että vaikka ensi vuonna tulisi vasemmistohallitus, niin teidän elämänne ei siitä parane yhtään - ei siis yhtään. Se jatkuu ihan yhtä kurjana ja köyhänä kuin nytkin, ei sitä mikään muuta. Toki te jatkatte höpötystänne täällä sillä erolla, että ette silloin hauku hallitusta.
Mutta itsehän tienne valitsitte, eli köyhyyden.
Teidän vasemmistolaisten kohdalla minua huvittaa se
45
92
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Palstan vassuthan ovat rasite yhteiskunnalle.
- Anonyymi00006
100%.
- Anonyymi00002
Eihän minun elämäni tarvitse tästä nykyisestä muuttua eikä parantua millään tavalla, koska olen nykyiseen elämääni erittäin tyytyväinen.
Tärkeintä on vain se että korruptoituneet rötösherrat eli kokoomus saadan pois hallituksesta, sekä korruption hyväksyvät rötösherrojen nuoleskelijat persut myös.- Anonyymi00003
Luuleteko, että demarit ovat jotenkin rehellisempiä....hehehe?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Demarit äänestivät korruptiota ja suhmurointia ja rötösherroja vastaan ja persut äänestivät niiden puolesta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Demarit äänestivät korruptiota ja suhmurointia ja rötösherroja vastaan ja persut äänestivät niiden puolesta.
Demarit ovat aina käsi toisen taskulla.
Mieti sitä köyhä. - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Demarit petti kansan jo vuonna 1918.
- Anonyymi00033
Anonyymi00003 kirjoitti:
Myönsitkö ihan tarkoituksella vai lipsahtiko sinulta vahingossa se, että persut ja kokkareet eivät ole rehellisiä?
- Anonyymi00035
Anonyymi00005 kirjoitti:
Demarit ovat aina käsi toisen taskulla.
Mieti sitä köyhä.Kokoomus ja persut eivät ole olleet koskaan käsi toisten taskuilla, vaikka kiristivätkin kansalaisten verotuksen korkeammaksi kuin se von ollut 20 vuoteen.
- Anonyymi00008
Voi näitä onnettomia Persu reppanan avauksia. Menisit itse töihin tai kouluun ja oppisit toimimaan ihmisten kanssa ja ymmärtämään elämää.
- Anonyymi00012
Lähdetääkö yhdessä?
- Anonyymi00009
Sinun elämäsi täytyy olla tosi tyhjää. Olipa päivä mikä tahansa, sinä toistelet täällä samaa asiaa. Mitään uutta sanottavaa sinulla ei tunnu olevan. Päivästä toiseen tavoitteesi on ärsyttää, loukata ja provosoida.
Ai niin, sinähän tietenkään et käy täällä juuri ikinä. Niinhän se olikin. Toisin sanoen siis täällä onkin lukematon määrä ihmisiä toistelemassa samoja juttuja. Sehän muuttaakin sitten tilanteen vielä huonommaksi. Sinä vain toistelet samaa mitä muut. Ei edes omaa sanottavaa tai kykyä sanoa asiat fiksummin.- Anonyymi00016
Sinä ressukka olet ensi vuonna ihan yhtä köyhä, vaikka olisi vasemmistohallitus.
Mieti sitä. - Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä ressukka olet ensi vuonna ihan yhtä köyhä, vaikka olisi vasemmistohallitus.
Mieti sitä.Ja siksi sinun pitää öyhöttää täällä joka päivä läpi yön?
- Anonyymi00010
Minua taas huvittaa se, kuinka kova hätä perusidiooteilla on heitellä sontaa tulevien vaalivoittajien niskaan. Mikään ei pelota peruspuupäätä niin paljon kuin mystinen vihervasemmisto. Varmasti raskasta elää koko ajan pelossa.
- Anonyymi00014
Eiks ookin kivaa kun ensivuonnan on kaikilla reilusti kaikkea? T reilu antti
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eiks ookin kivaa kun ensivuonnan on kaikilla reilusti kaikkea? T reilu antti
Olet ihan oikeasti todella surullinen tapaus. Sääliksi käy.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet ihan oikeasti todella surullinen tapaus. Sääliksi käy.
Ei ollekaan säälitä on kun sdp reilu antti aloittaa ensivuonnna minä saan kaikke reilusti kuten antti on luvannut eiks ookin kivaa sillä säkin saat reiluatilta kaikkea ihan reilusti ens vuonna alkaa siis isot bileet ootan jo reilu reilu reilu reilu reilu reilu antiaaa!
- Anonyymi00011
Tyhmille punikeille saa aina nauraa.
- Anonyymi00013
Onko mieleesi tullut ikinä sellainen asia, että et ehkä vaikuta itse kovin älykkäältä ihmiseltä?
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko mieleesi tullut ikinä sellainen asia, että et ehkä vaikuta itse kovin älykkäältä ihmiseltä?
Onneksi meillä on kohta älykäs sdp teilu antti ja reilusti kaikille kaikkea älykäs hallitus.
- Anonyymi00017
Avaus näkyi osuvan vakiovassareihin.
- Anonyymi00019
Tuntuu siltä, että olet todella lapsellinen ja ongelmainen ihminen. Oletko ikinä ollut esimerkiksi tukityöllistettynä?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuntuu siltä, että olet todella lapsellinen ja ongelmainen ihminen. Oletko ikinä ollut esimerkiksi tukityöllistettynä?
Ei tarvise kenkään olla kun reliu antilta saat ensivuonna kaiken tarvitsemasi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ikäsi kenties 12v?
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Islamisaatio tulee tuhoamaan SUOMEN, kuten koko muunkin länsieuroopan…
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Islamisaatio tulee tuhoamaan SUOMEN, kuten koko muunkin länsieuroopan…
Eikä tuhoa t: sdp reilu antti
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ikäsi kenties 12v?
21v on ikäni.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
21v on ikäni.
Ja noin lapsellinen? Menisit töihin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
Antti siis kiristää nykyisen hallituksen ylläpitämiä ruhtinaallisia tukia niin, että sen jälkeen niillä ei saa enää tehdyksi kuin elämälle vältämättömät hankinnat.
- Anonyymi00026
Parenee heti kun oikesto on kuollut ja kupattu.
- Anonyymi00030
Juuri näin t: reilu antti ja sdp
- Anonyymi00027
Ensi vuonna vasuri hokee että edellisen hallituksen vika😂🤣😅
- Anonyymi00031
Eihän sdp reilu ana nyt moiseen sorru sentään.
- Anonyymi00037
Juuri niin kuin persu nyt.
Itse asiassa jopa vasemmistohallitus voi parantaa suomalaisten elämää ja Suomen talouden tilaa - siksi karmeaa jälkeä Orpon hallituksen reunaoikeistolainen talouspolitiikka on tälle maalle tehnyt.
Riikka Purra on nyt esitellyt näkemystään Suomen tulevasta sopeutustarpeesta. Voihan se sopeutustarve olla 10 miljardia, mutta siitä vähintään 5 miljardia on Orpon hallituksen itsensä aikaansaamaa.
Purra käyttää progressiivisesta tuloverosta nimitystä "työn verotus", joka on kokoomuslaista propagandaa. Purran mielestä tuloveroa ei saa korottaa edes väliaikaisesti jotta valtiontalous saataisiin tasapainoon ja velkaantuminen taittumaan. Se, että tulovero saa liikkua vain alaspäin on reunaoikeistolaista ideologiaa, joka on Suomessa johtanut katastrofaalisiin seurauksiin. Itse asiassa tuloveron pitäisi olla tärkein talouspolitiikan työkalu ALVin ohella kun devalvaatio ei enää ole mahdollinen. Jos tuloveroa ei saa korottaa niin valtiontalouden tasapainottaminen pelkillä leikkauksilla ja ALVin korotuksilla johtaa juuri siihen syöksykierteeseen, missä Suomi nyt on.
Tuloveron alentaminen voi olla maltillisen oikeistolaisen talouspolitiikan pitkän tähtäimen tavoite jos valtiontalous on kohtuullisessa tasapainossa, ihmiset kuluttavat ja yrittäjät yrittävät. Nykyisen kaltainen syöksykierre johtaa vain valtion ja kansakunnan pysyvään köyhtymiseen.Tarkennus: maltillinen oikeistolainen pitkän tähtäimen tavoite voi olla sen HAARUKAN alentaminen, missä tulovero voi TARPEEN VAATIESSA liikkua. Siihen tavoitteeseen voi päästä vain järkevällä ja toimivalla talouspolitiikalla - ei ideologisella öyhötyksellä.
- Anonyymi00038
Osui ja upposi.
- Anonyymi00039
Palstan vassut ovat täysin epäonnistuneita yksilöitä.
- Anonyymi00040
Vassu syntyy köyhyyteen.
- Anonyymi00041
Eihän palstavassun elämä voi parantua.
- Anonyymi00042
Jo vaalipäivän iltana ikityötön vassari aloittaa nenän valkaisun ja laihdutuskuurin, että mahtuu vanhoihin työvaateisiin. Odottaa eteisessä, että ovikello soi ja joku hakee töihin.
- Anonyymi00043
Yksi asia paranee ensi vuonna varmuudella. Puolet persuista on ulkona eduskunnasta.
- Anonyymi00044
Ei palstavassu rikastu koskaan.
- Anonyymi00045
Aloittaja hyvä!
Tottakai paranee, koska riistokapitalistit tulevat rahoittamaa kaikkien tukielämisen ja islamisaatio jatkuu, eikä kenenkään tarvitse maksaa sitä…
Koska kaikki rahat otetaan budjetista…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3271628Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma341340Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5441329- 651051
- 741000
- 53776
Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M112765Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen75749Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42703Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468667