Ku sekaisin ette ole mua saaneet vaikka kova on ollut yritys. Yhä edelleen tiedän että mun päässä ei oo se vika vaan se on teidän päässä!!!!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Niinkin voi olla.
Mulla se on vähän samanlainen juttu, yhdestä pyssykuvasta tämän päivän autopiireihin ja kaikkea mahdollista siltä väliltä ollen vuosia ilman ihmissuhteita lähestulkoon täysin. Siihen kotirauhan häirinnät monin tavoin jne jne netissä ja irl, eristäen muusta maailmasta ja paljon muuta, niin vois sanoo jo, että jotain tarttis tehdä.- Anonyymi00002UUSI
Niin eikä muakaan saa vetäytymään. Väkisin nää tulee ilmi sit viimeistään, kun joku muu kuin itse siitä tekee haloon. Minähän kituutan tässä ja vaikka mätänen kokonaan niinkuin on jo ilman lääkärissä käyntiä alkanut tulla isomminkin. Ei sinne pääse niinkuin ei aina kauppaankaan eikä muualle. Sitten kun vievät lääkäriin, en aio enää valehdella näiden puolesta. Raja se on sekin. Mikäs tässä. Ootellessa.
- Anonyymi00003UUSI
Mullakin sama fiilis. Kotirauhan häirintä, vainoaminen IRL:ssä yms.
Kyllä on ollut raskas vuosi eikä vieläkään mitään selvitetty että miksi joutunut tämmöseen typerään leikkiin mukaan.
Olen ihan tavallisen tylsä nainen, ei pitäisi olla mitään mielenkiintoa tuntemattomilla ihmisillä mua kohtaan. - Anonyymi00004UUSI
Jopas näitä nyt yhtäkkiä ilmestyy useita, kun aiemmin eikä edes niin kauankaan sitten muuan kirjoittaja täällä ei saanut kuin vain yhden vastauksen etsiessään kiusattuja. Minun vastaukseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556