Oletko joutunut työllisyyspalveluiden tai muiden viranomaisten kiusaamaksi? Kerro kokemuksesi. Millaista kiusaaminen oli ja millaisia seurauksia viranomaisen kiusaaminen aiheutti sinulle?
Vastaukset 12
Aikoinaan kiusaamisella tarkoitettiin hiuksista vetämistä ja rumilla nimillä kutsumista. Tuskinpa työllisyyspalvelut ja muut viranomaiset ihan sellaiseen ovat kaikessa kannustavuudessaan vielä ryhtyneet.
- Anonyymi00001
Kohtelu on ollut varsin asiallista. T. 64-vuotias.
- Anonyymi00002
Ei kysytty oletko tullut asiallisesti kohdelluksi. Kysyttiin oletko joutunut viranomaisten kiusaamaksi.
Mitä yrität todistaa vastaamalla asian vierestä? - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei kysytty oletko tullut asiallisesti kohdelluksi. Kysyttiin oletko joutunut viranomaisten kiusaamaksi.
Mitä yrität todistaa vastaamalla asian vierestä?Kokoomuslainen vajakki
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kokoomuslainen vajakki
Kokoomuslaisistakaan kuten vasureista tai muistakaan puolueista ei tässä nyt keskustella.
Jos haluat tietää keskustelun aiheen opettele lukemaan ja tavaa aloituksen lyhyt helposti ymmärrettävä sisältö. - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kokoomuslainen vajakki
Miten joku onnistuu vetämään edellisestä kommentista yhtäläisyysviivan kokoomukseen? Ei aukea.
- Anonyymi00007
Puhutaan mieluummin suoraan väkivallasta, sitähän se oikeasti on.
- Anonyymi00008
Onpahan taas työtön pummi joku kehitellyt ajankulukseen lapsellisen ja typerän keskustelunaiheen
- Anonyymi00010
Jota kumminkin menit itsekin lukemaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jota kumminkin menit itsekin lukemaan.
Mene töihin niin ei työvoimaviranomainen kiusaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mene töihin niin ei työvoimaviranomainen kiusaa
Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia ja työpaikan, ammatin päättää henkilö täysin itse!
- Anonyymi00014
Mene muualle trollaamaan. Poju
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487