Jokainen joutuu tilille omista synneistään

Anonyymi-ap

Ei ne synnit mene suoraan Jeesuksen piikkiin.

Eikä ketään suoraan mihinkään taivaaseen temmata.

1. Piet. 1:17

Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika.

24

<50

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Myös aviorikoksesta, valehtelusta ja herjaamisesta joutuu vastaamaan Jumalalle.

• Anonyymi00003

Ehdottomasti joutuu Jumalan helvettiin.

• Anonyymi00002

Tämä keksitty 'synti' -termi syyllistämiseen ja alistamiseen, niille sille pitäisi keksiä jokin nykyaikaisempi ja raflaavampi vastine.

Se ei oikein pure kansaan enää, kun on poistettu ristin kidutukset, noitaroviot, inkvisiitoalaitos, häpeäpaalut ja jalkapuut.

• Anonyymi00006

Lahkosaatana apureineen opettaa, että Jumalan lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan eleillään vapaasti kuin ellun kanat pelkkien henkien pillin mukaan.

Raamattu on asiasta eri mieltä.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lahkosaatana apureineen opettaa, että Jumalan lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan eleillään vapaasti kuin ellun kanat pelkkien henkien pillin mukaan.

Raamattu on asiasta eri mieltä.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Niin, Mooseksen Baal-jumala on juuri se joka määrää lasten uhraamisen ja syönnin?!

Onko varmasti noudatettu?

• Anonyymi00004

Koko opissa ei ole edes mitään taivasta. Vai kuvitteletko taivasten valtakunnan isä Jumalan nauttineen ihmisten kiduttamisesta ja elävältä polttamisesta tulessa?

• Anonyymi00005

Niin uskovaiset, nauttiiko?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin uskovaiset, nauttiiko?

Harhaoppisten mielestä ihmiset poltetaan tuomiolla kuin noitavainoissa.

Jumala on rakkaus, ei ihmisiä niin hävitetä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Harhaoppisten mielestä ihmiset poltetaan tuomiolla kuin noitavainoissa.

Jumala on rakkaus, ei ihmisiä niin hävitetä.

No ne noitavainothan perustuivat juuri tähän kristinuskoon - ja Jumalan sanaan kirkon toimesta.

• Anonyymi00008

Ei ihmisillä ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen.

Ps. 115:16

Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

Älä usko sellaisia lahkolaisten valheita, kun he kertovat käyneensä taivaassa.

Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

• Anonyymi00009

Jeesus oli fyysinen ihminen, siksi Jumalan piti luoda hänet uudeksi kasteen vedestä ja Hengestä, jotta hänen oli mahdollista nousta fyysisessä ihmisen hahmossa taivaaseen.

Jeesus puhuu itsestään ihmisenä, kun hänen hyvä ystävänsä Nikodemus meni Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkitystä.

Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Jesus svarade: »Sannerligen, sannerligen säger jag dig: Om en människa icke bliver född av vatten och ande, så kan hon icke komma in i Guds rike.

Jesus answered, Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born of water and of the Spirit, he cannot enter into the kingdom of God.

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jeesus oli fyysinen ihminen, siksi Jumalan piti luoda hänet uudeksi kasteen vedestä ja Hengestä, jotta hänen oli mahdollista nousta fyysisessä ihmisen hahmossa taivaaseen.

Jeesus puhuu itsestään ihmisenä, kun hänen hyvä ystävänsä Nikodemus meni Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkitystä.

Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Jesus svarade: »Sannerligen, sannerligen säger jag dig: Om en människa icke bliver född av vatten och ande, så kan hon icke komma in i Guds rike.

Jesus answered, Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born of water and of the Spirit, he cannot enter into the kingdom of God.

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

Jordanilla Kasteessa Jumala synnytti ihminen Jeesuksen ikuisesti eläväksi Pojakseen.

Hepr. 1:5

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

Hepr. 5:5

Siten ei Kristuskaan itse korottanut itseään ylipapin arvoon, vaan hänet korotti se, joka sanoi hänelle: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jordanilla Kasteessa Jumala synnytti ihminen Jeesuksen ikuisesti eläväksi Pojakseen.

Hepr. 1:5

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

Hepr. 5:5

Siten ei Kristuskaan itse korottanut itseään ylipapin arvoon, vaan hänet korotti se, joka sanoi hänelle: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

No, kyllä pitää, kun tarusta on tehty täysin todellinen - ei sitä tiedä koska taas alkavat ristiinnaulitsemiset ja inkvisiitiokidutukset. Historiahan toistaa itseään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No, kyllä pitää, kun tarusta on tehty täysin todellinen - ei sitä tiedä koska taas alkavat ristiinnaulitsemiset ja inkvisiitiokidutukset. Historiahan toistaa itseään.

Noh menikö nyt väärään kohtaa, oli alla olevalle kirjoittajalle.

• Anonyymi00020

Kun ei sellaista taivasta edes uskonnossa ole.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oletko aineissa?

• Anonyymi00011

Vai pitäisi tässä alkaa jotain taruolentoja pelkäämään. Ei onnistu, pelätköön ne jotka epäjumaliin uskoo.

• Anonyymi00017

Eihän tässä uskoista ole koskaan ollut kyse, vaan vallankäytöstä, ja jos joku nyt uskoo kiduttamatta, niin hän on vain seonnut.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eihän tässä uskoista ole koskaan ollut kyse, vaan vallankäytöstä, ja jos joku nyt uskoo kiduttamatta, niin hän on vain seonnut.

Melkoinen määrä seonneita synnytettiin 2000 vuodessa.

• Anonyymi00013

Syntiä voi olla tekemättä ilman Raamatun juttujen kanssa sekoiluakin!

Yritä siis ihminen olla hyvä ja rakastava lähimmäisiäsi kohtaan,

Tarkoitin tuolla siis yleisesti kaikkia ihmisiä. Itse olen yrittänyt sitä mutta useasti tahtomattaan ja tietämättään saa vihaa aikaan.
      Minä itse olen faceblind, vaikea tunnistaa ihmisiä eri ympäristössä, kuin missä heitä normaalisti tapaa ja se siitä olen saanut eläessäni paljon vihaa niskoilleni (työelämässä, naapuristoss jne.) Ymmärrän heitä. mutta en ole mennyt heille tätä asiaa selittelemäänkään. Saattaisi vain pahentaa tilannetta, varsinkin jos kyseessä on joku naapurissa asuva, kieltä huonosti osaava maahanmuuttaja. Surettaa vain mutta minkäs mahdat.

• Anonyymi00014

Kuten edellä todetaan - Mooseksen laki ei ole kadonnut mihinkään, vaan sitä pitää noudattaa.

MOOSEKSEN Jumala on juuri se, joka määrää lasten uhraamisen ja syönnin.

ONKO VARMASTI NOUDATETTU?

• Anonyymi00022

Oletko aineissa?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Oletko aineissa?

En, vaan lukenut raamatun, enkä tullut manipuloiduksi.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En, vaan lukenut raamatun, enkä tullut manipuloiduksi.

Siltä pelastuu, kun ihan ensimmäisenä tarkistaa, mihin Paavalin tie vie, ja hän lupaa, että se päivä tulessa ilmestyy, niille, jotka uskovat häntä.

Ja onnistuu päättelemään, että helvettiin tulee hiilet siitä, jos paratiisin puut olisivat tuon tien päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      130
      842
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      558
    4. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    5. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      523
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      512
    7. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    8. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      38
      447
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      433
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      397
    Aihe