Ei se tyttöystävän löytäminen kuulkaa niin vaikeaa ole. Kun perustanssit opettelee, valssi ja foksi, ja hakee ravintolassa kiinnostavaa tyttöä tanssimaan niin siinähän sitä äkkiä tutustuu. Mutta humalassa ei saa olla.
Että kannattaa vain tämä neuvo nuorten miesten ottaa.
Tyttöystävön löytyminen
19
114
Vastaukset 19
Ja entäs jos ei uskalla tai halua tanssia?
- Anonyymi00003UUSI
Koita uskaltaa
- Anonyymi00008UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Minä uskallan, mutta entäs ne miehet?
No ei minuakaan tanssiminen kiinnosta mutta kai sitä naisen takia voi muutaman pyörähdyksen tanssahdella mutta ennemmin tekisi jotain muuta vaikka yhdessä tekis lintupöntön kuin tanssipaikalla olla
Anonyymi00008 kirjoitti:
No ei minuakaan tanssiminen kiinnosta mutta kai sitä naisen takia voi muutaman pyörähdyksen tanssahdella mutta ennemmin tekisi jotain muuta vaikka yhdessä tekis lintupöntön kuin tanssipaikalla olla
Mutta neuvohan ei toimi, jos mies ei uskalla tai kehtaa. Ei kaikki miehetkään ole rohkeita. Mikä neuvo heille?
- Anonyymi00009UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mutta neuvohan ei toimi, jos mies ei uskalla tai kehtaa. Ei kaikki miehetkään ole rohkeita. Mikä neuvo heille?
No semmosille miehille neuvo antaa naisen viedä ja tanssimaan vaan tai yhteispelillä kaikki sujuu ja siit se sit lähtee
Anonyymi00009 kirjoitti:
No semmosille miehille neuvo antaa naisen viedä ja tanssimaan vaan tai yhteispelillä kaikki sujuu ja siit se sit lähtee
Ja entäs sitten, jos paikalla on vain naisia joiden periaate on, että miehen kuuluu hakea ja olla aloitteellinen. Mikä neuvo heille? Siis naisethan harvoin joustaa periaatteistaan, vaikka olis kaktus persiissä.
- Anonyymi00001UUSI
Harvassa paikassa tannssitaan perinteisiä tansseja. Nykyään biletetään.
Meillä maalla noita naisia on sen verran vähemmän, että joskus joutuu kuitenkin humppaamaan vain poikain kanssa esson baarissa:
https://www.youtube.com/watch?v=dGAiP5WatkU- Anonyymi00006UUSI
Nykypoijjaat ne joraa mitä vain, naisten kanssa tai keskenään.
- Sheena
- Anonyymi00002UUSI
Ihan hyvä neuvo kai ihmiselle joka tykkää tanssimisesta ihan yhtä hyvin toimii kun sanoo et en.osaa tanssia mu voinhan mä tulla tanssimaan jos ei sua haittaa etten osaa vielä kun kerrot missä juottolassa moisia muutoinkaan pääsee tanssimaan
- Anonyymi00010UUSI
Vaikka itse ei osaa tanssia niin ei välttämättä osaa vastakkainenkaan sukupuoli mut he tanssivat sit omalla tyylillään ja ei se tanssiminen se pääasia ole
Foksi? Mikä... foksi?
Ja kannattaa olla koulun tanssitunneilla hereillä. Muistakaa vaan: NURKKAAN JA KESKELLE.
Se syöpy ikusesti mieleen. Vaikken tanssii oppinutkaan. Niin kesä töissä sairaalalla. Kerättiin roskia sieltä. Meillä oli kolme paikkaa: leikkuri, poli ja sitten puhuttiin keskellä eli siinä oli vuodeosasto kerrokset. Niin aina niitä nauratti, kun mä kysyin meenkö nurkkaan vai keskelle.- Anonyymi00005UUSI
Foksi on foxtrot -tanssi... Suosituinta ehkä yllättäen on fusku, joka oli muodissa aikoinaan kauan sitten.
- Sheena
- Anonyymi00004UUSI
Juu, hyvä ja kaikki muutkin tanssit.
Salsakoulut on käyty aikoinaan, mutta tilaisuuden tullen kävin salsa kurssilla. Hetken mietin ikäjakaumaa... ja sitä kun ei ollut paria... Vaan olipa yllättävä ja kiva kokemus. Nuoria miehiä oli suurin osa osallistujista. Paria myös vaihdettiin, niin kukin tanssi vuorotellen viejän ja seuraajan askelin.
- Sheena- Anonyymi00011UUSI
Oliko vaakamamboa myöskin nuorten miesten kanssa taisi ol kivoi tanssi partnereita antoivat jotain muutakin ihanaa
- Anonyymi00007UUSI
jos jossain mökkiolosuhteissakin lyö vararalla itseään sormeen tulee sininen juttu sormeen.
- Anonyymi00012UUSI
Tikotikoa. Synnyttää pelkotilan, että partnerin ote kirjaa ja minä singahdan permolle kerien taittaen eläviltään soittavan orkesterin eteen.
Kauhuskenaario.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581