Ei ne synnit mene suoraan Jeesuksen piikkiin.
Eikä ketään suoraan mihinkään taivaaseen temmata.
1. Piet. 1:17
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika.
Jokainen joutuu tilille omista synneistään
24
<50
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Myös aviorikoksesta, valehtelusta ja herjaamisesta joutuu vastaamaan Jumalalle.
- Anonyymi00003
Ehdottomasti joutuu Jumalan helvettiin.
- Anonyymi00002
Tämä keksitty 'synti' -termi syyllistämiseen ja alistamiseen, niille sille pitäisi keksiä jokin nykyaikaisempi ja raflaavampi vastine.
Se ei oikein pure kansaan enää, kun on poistettu ristin kidutukset, noitaroviot, inkvisiitoalaitos, häpeäpaalut ja jalkapuut.- Anonyymi00006
Lahkosaatana apureineen opettaa, että Jumalan lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan eleillään vapaasti kuin ellun kanat pelkkien henkien pillin mukaan.
Raamattu on asiasta eri mieltä.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17] - Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lahkosaatana apureineen opettaa, että Jumalan lait ja käskyt on kumottu ja kuopattu ja nyt vaan eleillään vapaasti kuin ellun kanat pelkkien henkien pillin mukaan.
Raamattu on asiasta eri mieltä.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]Niin, Mooseksen Baal-jumala on juuri se joka määrää lasten uhraamisen ja syönnin?!
Onko varmasti noudatettu?
- Anonyymi00004
Koko opissa ei ole edes mitään taivasta. Vai kuvitteletko taivasten valtakunnan isä Jumalan nauttineen ihmisten kiduttamisesta ja elävältä polttamisesta tulessa?
- Anonyymi00005
Niin uskovaiset, nauttiiko?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin uskovaiset, nauttiiko?
Harhaoppisten mielestä ihmiset poltetaan tuomiolla kuin noitavainoissa.
Jumala on rakkaus, ei ihmisiä niin hävitetä. - Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Harhaoppisten mielestä ihmiset poltetaan tuomiolla kuin noitavainoissa.
Jumala on rakkaus, ei ihmisiä niin hävitetä.No ne noitavainothan perustuivat juuri tähän kristinuskoon - ja Jumalan sanaan kirkon toimesta.
- Anonyymi00008
Ei ihmisillä ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
Älä usko sellaisia lahkolaisten valheita, kun he kertovat käyneensä taivaassa.
Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.- Anonyymi00009
Jeesus oli fyysinen ihminen, siksi Jumalan piti luoda hänet uudeksi kasteen vedestä ja Hengestä, jotta hänen oli mahdollista nousta fyysisessä ihmisen hahmossa taivaaseen.
Jeesus puhuu itsestään ihmisenä, kun hänen hyvä ystävänsä Nikodemus meni Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkitystä.
Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
Jesus svarade: »Sannerligen, sannerligen säger jag dig: Om en människa icke bliver född av vatten och ande, så kan hon icke komma in i Guds rike.
Jesus answered, Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born of water and of the Spirit, he cannot enter into the kingdom of God.
Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin." - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jeesus oli fyysinen ihminen, siksi Jumalan piti luoda hänet uudeksi kasteen vedestä ja Hengestä, jotta hänen oli mahdollista nousta fyysisessä ihmisen hahmossa taivaaseen.
Jeesus puhuu itsestään ihmisenä, kun hänen hyvä ystävänsä Nikodemus meni Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkitystä.
Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."
Jesus svarade: »Sannerligen, sannerligen säger jag dig: Om en människa icke bliver född av vatten och ande, så kan hon icke komma in i Guds rike.
Jesus answered, Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born of water and of the Spirit, he cannot enter into the kingdom of God.
Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."Jordanilla Kasteessa Jumala synnytti ihminen Jeesuksen ikuisesti eläväksi Pojakseen.
Hepr. 1:5
Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.
Hepr. 5:5
Siten ei Kristuskaan itse korottanut itseään ylipapin arvoon, vaan hänet korotti se, joka sanoi hänelle: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jordanilla Kasteessa Jumala synnytti ihminen Jeesuksen ikuisesti eläväksi Pojakseen.
Hepr. 1:5
Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.
Hepr. 5:5
Siten ei Kristuskaan itse korottanut itseään ylipapin arvoon, vaan hänet korotti se, joka sanoi hänelle: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.No, kyllä pitää, kun tarusta on tehty täysin todellinen - ei sitä tiedä koska taas alkavat ristiinnaulitsemiset ja inkvisiitiokidutukset. Historiahan toistaa itseään.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No, kyllä pitää, kun tarusta on tehty täysin todellinen - ei sitä tiedä koska taas alkavat ristiinnaulitsemiset ja inkvisiitiokidutukset. Historiahan toistaa itseään.
Noh menikö nyt väärään kohtaa, oli alla olevalle kirjoittajalle.
- Anonyymi00020
Kun ei sellaista taivasta edes uskonnossa ole.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
No, kyllä pitää, kun tarusta on tehty täysin todellinen - ei sitä tiedä koska taas alkavat ristiinnaulitsemiset ja inkvisiitiokidutukset. Historiahan toistaa itseään.
Oletko aineissa?
- Anonyymi00011
Vai pitäisi tässä alkaa jotain taruolentoja pelkäämään. Ei onnistu, pelätköön ne jotka epäjumaliin uskoo.
- Anonyymi00017
Eihän tässä uskoista ole koskaan ollut kyse, vaan vallankäytöstä, ja jos joku nyt uskoo kiduttamatta, niin hän on vain seonnut.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eihän tässä uskoista ole koskaan ollut kyse, vaan vallankäytöstä, ja jos joku nyt uskoo kiduttamatta, niin hän on vain seonnut.
Melkoinen määrä seonneita synnytettiin 2000 vuodessa.
- Anonyymi00013
Syntiä voi olla tekemättä ilman Raamatun juttujen kanssa sekoiluakin!
Yritä siis ihminen olla hyvä ja rakastava lähimmäisiäsi kohtaan,
Tarkoitin tuolla siis yleisesti kaikkia ihmisiä. Itse olen yrittänyt sitä mutta useasti tahtomattaan ja tietämättään saa vihaa aikaan.
Minä itse olen faceblind, vaikea tunnistaa ihmisiä eri ympäristössä, kuin missä heitä normaalisti tapaa ja se siitä olen saanut eläessäni paljon vihaa niskoilleni (työelämässä, naapuristoss jne.) Ymmärrän heitä. mutta en ole mennyt heille tätä asiaa selittelemäänkään. Saattaisi vain pahentaa tilannetta, varsinkin jos kyseessä on joku naapurissa asuva, kieltä huonosti osaava maahanmuuttaja. Surettaa vain mutta minkäs mahdat. - Anonyymi00014
Kuten edellä todetaan - Mooseksen laki ei ole kadonnut mihinkään, vaan sitä pitää noudattaa.
MOOSEKSEN Jumala on juuri se, joka määrää lasten uhraamisen ja syönnin.
ONKO VARMASTI NOUDATETTU?- Anonyymi00022
Oletko aineissa?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletko aineissa?
En, vaan lukenut raamatun, enkä tullut manipuloiduksi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
En, vaan lukenut raamatun, enkä tullut manipuloiduksi.
Siltä pelastuu, kun ihan ensimmäisenä tarkistaa, mihin Paavalin tie vie, ja hän lupaa, että se päivä tulessa ilmestyy, niille, jotka uskovat häntä.
Ja onnistuu päättelemään, että helvettiin tulee hiilet siitä, jos paratiisin puut olisivat tuon tien päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid130842En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110523- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461- 38447
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää115433Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397