Tulin vaan kertoon, että Punkalaitumella alkoholin kotiinkuljetus on tiettyjen ja yleisesti tiedettyjen tahojen toimesta toiminut jo vuosia. Siispä kaupunkimme on tässäkin asiassa kulkenut etukenossa, kun muu Suomi vasta seuraa perässä!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Sielläkö niitä palstaan orientoituneita naisten maalittajia kans pyörii? Saahan sitä arvailla ja pekuloida kansalaisena
- Anonyymi00003UUSI
Mistä näitä öllöläm möllöliä riittääkin🤔
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä näitä öllöläm möllöliä riittääkin🤔
Missä on näitä elähtäneitä keskinkertaisia narsisteja, joita on helppo hööpöttää kuvittelemaan olevansa komento-kapteeni nasalta. I feel closed to earth than ever too t kate perry
- Anonyymi00002UUSI
🤣... No tottakai!
Ihan ehdottomasti pitäisi saada jonkinlainen vertailu, että miten mahtaa Orivedellä tuo palvelu hoitua.
xLiner Mikäli en itse pääse omin jaloin viinakauppaan, se reissu saa jäädä tekemättä.
Ymmärrän hyvin, että tässä palvellaan myös yrityksiä, liikuntarajoitteisia ja vanhuksia, mutta entäs se muu porukka, joka ei laiskuuttaan pääse Alkoon? Mikäs niissä on vikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581