Tivolin kävijät vähissä ja rahat lopussa yhä lisääntyvällä työttömien ja muutenkin kurjistettujen määrällä ei ole varaa käydä huveissa
"Tunnettu kiertävä huvipuisto Suomen Tivoli on pahoissa talousvaikeuksissa, kertoo Helsingin Sanomat.
– On ollut energiakriisiä ja inflaatiota ja muuta. Nyt ollaan jo siinä pisteessä, että pankki sanoo, ettei se enää rahoita minua, kertoo toimitusjohtaja Lulu Sariola lehden haastattelussa.
– On kiikun kaakun, voidaanko jatkaa enää ensi keväänä."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012157722.html
Riikka runnaa - tivoli rahoitusvaikeuksissa
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kestäis nyt sinne asti. Ensi kevään jälkeen Riikasta ei ole enää haittaa.
- Anonyymi00002
Riikat ja Orput voisi jo ennaltaehkäisevästi poistua pois poikkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565