Kumpi paremman näköinen

Anonyymi-ap

Kumpi on seksikkäämpi näistä nuorista naisista 1 satu rämö vai 2 heidi pakarinen itse en osaa päättää kumpikin kuumia hottiksia

11

68

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Keitä ne on?

• Anonyymi00002

Super seksikkäitä ja täydellisiä naisia oikeesti on kauniita

• Anonyymi00003

Ne on suloisia ja söpöjä suominaisia

• Anonyymi00004

Mahdoton valinta. MIksi näissä kysymyksissä esiintyy aina noita vanhoja haahkoja? MIten hitossa pystyt valitsemaan tuollaista kun et halua kumpaakaan, yhtään. Kiinnostavuus tasan nolla molemmilla.

• Anonyymi00005

Kyllä he ovat kumpikin super seksikkäitä naisia ja he kelpais kaikille ja kaiken ikäisille miehille ja pojille taidat olla joku kateellinen nainen joka sanoo noin

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä he ovat kumpikin super seksikkäitä naisia ja he kelpais kaikille ja kaiken ikäisille miehille ja pojille taidat olla joku kateellinen nainen joka sanoo noin

No miksi ne pitää aina olla niin vanhoja? Koska itsekin olet?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No miksi ne pitää aina olla niin vanhoja? Koska itsekin olet?

Mitä vanhoja he ovat nuoria tipuliinejä ja heidän kanssaan pidetään bileitä ja hauskaa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä vanhoja he ovat nuoria tipuliinejä ja heidän kanssaan pidetään bileitä ja hauskaa

Satu Rämö on 46 vuotta, siis kohta tallannut täällä puoli vuosisataa.

Heidi Pakarinen on 50 vuotta.

Oletko itse lähempänä sataa vai miten koet nuo nuoriksi?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kelpais kaikille? Jos et lopeta tuota paskan suoltamista, teen sinusta ilmoituksen! Tuo on kerta kaikkiaan loukkaavaa!

• Hanna Pakarinen. Laitoin oman vaihtoehdon. 😄

• Anonyymi00009

Öh, ei kumpikaan, ihan hirveitä taviksia, sekä miesmäisiä. Kiertäisin kaukaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      590
      1424
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      787
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      470
      680
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      5
      539
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      519
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      495
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      494
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      151
      438
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe