Voiko joidenkin kasvien tai puiden lehtiä syödä muitta mutkitta? Niissähän on varmastikkin erittäin paljon ravintoa. Vai eivätkö nämä sovi ihmisen elimistölle? Olisiko jotain esimerkkejä?
Voiko lehtiä syödä?
19
4841
Vastaukset
- yksitypy
Saunavasta käytön jälkeen. Pehmeä ja hyvin sulava.:=)))
Sitten noita männyn neulasia voi kans syödä, mutta alkukesästä. Sitten teet voikukan ja nokkosen lehdistä salaattia. Tosi hyvää.
Niin ja onhan sitten se suolaheinä, mitä lapsenakin imeskeltiin. Tässä muutama herkku :=))) nokkosista keittoa tehdä.... tosin itse en ole moista maistanut.....:)))
- Anonyymi
Syön puoet sunnuntai-Hesaria ja oli kuivaa
- Dark-angels
en ole ihan varma mut voiskoha koivun lehtii syyä;);)
- yksitypy
minä olen syönyt koivunlehtiä monet kerrat. Lapsena enemmän, mutta kyllä vieläkin keväisin saatan ottaa nuoren koivunlehden ja syödä sen. Ja koivunlehtiteetä olen juonut usein :=))))
- Anonyymi
Koivun lehtiä voi syödä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koivun lehtiä voi syödä
Koivun lehden ovat terveellisiä alku kesästä
..ihmeessä.. jos tulee vatsanväänteitä ja ruikuttaa niin tiedät miten asia on..
- yksitypy
siinä tietenkin yks mies taas, joka sanoo, ettei rehuja syö :=)))
yksitypy kirjoitti:
siinä tietenkin yks mies taas, joka sanoo, ettei rehuja syö :=)))
..oon salaatti ekspertti.. ja syön sitä itsekin.. mä en oo niitä jotka on tehnyt kanien kanssa sopimuksen rehujen syönnistä..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..oon salaatti ekspertti.. ja syön sitä itsekin.. mä en oo niitä jotka on tehnyt kanien kanssa sopimuksen rehujen syönnistä..
arvelinkin kun sun imagoa olen seuraillut :=)))
Se kanien syönti ei oikein kuuluiskaan sun tyyliin :=)) yksitypy kirjoitti:
arvelinkin kun sun imagoa olen seuraillut :=)))
Se kanien syönti ei oikein kuuluiskaan sun tyyliin :=))nykyään syön kanejakin..ahnaasti ahmien..ahmia en..
- Solar
Voi niitä syödä, mutta jotkut saattavat vaikuttaa narkoottisesti, kuten pihlajan lehdet ja jos on kipuja, niin vanha rohto on pureskella pajun kuorta... maistuu kyllä ihan karmeelle, joten ehkä ennemmin ottais aspiriiniä...ja nälkäänsä vetäsee kunnon kyrsää... ;)
- Sorbusta uneen ?
Miten pihlajanlehdet vaikuttavat "narkoottisesti", mitä tarkoitat, nukuttavatko ne ? Toimisivat siis unilääkkeinäkö ?
- space
En tiedä mitään asiasta mutta koivunlehdet on hyviä
..koivusta teetä..kääpää ja kaarnaa..pettua petäjäistä..pihkaa..ja tervaa..eikö kaikkia käyteä myös oraalisesti?
- Mutkun
Kyseessä oli lehtien syömisestä "muitta mutkitta". Mitä nämä mutkat ovat?
- Anonyymi
pervokki kirjoitti:
OIsko jalostamiset?
Kuka o Jalo-Tami?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820