Mutta luultavasti en pysty. Liian vaikeaa.
Olis annettavaa, pelkään. Ymmärrän.
<3
Haluaisin auttaa
6
130
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Kukaan ei välitä musta. Halutaan vaan hyötyä.
- Anonyymi00002
No ei kyllä minustakaan kukaan välitä, mutta siitä en jaksa enää välittää, kun minulla paremmin menee. Kiusaajia paljon. Yksin olen mielellään.
Mutta kun on vaikeaa silloin tuntuu, että tarvitsisi jonkun ihmisen, ymmärrän hyvin sinua, pitäisi saada vertaisensa, se olisi paras.- Anonyymi00003
Miksi et auta mua? Et välitä tarpeeksi.
- Anonyymi00004
Ihminen, joka on ollut mukana ongelmia aiheuttamassa, niin jos hän yrittää auttaa tai välittää, sen apu ei mene perille, vaan sen torjuu, koska ei luota häneen. Näin se menee, siksi vertainen paras, vaikka joku ulkopuolinen. En tarkoita ettetkö myös sinä olisi ollut itse mukana näissä ongelmavyyhdeissä, siksi niitä pitäisi käydä läpi. Luottamus ei välttämättä ikinä niihin ihmisiin enää palaa, mutta tasapainoon on mahdollisuus päästä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihminen, joka on ollut mukana ongelmia aiheuttamassa, niin jos hän yrittää auttaa tai välittää, sen apu ei mene perille, vaan sen torjuu, koska ei luota häneen. Näin se menee, siksi vertainen paras, vaikka joku ulkopuolinen. En tarkoita ettetkö myös sinä olisi ollut itse mukana näissä ongelmavyyhdeissä, siksi niitä pitäisi käydä läpi. Luottamus ei välttämättä ikinä niihin ihmisiin enää palaa, mutta tasapainoon on mahdollisuus päästä.
Niin eli kukaan ei tule koskaan auttamaan mua.
- Anonyymi00006
Minua auttaisi se, että olisi joku joskus läsnä, kuuntelisi herkällä korvalla, eikä hylkäisi koskaan. En niin ressukka ole, etten muuten pystyisi huolehtimaan itsestäni. Tämä yksinäisyys vaan vie hengen. Rakastan ihmisiä ja eläimiä.
Olen vain hyvin erilainen kuin muut, eikä kukaan ymmärrä minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671