Laaja törkeä huumausainerikosvyyhti: 200 kiloa amfetamiinia, kymmeniä kiloja kokaiinia – tuomituista valtaosa ***********taustaisia.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Hyvin toimiva tulli on kaiken takana
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä sinne on hyvä käräyttää esim sellaiset kuljetukset mitä ei ole itse tilannut, vaikka puhelinnumero ois kuinka oikea😉
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä sinne on hyvä käräyttää esim sellaiset kuljetukset mitä ei ole itse tilannut, vaikka puhelinnumero ois kuinka oikea😉
Rötöspaikkaan vai mikä se oli juttuvinkki
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuliko Suomeen tuliko Suomeen? Se lie tullin ja oletettavasti KRPn välinen asia👈
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuliko Suomeen tuliko Suomeen? Se lie tullin ja oletettavasti KRPn välinen asia👈
Ja jatkossa kun tällaisia lavastuksia yrittää lavastaa toisten niskaan, niin sinne puhelimeen tulee niitä tietoja
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja jatkossa kun tällaisia lavastuksia yrittää lavastaa toisten niskaan, niin sinne puhelimeen tulee niitä tietoja
Maahantuontiyritys toisen nimellä plus petos aijai en minäkään haluais olla noin tuulisella paikalla
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Maahantuontiyritys toisen nimellä plus petos aijai en minäkään haluais olla noin tuulisella paikalla
Oliko tarkoitus marssittaa joku oma rynnäkköyksikkö sopivasti paikalle, että kolat tmv tänne vai supattaa stadilaisten korviin muina miehinä että nyt ois keikkaa. Paskasti rakennettu scämmi joktap. Ens elämään einarit sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581