Joo, menin siinä sitten ja ostin paketillisen HK:n Camping grillimakkaraa kun siinä päällä luki oikein kauniisti kirjoitettuna "Testivoittaja"!
No mää sitten söin siinä yhden pötkylän vähän sellasella pienellä hartaudella ja aloin pohtimaan tuota " testivoittoa", että onkohan se todellisuudessa mahtanut mennä siten, että jossain HK:n johtorymän pikkujouluissa pienissä kaljoissa hallituksen puheenjohtaja on jossain kylpytynnyrissä järjestänyt pienen hutoäänestyksen eri makkaravalmistajien parhaudesta muille hallituksen jäsenille, mikä on mennyt jotenkin tähän sävyyn "SAATTE PERÖLE POTKUS JOKA IIKKA, JOS MEIDÄN CAMPINGI EI OLE TESTIVOITTAJA JOS JOKU MUUTA VÄITTÄÄ, NIIN...!!"?
No sitten kaikki ovat olleet lopulta yksimielisesti sitä mieltä, että Campingi on ehdottomasti paras makkara Suomessa ja koko maailmassa. Sillä vastaksella säilytti työpaikkansa sekä sai yhden ylimääräisen juomasetelin hotellin aulabaariin ja Cambingista tuli ehdoton testivoittaja!
HK:n Cambing on testivoittaja
10
72
Vastaukset 10
Oma suosikki on edelleen Kabanossi, original, Turun sinapilla (väkevä, punakorkkinen).
- Anonyymi00002
Hyh, ei mitään tulista väkevää sinappia, eihän makkara maistu miltään, kun väkevä sinappi halvaannuttaa makuaistin.
Mieto ja makea sinappi on paras, ei kotisinappi. - Anonyymi00003
Kaikki makkarat on muuttuneet maultaan mutta kyllä se on huiluntuhti wilhelm tai hiillos ja sinappi sinulla oikea
- Anonyymi00006
Suosin silloin jos ostan kerrankin makkaraa niin HKn Wilhelmiä? Joku valkosipulilla maustettu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaikki makkarat on muuttuneet maultaan mutta kyllä se on huiluntuhti wilhelm tai hiillos ja sinappi sinulla oikea
Wilhelm makkarapihvi on paras, siitä saa tehtyä porilaisen , kun voissa käryttää makkarapihviä ja hampurilais sämpylöitä.
Sitten vaan majoneesia, sipulisilppua, kurkkusalaattia, makkarapihville juustosiivu joka saa sulaa, sinappia ja ketsuppia päälle. Anonyymi00002 kirjoitti:
Hyh, ei mitään tulista väkevää sinappia, eihän makkara maistu miltään, kun väkevä sinappi halvaannuttaa makuaistin.
Mieto ja makea sinappi on paras, ei kotisinappi.Tuo Turun väkevä sinappi sopii hyvin. Ei ole tulista, vaan sopivan maistuvaa.
- Anonyymi00008
tosi.typy kirjoitti:
Tuo Turun väkevä sinappi sopii hyvin. Ei ole tulista, vaan sopivan maistuvaa.
Mulle se vihreä on enemmän mieleen (mieto).
- Anonyymi00001
No minkälainen makkara oli?
- Anonyymi00004
Vastausta odotetaan jännällä eli vastais jo
- Anonyymi00005
Atrian punainen lenkki. Tekee pitkittäisen viillon ja täyttää sen punaleima emmental raasteella. Uuniin ja grillivastus päälle. Kaveriksi perunmuussia ja piimää juomaksi. Ai että on hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522