Sinkut veivät lasten lelut

Haltialan tilalla järjestettiin lelujahti lapsille. Tilalle oli piilotettu leluja, joita lasten tarkoitus oli löytää. Nyt kävikin niin, että aikuiset rupes jo ennen jahdin alkua etsimään näitä leluja, kuskaamaan niitä kassikaupalla pois. Jäivät lapset ilman leluja. Onko sinkuilla nyt hyvä mieli leikkiä näillä leluilla?

21

93

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikös ne ollut ihan lapsien vanhempia? Tokihan siinä saattoi olla sinkku-iskä, tai -äiskä joukossa.

>Simiti<

• Anonyymi00002

Siinä uutinen https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012142907.html

"Osa aikuisista ei kuitenkaan totellut käskyä, ja tilan mukaan jo ennen tapahtuman alkua useampi VANHEMPI keräsi leluja jopa useamman laukullisen."

Sinkku tulee yhden hengen taloudesta. Nämä olivat perheellisiä.

• Tää on kuitenki niin sinkkumainen toimintatapa, kun halutaan kerätä kaikki itelle eikä jättää mitään muille. Entäs jos sinne kivojen perheellisten joukkoon on soluttautunu sinkkuja ja järjestäjä on luullu niitä perheellisiksi?

• Anonyymi00004
        JeroP kirjoitti:

Tää on kuitenki niin sinkkumainen toimintatapa, kun halutaan kerätä kaikki itelle eikä jättää mitään muille. Entäs jos sinne kivojen perheellisten joukkoon on soluttautunu sinkkuja ja järjestäjä on luullu niitä perheellisiksi?

Ei ole sinkkumaista vaan liberaalia avointa kasvatusta, meidän lasta ei saa kieltää, meidän lapsi saa traumoja, jos ei saa tehdä mitä haluaa. Vanhemmat koittaa olla kavereita lapsilleen ja lapset eivät opi kunnioittamaan mitään, vaan lapset määräävät koko perheen asiat ja muidenkin. Tehdään vielä kaikki lapsen puolesta ettei tarvitse kokea koskaan pettymyksiä tai vastoinkäymisiä.

Tyypillistä liberaalia avointa kasvatusta. Älä käännä tätä sinkkujen syyksi.

• Anonyymi00005
        JeroP kirjoitti:

Tää on kuitenki niin sinkkumainen toimintatapa, kun halutaan kerätä kaikki itelle eikä jättää mitään muille. Entäs jos sinne kivojen perheellisten joukkoon on soluttautunu sinkkuja ja järjestäjä on luullu niitä perheellisiksi?

Hei. Nyt lopeta. Yleensä kirjoitat suht.fiksua.
        Tämä on iljettävää.
        Vilma

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Hei. Nyt lopeta. Yleensä kirjoitat suht.fiksua.
        Tämä on iljettävää.
        Vilma

Mutta oonhan mä iteki sinkku?

• Anonyymi00011
        JeroP kirjoitti:

Mutta oonhan mä iteki sinkku?

Käännä nyt tämäkin sinkkujen syyksi. Täytyy olla valeasuiset sinkut asialla, kun eläimiä kiustataan
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012149485.html

Sinulla on nyt jokin muu syy tai mielistelyvaihe päälle. että projisoit noin viattomien syyksi. Vaikka itsekin olet sinkku, se ei tuota projisointia oikeuta.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Käännä nyt tämäkin sinkkujen syyksi. Täytyy olla valeasuiset sinkut asialla, kun eläimiä kiustataan
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012149485.html

Sinulla on nyt jokin muu syy tai mielistelyvaihe päälle. että projisoit noin viattomien syyksi. Vaikka itsekin olet sinkku, se ei tuota projisointia oikeuta.

No sorry, en mä uskonnu että tää nyt noin tunteisiin teillä meni. Totta kai mä nyt tiesin että perheellisiä ovat kun ovat sinne tilalle menneet. Rauha nyt, ei kai se sinkkuus niin pyhä asia oo ettei sillä sais hiukan pelleillä.

Noista hännän vedoista ja muista. Niin mulle nyt on ollu ihan lapsesta asti selvää, ettei eläimiä rääkätä. Meillä oli siis kissa, enkä hyönteisillekään paha ollu. Että pitäs olla itsestään selvä. Niin ku mä oon puhunu, noista väkivalta ym tapauksista, että siellä aivossa on normi ihmisellä kyllä jarru. Ei se eläimiä kiusaa vaikkei sitä kukaan kieltäiskään.

• Anonyymi00003

Et tainnut löytää tai saada itsellesi leluja no kai se harmittaa kun et saanut omaa barbieta tai hiekkalelu settiä tai turtless tai he man lelua

• En, mutta mä tein ite ittelleni lelut lapsena. Sittemmin kummitäti osti meille britainsseja lontoosta. Oliks teillä britainsseja?

• Anonyymi00009
        JeroP kirjoitti:

En, mutta mä tein ite ittelleni lelut lapsena. Sittemmin kummitäti osti meille britainsseja lontoosta. Oliks teillä britainsseja?

Entiseen aikaan leluksi riitti kuivahtanut peruna ja tulitikut jaloiksi.

• Anonyymi00006

Veikkaan, että mummut ovat olleet nyt ahneita.

Pienten lasten vanhemmat kyllä tietävät, että lelujen jälleenmyyntiarvo on lähes 0, koska niitä on niin paljon Vintedin ja temun aikakaudella tarjolla.

• Anonyymi00008

Lego rakennussarja Ostoskatu 279,95 €

Lego rakennussarja Sagrada Família 819,95 €

Radiohjattava auto Team Associated RC10B84 Team Kit 669,00

Siinä vähän näytteitä lelujen hinnoista, jälleenmyyntiarvo (uudella tuotteella) varmasti jotain muuta kuin nolla.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Lego rakennussarja Ostoskatu 279,95 €

Lego rakennussarja Sagrada Família 819,95 €

Radiohjattava auto Team Associated RC10B84 Team Kit 669,00

Siinä vähän näytteitä lelujen hinnoista, jälleenmyyntiarvo (uudella tuotteella) varmasti jotain muuta kuin nolla.

Schleich Horse Club Lakeside Country House and Stable -hevostila 169,00 €

• Anonyymi00007

Tämä on niin väärin kun vai voi olla. No ei tietenkään persujen mielestä sillä persu on persu. Nyt loppui minun osaltani sellaisten upeiden leikkielämien miniatyyrien vieminen vapaaehtoistyöhön.

Wanhaan aikaan oli sellaiset onkimiskisat joissa verhon taakse piilotettuja leluja sai onkia sellaisella lepäpuunoksalla jonka narun päässä oli tuokkokori. Ai sitä iloista riemua kun lapset saivat ongituksi ihania leluja. Nyt ovat nuo vain muistoja vain kun persut pilasivat ahneuksissaan tuonkin leikin. Lapsilla on nyt paha mieli ja syy siihen on ...

• Anonyymi00012

Marxilaiset kommunistit aina pyrkivät varastamaan kaiken. Sen vuoksi ei voi olla mitään hyvää, kun marxilaisten pitää ryhtyä varastamaan omaan taskuunsa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Marxilaiset kommunistit aina pyrkivät varastamaan kaiken. Sen vuoksi ei voi olla mitään hyvää, kun marxilaisten pitää ryhtyä varastamaan omaan taskuunsa.

Marxilaiset kommunistit eivät varasta eivätkä ainakaan lapsilta. Kapitalistit niitä varkaita ovat kun vievät lelutkin pikkulapsilta. Eiko kapitalisteille mikään ole tarpeeksi riittävän runsaasti kun aina vaan lisää pitää saada vaikkapa nyt pikkulasten lelut.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Marxilaiset kommunistit eivät varasta eivätkä ainakaan lapsilta. Kapitalistit niitä varkaita ovat kun vievät lelutkin pikkulapsilta. Eiko kapitalisteille mikään ole tarpeeksi riittävän runsaasti kun aina vaan lisää pitää saada vaikkapa nyt pikkulasten lelut.

Marxilaiset kostavat pahalle kapitalistille viemällä kukkakauppiaan kukat. Marxilaisesta se on oikein porvarille.
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012155050.html

• Anonyymi00013

Lapset pettyivät varmasti, ikäviä noi aikuiset.😻

• Anonyymi00016

Siellä ne on vintedissä ym. myynnissä nyt nuo lelut. Tai olivat, kunnes myytiin.

• Anonyymi00017

Useimmilla meistä köyhyys tuppaa heikentämään moraalia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      63
      1989
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      28
      1566
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1102
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      850
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      23
      662
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      620
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      543
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      538
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      121
      519
    Aihe