomaan kielellä.Silloin kannattaa esittää vaan panomiestä.
https://m.youtube.com/watch?v=USTERY2C3Ds&t=76s&pp=2AFMkAIB&ra=m - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Varinkaan kannata ulkomaalaista naista valita, kun jutteeleminen on vielä vaativampaa englaniksi kuin suomekis, jos ei meinaa oamlla kielleläkään sujua, niin mitä sitten ulkomaan kielellä.Minulla taas on sellaisia kokemuksia että keskustelu englannin kielellä sujuu oikein hyvin, kun pitää miettiä jokaista lausetta ja miettiä sanoja englanniksi. Tulee harkittua sanomisia ihan erilailla kuin suomeksi puhuessaan, voi kesken lauseen suodattaa pois asioita mitä ei ole hyvä sanoa ääneen, ja muuttaa lauseen merkitystä sanavaloinnoillaan.
Tosiasia on se että rahaa tarvitaan paljon, siitä se minulla jäi kiinni että ei tulotaso vaan piisaa niille naisille. Muuten keskustelut menivät hyvin ja oikein mukavia olivat ulkomaalaiset naiset kyllä, ihan erilaisia kuin suomalaiset naiset, kaikin tavoin. - Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minulla taas on sellaisia kokemuksia että keskustelu englannin kielellä sujuu oikein hyvin, kun pitää miettiä jokaista lausetta ja miettiä sanoja englanniksi. Tulee harkittua sanomisia ihan erilailla kuin suomeksi puhuessaan, voi kesken lauseen suodattaa pois asioita mitä ei ole hyvä sanoa ääneen, ja muuttaa lauseen merkitystä sanavaloinnoillaan.
Tosiasia on se että rahaa tarvitaan paljon, siitä se minulla jäi kiinni että ei tulotaso vaan piisaa niille naisille. Muuten keskustelut menivät hyvin ja oikein mukavia olivat ulkomaalaiset naiset kyllä, ihan erilaisia kuin suomalaiset naiset, kaikin tavoin.Eihän ullomaan kieli ole nykyään ongelma, kun älypuhelimella saa käännettyä vierasta kietä omalle kielle ja jopa puheesta, jonka älypuhelin kääntää omalle kielle ja oman puheen vieraalle kielelle.
Ennen se oli paljon vaikeampaa, kun piti sanakirjaa raahata mukana ja sieltä etsiä vieraskielinen sana ja yrittää vielä muistaa mitä vieraalla kielellä sanottiin.
Tosi hidasta ja vaikeaa sellainen. - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eihän ullomaan kieli ole nykyään ongelma, kun älypuhelimella saa käännettyä vierasta kietä omalle kielle ja jopa puheesta, jonka älypuhelin kääntää omalle kielle ja oman puheen vieraalle kielelle.
Ennen se oli paljon vaikeampaa, kun piti sanakirjaa raahata mukana ja sieltä etsiä vieraskielinen sana ja yrittää vielä muistaa mitä vieraalla kielellä sanottiin.
Tosi hidasta ja vaikeaa sellainen.En luottaisi siihen hetkeäkään että joku tekoälykone kääntäisi lauseet oikein. Kun jokaisen sanan merkitys sekä sävy ratkaisee millä äänenpainolla sen lausuu. Ei joku älysovellus osaa sitä tehdä oikein.
- Anonyymi00002
Tuohon on hyvä soitella matkalla ja kaikkialla lapinlahden lintujen
Biisiä
https://m.youtube.com/watch?v=hMv5KtC0EjQ&ra=m - Anonyymi00006
Anteeksi nyt, millä vuosituhannella elämme?
Vilma- Anonyymi00007
Kutsutaan hu*rien aikakaudeksi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eiku,
naisia vihaavat suomalaiset miehet ( jotkut)
ovat jotenkin ajatelleet etsiä aasialaisia naisia,
ehkä
ymmärtämättä, että niissä kuluttuureissa
mies maksaa. Tuplat. Elättää koko suvun. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eiku,
ehkä
mies maksaa. Tuplat. Elättää koko suvun.Tää jotenkin nurinkurista kun suomalaiset naiset taasen ihannoin miehiä kulttuureista joissa naisen paikka on tosiaan siellä alimmassa kastissa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tää jotenkin nurinkurista kun suomalaiset naiset taasen ihannoin miehiä kulttuureista joissa naisen paikka on tosiaan siellä alimmassa kastissa.
Tähän voisi todeta, onko ruoho aina vihreämpää... vai olisiko pitänyt pysyä lestissään
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eiku,
ehkä
mies maksaa. Tuplat. Elättää koko suvun.Tämä on muuten aika mielenkiintoista, että juuri ne miehet, jotka halveksivat ja jopa huorittelevat sellaisia naisia, jotka tavoittelevat provider -elämäntyyliä. Siis sellaista elämäntyyliä, jossa mies maksaa.
Niin nämä samat miehet hakevat esimerkiksi Thaimaasta vaimon, joka kirjaimellisesti on pelkän rahan perässä. Haluavat rikkaan miehen.- Anonyymi00015
Prinsessasi kirjoitti:
Tämä on muuten aika mielenkiintoista, että juuri ne miehet, jotka halveksivat ja jopa huorittelevat sellaisia naisia, jotka tavoittelevat provider -elämäntyyliä. Siis sellaista elämäntyyliä, jossa mies maksaa.
Niin nämä samat miehet hakevat esimerkiksi Thaimaasta vaimon, joka kirjaimellisesti on pelkän rahan perässä. Haluavat rikkaan miehen.Yksi iso ero mitä et ota huomioon: Se thaimaan nainen on laiha.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Yksi iso ero mitä et ota huomioon: Se thaimaan nainen on laiha.
Onhan Suomessakin laihoja naisia.
Oliskohan syy ennemmin siinä, että Thaimaan kulttuurissa nainen on alisteisessa asemassa mieheen nähden, mies omistaa naisen. Mies ostaa naisen itselleen, kun menevät naimisiin.
Suomalaiset naiset ovat liian itsenäisiä joidenkin miesten makuun.- Anonyymi00018
Prinsessasi kirjoitti:
Onhan Suomessakin laihoja naisia.
Oliskohan syy ennemmin siinä, että Thaimaan kulttuurissa nainen on alisteisessa asemassa mieheen nähden, mies omistaa naisen. Mies ostaa naisen itselleen, kun menevät naimisiin.
Suomalaiset naiset ovat liian itsenäisiä joidenkin miesten makuun."Feminismi" on se sana mitä haet.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Yksi iso ero mitä et ota huomioon: Se thaimaan nainen on laiha.
Lihavuus on nykyään Thaimaassa merkittävä kansanterveydellinen haaste. Esimerkiksi jopa kolmasosa thaimaalaisista miehistä ja lähes puolet naisista kärsii ylipainosta tai liikalihavuudesta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lihavuus on nykyään Thaimaassa merkittävä kansanterveydellinen haaste. Esimerkiksi jopa kolmasosa thaimaalaisista miehistä ja lähes puolet naisista kärsii ylipainosta tai liikalihavuudesta.
Juu, melkoisia matameja ja tampajalkaisia naisia thaimassa näkyy, kun olen jonkun live lähetystä sieltä katsonut.
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Feminismi" on se sana mitä haet.
Millainen tausta kotoa?
Onko siellä nainen alistettu ja nimitelty mennen tullen. Nyrkki ja hella?
Sellaisestako muuten käytös täällä juoruaa.
Vilma - Anonyymi00029
Anonyymi00007 kirjoitti:
14:07 olitkohan tylsän pikkurohkea mulkvisti?
- Anonyymi00008
Miksi sä lähdit tuollaista tekemään?
- Anonyymi00010
Matkailu avartaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Matkailu avartaa
Ja valitat kuluista.
Kirjasitko kuluerät vihkoon?
Muhun on menny rahaa vasta, kun minusta tuli äiti ja "uraputki" katkesi. Tuli vanhempainvapaat, opiskelin lisää, sain lisää sairauksia, työnsaanti kävi vaikeaksi, ei mahdottomaksi ja olin töissä, osa-aika töissä.
Perheen perustamisen jälkeen vasta olen ollut riippuvainen puolisosra. Ennen sitä en ikinä, elätin miestäkin talovelkoja maksellessani. Mulle on ollut kova koulu oppia olemaan toisen rahasta mitenkään riippuvainen. Helvetin vaikeaa, vaikeampaa kun mikään muu maailmassani.Kun ensimmäiset 36 vuotta on ollut vain riippuvainen vanhemmistaan lapsuuden verran, sitten pärjänny omineen kunnes tuli äidiksi, niin ei ole helppoa heittäytyä kenenkään toisen reppuselkään kannettavaksi.
- Anonyymi00016
ensi vciikolla jatkaa juttua kun sairaalan kanssa...
- Anonyymi00017
Jumalattomia rahoja,sulla noihin kuluu. Eihän se nyt sen naisrn vika ole, että sinä kulutat rahaa turhuuksiin.
- Anonyymi00021
Johan oletkin kummallisen naisen itsellesi etsinyt. Normaali nainen tulisi miehen luo kyläilemään, mutta sinä menit ja etsit naisen, joka kohtelee sinua lomakeskuksen. Naisen, joka ei tule sinun luoksesi ja taaamaan sinua, vaan ilmaiselle Lapin lomalle. Onko joku yllätys, että tuollaiseen naiseen menee jatkossakin paljon rahaa.
- Anonyymi00025
Enpä ole, esimerkin vain otin, ei siihen tarvi mitään naista, kun laskee
majoitukset, ruoat, liikkumiset, kauppaostokset yms. kulut, ei tarvi edes olla naista siihen. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Enpä ole, esimerkin vain otin, ei siihen tarvi mitään naista, kun laskee
majoitukset, ruoat, liikkumiset, kauppaostokset yms. kulut, ei tarvi edes olla naista siihen.Se sitten taas on sinun asiasi miten ja missä lomailet. Ei se naisiin tai naisen ylläpitämiseen liity, vaan sinun omiin tekemisiisi.
- Anonyymi00022
Ylläpito ... onko Lapin lomat ja hotellihuoneet muka jotain ylläpitoa?
- Anonyymi00023
Ei pahalla, mutta tuo näyttää hämäläisen leuhkimiselta.
Ne esittää asian just näin, ” valittamalla”.
Vaikka oikeasti sen tavoite oli leuhkia, KATTOKAA…KALLISTA.
MULLA ON RAHAA.- Anonyymi00028
Tuo sama tuli minullekin mieleen! Tuollaiset tyypit eivät kiinnosta!
- Anonyymi00030
Kyllä omalle naiselle haluais ostella kaikkea ja hemmotella häntä mutta kun ei ole rahaa niin ei ole ja tuskin koskaan tulee olemaankaan eli rahallisesti en pysty onnea tuomaan mut jos olis rahaa niin kyllä omalle naiselle kaikkea ostelisin mutta en ole naisten suosiossa kun olen köyhä ja rahaton eli en pysty antamaan aitoa raha rakkautta voi voi sentään minulla ei mene hyvin
- Anonyymi00031
Aika surkeesti asiat sinulla on, kukaan nainen ei ikinä edes katso sinuunpäinkään. Jos et sitten pysty hommaan hienoja kuteita, kultakelloja ym. reksvisiittaa, mutta silti pitäisi pätäkkää löytyä senverran että voi pitää illuusiota yllä jonkinaikaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Aika surkeesti asiat sinulla on, kukaan nainen ei ikinä edes katso sinuunpäinkään. Jos et sitten pysty hommaan hienoja kuteita, kultakelloja ym. reksvisiittaa, mutta silti pitäisi pätäkkää löytyä senverran että voi pitää illuusiota yllä jonkinaikaa.
Juu ei ole hyvin asiat köyhällä ei edes tervehditä ei oo köyhällä kiva elämä ei
- Anonyymi00033
"Aika" moni ihminen käy edes kerran vuodessa lomalla.
2 000e ei ole paljon, jos koko vuoden säästää.
Kukaan ei käskenyt viemään ketään Lappiin. Palmun alle pääsee edullisesti.
Ole yksin, jos tuollainenkin on kallista.
Voin kuvitella mikä järkytys naisparalle on ollut suomalainen, viinaan menevä möhömaha.- Anonyymi00034
Ja sen kahden tonnin vieminen ulkomaille se vasta viisasta onkin. Sillä saisi ostettua jonkun tosi hyvän käyttötavaran mikä kestäisi käytössä kymmeniä vuosia. Mutta se raha palaa siellä auringossa ja lämmössä, se on tärkeintä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja sen kahden tonnin vieminen ulkomaille se vasta viisasta onkin. Sillä saisi ostettua jonkun tosi hyvän käyttötavaran mikä kestäisi käytössä kymmeniä vuosia. Mutta se raha palaa siellä auringossa ja lämmössä, se on tärkeintä.
Jos, ei ole tavaralle tarvetta, niin miksi niitä pitäisi ostella?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos, ei ole tavaralle tarvetta, niin miksi niitä pitäisi ostella?
Okei, oletkin vihervasemmistolainen, nyt ymmärrän.
- Anonyymi00036
Mä olen puolittanut kulut miehen kanssa, jos ollaan matkusteltu.
Molemmilla täytyy olla omat säästöt ja omat kulut.
Vilma, tasa-arvonainen
Jos tulee bänöt, se ylläpidetty muuttuu puheissa ahneeksi ämmäksi. Että noin, - Anonyymi00037UUSI
Miksi sä tuot aasialaisia naisia Suomeen?
Lomalla? - Anonyymi00038UUSI
Aloittaja, miksi et mene tapaamaan aasialaisia naisia Aasiaan?
MIKSI TUOT NIITÄ SUOMEEN?- Anonyymi00043UUSI
Pakko sanoa että olen samaa mieltä, vaikka vastaan haluaisinkin sanoa. Mutta paljon järkevämpää olisi itse muuttaa aasian maahan, sellainen maa mihin on helppoa ulkomaalaisen muuttaa asumaan, ja myydä kaiken omaisuutensa täällä ja elellä varoilla ulkomailla. Asuminen ja ruoka ei maksa mitään, lämmityskuluja ei ole. Kun ei tuhlaa rahoja naisiin siellä niin ihan hyvin pärjäisi säästöillä.
- Anonyymi00039UUSI
Sehän on jokaisen oma päätös, paljonko rahaa kumppaniin kuluttaa. Jos haluaa tarjota kaiken toiselle, niin siitä vain, mutta sitten on kyllä turha valittaa, että tulee kalliiksi.
Minä olen aina maksanut kaikesta puolet, en ole tarvinnut kenenkään rahoja elämiseen tai lomailuun. Tilanne voisi olla tietysti eri, jos suhteessa olisi ollut tilanteita, että toinen on pidempää lapsen kanssa kotona, toinen opiskelee, sairastuu tms. Tällaisissa tilanteissa yhdessä mietitään, miten talous hoidetaan niin, että kaikilla on hyvä eikä silloin tärkeintä ole, että kaikki menee 50/50.
Aletheias - Anonyymi00040UUSI
Nykyajan sivistynyt ja ympäristötietoinen ihminen ei lomalla matkusta. Oma paikkakunta tarjoaa ihan riittävästi virikkeitä.
- Anonyymi00041UUSI
Pari tonnia euroissa kaksitoistatuhatta markoissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522