Että se behm aloitus poistettiin.
Naurattaako itseäsi, kun muilta kielsit sen?
Kas, eipä ollut yllätys
17
81
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Mikäs siinä aloituksessa siis oli miks teit tän aloituksen?
Liittyikö jotenkin sinuun?
En vttuilun vuoksi kysy, vaan koska itse olisin yhdistänyt sen johonkin tiettyyn ihmiseen.- Anonyymi00002
Saattoi hyvinkin liittyä ja vahvastikin.
- Anonyymi00003
Kirjoitin siihen, että ihminen voi olla susi toiselle ihmiselle. Ei mitään muuta ollut sekään aloitus kuin kiusaamista. Monesko tuhannes liekään, mutta sudenluola vai kuoppako se on, on nähtävissä. Ei siis ihme, että aina niissä keskusteluissa jäi puhelin jumiin ja entä niiden jälkeen. Hehee, tuloo mojovat stoorit näistä, ken jaksaa kirjoittaa.
- Anonyymi00005
Eikä sekään ole mitään sattumaa, että niin monta kirjoittelijaa oli just nyt yhtä aikaa täällä alkaen ukin munista sun muista behmiin asti.
Siihen päälle käskyt mennä mielisairaalaan jne nimittelyt plus että aloitukseni ylläpidolle poistettiin samantien, kun olin sen laittanut.
Hello, hello, hello 👋Mitäs vttua nyt sitten taas?
Älä ainakaan yritä antaa muitten kuvitella että tää olis mun aloitus anona, tai mikään sun anokommenttis olis mun kirjoittama.
Ukin piip kommenttei vissiin on ollut vaan mun aloituksessa, ja mulle ne ei sano kyllä yhtään mitään.
Behm, sen voisin liittää itteeni jos jaksaisin harhailla tai kuvitella yhtään mitään.
Kuinka sä muuten voit tietää että kuinka monta kirjoittajaa milloinkin on paikalla?
Aivan turha oikeastaan kysyä yhtään mitään sulta, joten......
Ps
Pakko mainita että aikamoista sattumaa kyllä sattuu liiankin usein kun vastailen tietyille tyypeille tai tiettyihin kommentteihin.- Anonyymi00006UUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Mitäs vttua nyt sitten taas?
Älä ainakaan yritä antaa muitten kuvitella että tää olis mun aloitus anona, tai mikään sun anokommenttis olis mun kirjoittama.
Ukin piip kommenttei vissiin on ollut vaan mun aloituksessa, ja mulle ne ei sano kyllä yhtään mitään.
Behm, sen voisin liittää itteeni jos jaksaisin harhailla tai kuvitella yhtään mitään.
Kuinka sä muuten voit tietää että kuinka monta kirjoittajaa milloinkin on paikalla?
Aivan turha oikeastaan kysyä yhtään mitään sulta, joten......
Ps
Pakko mainita että aikamoista sattumaa kyllä sattuu liiankin usein kun vastailen tietyille tyypeille tai tiettyihin kommentteihin.Enpä sinua tarkoittanut tässä ollenkaan.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Enpä sinua tarkoittanut tässä ollenkaan.
Et varmaan.
Mutta osa tosta kyllä liittyi mun aloitukseen.
Vaikken siitä asiasta tiedäkään mitään.
Ja kuten on tullut vastaan monesti että mun väitetään kirjoittaneen sitä sun tätä tänne anona, vaikken olekaan niin siksi ehkä osittain ton/tollai kommentoin.
Ps
Olis kiva kyllä tietää kenen kans ja missä mulla oli jotain tänään....- Anonyymi00007UUSI
Et varmaan.
Mutta osa tosta kyllä liittyi mun aloitukseen.
Vaikken siitä asiasta tiedäkään mitään.
Ja kuten on tullut vastaan monesti että mun väitetään kirjoittaneen sitä sun tätä tänne anona, vaikken olekaan niin siksi ehkä osittain ton/tollai kommentoin.
Ps
Olis kiva kyllä tietää kenen kans ja missä mulla oli jotain tänään....Että melekone päivä oli. Eipä siinä. Ja sitä paitsi. En maininnut mitään tärkeää siinä toisessa. En niin mitään. Asiat kuitenkin asioina ja ne kulkee tässä pikkuhiljaa vääjäämättä, en voi oikeastaan tehdä enää paljon muuta kuin vain ootella.
Sellaista. Anonyymi00007 kirjoitti:
Että melekone päivä oli. Eipä siinä. Ja sitä paitsi. En maininnut mitään tärkeää siinä toisessa. En niin mitään. Asiat kuitenkin asioina ja ne kulkee tässä pikkuhiljaa vääjäämättä, en voi oikeastaan tehdä enää paljon muuta kuin vain ootella.
Sellaista.Höpötystä kaiken sekoituksen lisäksi vaan...
Älä sitte kerro.
Kyllä se mulle on aika hlvetin tärkeetä jos joku valehtelee julkisesti et mulla on jotain ollut jonkun kanssa.- Anonyymi00008UUSI
Höpötystä kaiken sekoituksen lisäksi vaan...
Älä sitte kerro.
Kyllä se mulle on aika hlvetin tärkeetä jos joku valehtelee julkisesti et mulla on jotain ollut jonkun kanssa.Äh oot ilmeisesti käsittänyt väärin. Ei tässä voi sanoo mitään tarkempaa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Äh oot ilmeisesti käsittänyt väärin. Ei tässä voi sanoo mitään tarkempaa.
Ja se en ole minä, joka sekoittaa. Kyl sä tiedät sen ihan hiton hyvin.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Äh oot ilmeisesti käsittänyt väärin. Ei tässä voi sanoo mitään tarkempaa.
"Mutta se tämän päivän juttu. Sehän siinä herätti mun huomion, että yllättävän lämpimät välit teil on kaikesta huolimatta"
Niin no.... vaikee sit sanoa mitä tolla tarkoitit.- Anonyymi00010UUSI
"Mutta se tämän päivän juttu. Sehän siinä herätti mun huomion, että yllättävän lämpimät välit teil on kaikesta huolimatta"
Niin no.... vaikee sit sanoa mitä tolla tarkoitit.Sen käsityksen siitä sai, että kaikki on ok teillä. En voi tänne kertoo enkä just nyt muuallekaan. On sellanen rojekti tässä.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja se en ole minä, joka sekoittaa. Kyl sä tiedät sen ihan hiton hyvin.
En tosiaankaan tiedä.
Kun en edes tiedä kuka sä olet.
Mut silti sulle kuka ootkaan kuuluu jotenkin kummasti mun henk.koht asiat...
No kuin vaan...
Eipä mulla muutenkaan enää oo mitään.
Eikä millään oo enää merkitystäkään.- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sen käsityksen siitä sai, että kaikki on ok teillä. En voi tänne kertoo enkä just nyt muuallekaan. On sellanen rojekti tässä.
Siis kellä meillä on kaikki ok?
Missä mulla on ollut jotain tänään muka? - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sen käsityksen siitä sai, että kaikki on ok teillä. En voi tänne kertoo enkä just nyt muuallekaan. On sellanen rojekti tässä.
Tiiäks kun mikään ei oo ok.
Ei mikään mulla.
Ihme et oon ees olemassa enää.
Niin ja nää kaks on mun vaik on anoja.
Puhelimella vaan oon rekkautuneena, en koneella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552