Nyt oranki, eli suurpersu aikoo nostaa lääkkeiden tullit 200%:n. Se oikeasti ei tajua senkin vain nostavan jenkkien omia hintoja. Hyökkäyssotiva Trump ei taida olla niitä penaalin terävimpiä kyniä.
>Simiti<
Trump taas tullailee
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi00002
Varmaan jotain elintasolääkkkeitä. Parempi nollata jotain kierrosta niin ei toleranssi kasva loputtomiin. Boomerit tykkää kertakuluttaa kaiken rysäyksellä nolliin, jopa immuniteetin. Mitään muuta ansaitse kuin loputtomasti vastaryöstöjä.
- Anonyymi00003
Helppoheikkejä koko lauma sama nollata puheoikeuskin.
- Anonyymi00004
Mennessään.
- Anonyymi00005
Kiva että samaistut!
- Anonyymi00009
Ri ole penaalin terävin kynä ja mouhuaa täyttä paskaa sanomatta oikeastaan mitään. Öyhöttää ja kun joku oikein kysyy kunnolla... tulee lisää öyhötystä ja hetkrn hiljaisuus... kun ehkä krapula ja nolous...
Mutta kohta sama jollotus...kun ei mitään...
Simiti on palstan Trumppi!
- Anonyymi00006
Pyyhkästä toi sukupolvi olemattomiin saadaan Muhammed Ali ja legendat esiin.
- Anonyymi00007
Rumble in the jungle!
- Anonyymi00008
Koskee rinnakkaislääkkeitä. Vassari hoitaisi kaiken paremmin, toisten rahoilla.
- Anonyymi00010
Ja jäljelle jäi vain pienen pieni, yksinäinen hautakivi.
Nyyh! - Anonyymi00012
Kannattaa varoa migreeniä ajatatte itsenne uuteen verohelvettiin. En suosittele. Leikkii vaan.
- Anonyymi00013
Kohta saadaan taas Pieni talo preerialla takaisin ruutuun.
- Anonyymi00014
Siellä näytetään miten kanat kynitään.
- Anonyymi00015
3,- kanahampurilainen HAH!
- Anonyymi00016
Uusi sarja ylelle, Yunger panttivankina FARC-saarella. Classic.
- Anonyymi00017
On meillä täällä pääministerillekkin tilaa. Rankka päivä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58658- 39604
- 48603
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542