Treffailu kokemuksia

Anonyymi-ap

-Nainen joka oli aivan eri näköinen huonolla tavalla kuin deittiprofiilikuvissaan jotka oli vanhoja.
-Nainen jonka kanssa tuli viestiteltyä ja näytti kuvassa hyvältä mutta se paljastui tekoälyllä tehdyksi ja nainen näytti oikeasti perunasäkiltä ja naama roikkui.
Naisilla on sellainen kuva että kun saa houkuteltua miehen huijaamalla vanhoilla kuvilla tai tekoälykuvilla juttelemaan niin mies ei yhtäkkiä enää välitä miltä nainen näyttää ja voi paljastaa todellisuuden. Väärin naiset aivan väärin. Yhteys katkeaa välittömästi jos minkäänlaista huijausta paljastuu.
Nainen myös luulee että miehen vaatimus normaalipainoisesta naisesta on sama kuin heidän vaatimus siitä että mies on pitkä. Painoon voi vaikuttaa ja normaali ihminen haluaakin olla terve mutta pituudelleen kukaan ei voi mitään.

-Nainen joka oli aluksi normaalin tuntuinen mutta alkoi paljastua autistiseksi tapaukseksi joka ei ymmärtänyt huumoria eikä mitään muutakaan ja luuli ihan kaikkea todeksi myös niitä huumorilla heitettyjä ja tuomitsi niiden perusteella.

-Nainen jonka mielipiteet vaihtui päivittäin ja aivan vastakkaiseen suuntaan. Ikinä ei tiennyt millainen päivä on tulossa. Välillä oltiin onnen kukkuloilla ja välillä taas eroamassa tämä vaihtui siis päivittäin ja täytyy sanoa että oli kyllä raskasta kun yritin pysyä mukana ja saada suhdetta aikaiseksi.

-Nainen joka ei suostunut treffailemaan mutta jäi kotiin miettimään tunteitaan minuun moneksi viikoksi lopputuloksen arvannette jos ei ole edes mahdollisuutta olla yhdessä.

-Nainen jonka kanssa olisi tarvinnut olla hirveät omaisuudet. Miksi laitat viestiä jos sinulla ei ole omaa taloa? Tällainen kysymys tuli nämä on yleensä ulkomaalaisia. Itseasiassa minulla on oma talo mutta en todellakaan tällaiselle haahkalle sitä ole jakamassa.

-Nainen joka on vihervassari yleensä sen huomaa jo hiusten väristä ja jos ei siitä profiilissa lukee persuista tms jotain. Todella "älykkään" tuntuisia. Kieroon kasvaneita jotenkin ja osa toimii vielä opettajana mistä olen erittäin huolissani.
Mä sanoin hänelle että en kannata oikeastaan mitään puoluetta olen huomannut että se on aika turhaa ja että varmaan kaikilla puolueilla on joku hyvä ajatus mikä voisi olla toimiva. Tämä ei hänelle pienten lasten opettaja ihmiselle sopinut mitenkään minun olisi täytynyt olla innoissaan vihervasemmistosta en ollut enkä tule olemaan.

-Nainen joka oli innokas ja sanoi rakastavansa yhtäkkiä kaikki muuttui minä olinkin syyllinen ja outo kun jatkoin samaa läheisyyttä mitä hän oli itse alusta saakka pitänyt. Yritti sovittaa kaikkien exien syntejä minuun ja luulotteli niitä vaikka mitään ei ollut. Poraili yksinään yhtäkkiä vaikka kukaan ei puhunut mitään.
Outo tapaus lopulta kuulemma valitsi itsensä. Sanoin että en tiennyt että tällainen valinta oli menossa.

-Nainen johon ei saa yhteyttä eikä hän halua pitää yhteyttä mutta silti jotenkin suhde pitäisi hiljaisuudessa rakentaa.

-Nainen joka odottaa että vain mies on aktiivinen ja he vaan odottaa.

-Nainen joka oli ollut sängyssä varmaan 100 miehen kanssa ja oli pysyvä sukupuolitautikin. Omasta mielestään ei ollut silti jakorasia. Etsinyt suhdetta ja jokainen mies lopulta ärsyyntynyt niin että huutanut hänelle koska hänen toiminnassaan ei ollut järjen hiventäkään. Hän oli itse omilla ajatuksillaan alun jälkeen sabotoinut joka suhteen ja kun mies oli lopulta hermostunut hänen vatkaamiseensa edes takaisin aivottomasti niin hänen mielestään miehistä oli paljastunut tällainen piirre ja sen takia oli esim erottu ja hän oli estänyt kaikki yhteydet ja joutui varomaan jotain tiettyjä paikkoja että ei törmää näihin miehiin. Peiliin katsomisen paikka mutta ei taida olla älykkyyttä tarpeeksi siihen.
En usko että tämä nainen löytää ketään ja saldo on lopulta 1000 petikumppania ja koko kaupunki morjestelee.

-Nainen joka oli uskoton kaikille ja patologinen valehtelija.

Ymmärrättekö yhtään että kun tässä on vasta osa minkälaisia naisia olen tavannut että mistä tämä kyynisyys johtuu naisia kohtaan. Te olette sekaisin tai ainakin osa teistä on täysin jonkun psykiatrin ja hoidon tarpeessa

5

62

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luulen että suurin osa on fuulaa. Et halua myöntää vain omia virheitäsi. Eihän tässä muusta ole kyse. Hyväksikäyttäjä olet kuten kaikki muutkin. Haet taloudellista sekä seksuaalista hyötyä sekä piikaa kotiisi.
      T: Nainen jonka liki 50- Vuotisen elämänsä aikana on ollut vain muutama mies pitkissä suhteissa. Ei 100 tai 1000.

• Anonyymi00002

Sä voit luulla mitä haluat nämä jutut on 100% totta. Tuo loppu kirjoituksesikin on sinun omaa kuvitelmaa. Haen tervettä rehellistä normaalipainoista normaalijärkistä naista. Ei näytä olevan. Kaikista paljastuu joku kirjoittamani juttu. Eikä auta että yrität kääntää asioita syykseni ja sokkona haukkua ihmistä jota et tunne.

• Anonyymi00003
      UUSI

Joo samanlaisia kokemuksia itselläkin. Luulisi että aikuisena olisi helpompi toimia mutta ei todellakaan ole.
      Jotkut naiset ajattelee että on vain miehen tehtävä ylläpitää yksin keskustelua ja olla naiselle kuin viihdyke ja kuulemma moi mitä kuuluu aloitus ei riitä vaan he odottavat jotain mullistavaa joka kertoo että heidän omien korvien välissä on jotain vialla.
      Tällaiset naiset kannattaa myös kiertää kaukaa.

Deittipalvelu on täynnä rikkinäisiä naisia sukupuolitautisia muuten rampoja ja sairaita satojen kanssa maanneita pettäjiä valehtelijoita huijareita materialistisia ylipainoisia asennevammaisia narsistisia ja traumatisoituneita. Lisäksi vielä hörhöt fanaattiset poliittisen puolueen kannattajat ja rokote uskovaiset ja uskomattomat. Kyllä taitaa olla parempi elää yksin

• Anonyymi00004
      UUSI

""Jotkut naiset ajattelee että on vain miehen tehtävä ylläpitää yksin keskustelua.""

No, näinhän se on jos olet luokkaa tavismies, mutta kun mies on luokkaa komea, niin asetelma muuttuu täysin ja naisista tulee tavoittelijoita ja nykyään naisten kiinnostus kohdistuu enemmän samoihin miehiin, eikä niitä miehiä riitä kaikille naisille.

Tämä on nähty ja naiset ruotivat sitten näiden komeimpien miesten toimintaa eli ikään kuin syy on miehissä, eikä suinkaan naisissa.

• Anonyymi00005
      UUSI

Taitaa olla kaikille ihmisille noissa palveluissa hyvin tyypillistä toimintaa. Miehilläkin aina vanhat tai käsitellyt kuvat tai pahimmillaan tyyliin serkun kuva, kun ovat muka "ihan saman näköisiä".

Kaikki muut kohdat, paitsi tuo vihervassari, ovat miehillekin tyypillisiä. Mikähän siinä on, että deittipalvelut keräävät itseensä juuri kuvaamasi kaltaisia ihmisiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      175
      1962
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      157
      1388
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      223
      1020
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 58
      878
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      70
      800
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      793
    8. 93
      767
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      687
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      656
    Aihe