Kyseessä on niin nopeasti ohimenevä tilapäinen viherhösötys lieveilmiö, että palstan olemassaoloa on vaikea perustella mitenkään.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ja silti sinäkin kirjoitat töpselipalstalle. Mikis?
- Anonyymi00002
Sdp
Eero Heinäluoma on televisiossa todennut
( yhdessä vihreiden Niinistön kanssa )
että Suomeen tarvitaan
kaksi
uutta ydinvoimalaa.
Nämä on helvetin kalliita laitoksia
joten
sähköautoilu tulee jumalattoman kalliiksi
veronmaksajille.
Oli kansalaisella s- autoa tai ei.
Puhuuko demariroisto pskaa ? - Anonyymi00003
Paska moottorit käyvät liian kuumana, tiivisteet ei kestä lämpöä.🎯
- Anonyymi00004
Älä kommentoi ! ! Älä kommentoi ! ! Pietarin trollitehtaan dissaus yritys ! ! Tojo hönö myös Pietarin trollitehtaalta ! ! Miten muuten selität 20 h/vrk 365 trollauksen ! ! Ei yksin pysty trollaan spämmään dissaan n 20 h vrk/365 ! ! Pakko olla trollitehdas takana ! ! Älä kommentoi ! !
- Anonyymi00005UUSI
Sähköauto - Leipäkone - Vesisänky -Espressokone. Sarjassamme epäonnistuneita turhakkeita.
- Anonyymi00006UUSI
Vesisänky on hjuva keksintö. Älä muistele 40 vuoden takaisia sänkyjä..
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vesisänky on hjuva keksintö. Älä muistele 40 vuoden takaisia sänkyjä..
Kokeile kunnon sänkyä Tempur!
Myyjän mukaan sillä on paras tehdä temput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522