Jos viipulat vaapulat tarkoittaa miehen hyviä puolia, se voisi sisältää esimerkiksi:
luotettavuuden
rehellisyyden
sen ettei tupakoi
huomaavaisuuden
tasapainoisuuden
kyvyn pitää lupauksensa
kunnioittavan käytöksen
Eli koko paketti, “kaikki ne jutut mitä toivoo”.
🎨 Miksi tämä toimii kielellisesti?
Koska sanapari on:
rytmikäs
helppo lausua
vähän hassu
ja ennen kaikkea epämääräisen laaja
Se antaa sinulle mahdollisuuden viitata koko toivelistaan yhdellä sanalla. Se on kuin oma pieni koodisana: kun sanot “viipulat vaapulat”, kaikki tietävät että puhut “niistä hyvistä jutuista”.
Viipulat vaapulat..
7
61
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Entten tentten teelikamentten
hissun kissun vaapula vissun
eelin keelin plot
viipula vaapula vot
Eskon saun piun paun.
Nyt sä lähdet tästä pelistä pois![ Toi huomaavaisuus tossa pisti silmiin. Että kovin stressaantunu ihminen, ei välttämättä oo kovin huomaavainen.
Mihin tällaiset toivelistat on tapana toimittaa? Ja mitä sitten tapahtuu?
Samat ominaisuudet kun ei pahentaisi naistakaan. Ihan liian rehellinen ei saa olla.- Anonyymi00003
Eikö olisi helpompi käsite: Kunnon mies.
- Anonyymi00004
Kiltti ja kunnollinen!
- Anonyymi00005
Mutta tällainen sanahan on jo olemassa. Se on kemia. Kemia tiivistää kaikki miehen hyvät puolet.
Käytännössä kemia tarkoittaa, että mies on komea.
Muilla puolilla ei ole väliä, kun kyse on lisäätymisestä. Pitää siis olla kemiaa. - Anonyymi00006
No. Kesällähän moni mies ottaa kemiarohkaisuja....
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
- 40495
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432