Emeritusprofessori: Helsingin Garden-hankkeen investointituki saattaa täyttää rakenteellisen korruption tunnusmerkit
Rikos- ja prosessioikeuden professori emeritus Pekka Viljasen mukaan julkisuudessa olleiden tietojen perusteella tukipäätöksessä voi olla kyse korruptiosta.
Ei ihme, että Orpolle tuli kiire perua tuki
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
.... v o i olla kyse .... ?
- Anonyymi00002
eremitusprosessorin valta on palstapönttölintmaanin mielestä
kovaa tasoa - Anonyymi00003
Orpon koko poliittinen ura olisi vaakalaudalla jos hänet todettaisiin
korruptoituneeksi. - Anonyymi00004
On varsinaista laskelmointia hra pääministeri Orpolta, että suhmuroinnin ja runttauksen paljastuttua kaikki korjaantuisi kun ilmoittaa, ettei enää tuekaan tuota likaista kuviota.
- Anonyymi00005
emeritus prosessorin valta jauhaa hitaasti mutta se jauhaa lintmaanista viljaa suoraan taskuun
- Anonyymi00006
Enduskunta-tutkimuskeskus Jokisipilä " kolhu Orpolle ja suomalaiselle demokratialle "
Kokoomuksen suosiolle hallaa, joka osuu myös persuihin.
https://www.ku.fi/artikkeli/5446507-arhinmaki-tarkisti-eduskuntakeskustelun-faktat-ei-kestanyt-edes-vahan-alusta- Anonyymi00008
Orpo on kiipelissä. Liikaa valheita.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Orpo on kiipelissä. Liikaa valheita.
Samoin Purra ja PS on kiipelissä. Purrahan hyväksyi tuen tietäen,
että se oli jo todettu riskiksi. Purra on nyt hiljaa ja antaa sataa paskaa
Orpon päälle. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Samoin Purra ja PS on kiipelissä. Purrahan hyväksyi tuen tietäen,
että se oli jo todettu riskiksi. Purra on nyt hiljaa ja antaa sataa paskaa
Orpon päälle.Kerrankin Purra vain hymyili Orpon vieressä - miutta vain vahingonilosta tietysti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483