Minulla on tullut joku kumma himo tölkkihernikseen lisukkeilla. Tämä on hieman huolestuttavaa, kun tölkkihernikset kuuluu hätävaraani.
Hirmuna joutuu osteleen korvaavia tölkkejä tilalle.
Okei, vaihtelun vuoksi olisiko tölkkisstroganoff, tai vastaava kelvollista hätävaraa? Entäs kuivamuonapadat?
Kun liityimme natoon niin sodan uhka on todellisuutta. Ennen ei ollut. Onko oikeiston natoniillot nyt tyytyisiä ja junttina örisevät!
Niinistöhän kokkarina kuulemma meitit natoon vei.
>Simiti<
Paljonko syötte tölkkihernistä!
15
56
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Yksi tölkki per viikko. Riittää itsellä lounaana kahdelle päivälle. Kasvis vaihtoehto.
- Anonyymi00009UUSI
Uli uli eikö kannatus nouse
- Anonyymi00002UUSI
No nyt on vassarissa pöhinää.
- Anonyymi00008UUSI
Buu juntti
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Buu juntti
😂😂😂
Timpalla on sekä sarvet että hampaat käytössä. 😄
🦄 - Anonyymi00011UUSI
Vuh vuv. Mitäs äärioikeisto modelle muuta?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
😂😂😂
Timpalla on sekä sarvet että hampaat käytössä. 😄
🦄Heppatyttö ei tajuu, tai sitten kannattaa yhteiskunnan tuhoamaa fasisminasseilua.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Heppatyttö ei tajuu, tai sitten kannattaa yhteiskunnan tuhoamaa fasisminasseilua.
Noh, ihan tässä punastuu, kun joku vielä tämän ikäisenä kutsuu tytöksi. 🥰 Saa kutsua enemmänkin!
🦄
- Anonyymi00004UUSI
En osta enää tölkkejä, vaan Atrian annoskeiton satunnaisesti. Oma hätävarani on nuudelit. Niihinkin tarvitaan tosin kuumaa vettä.
- Anonyymi00005UUSI
Kenellä on parhaan makuinen tölkkihernekeitto?
- Anonyymi00013UUSI
Mulla.
- Anonyymi00014UUSI
Helsingin Kauppiaiden(porvareita!!!) hernekeitto on hyvää. Siinä maistaa porvallisen maun.
- Anonyymi00016UUSI
Kuulostaa kuin persoona olisi vaihtunut. Ei mulla muuta.
- Anonyymi00017UUSI
Ennen söin paljonkin tölkki hernaria mutta itse tehty helpompi tehdä mutta 2 tuntia siihen menee hernekeitto on yksi parhaista ruuista
- Anonyymi00018UUSI
En juuri ollenkaan.
Kuinka usein vaihdat lakanat?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654