1 keitettyä kieltä 2 maksakastiketta ja mitä mausteita laitat
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Monikulttuuriset hummusit, baba gannoushit kaikki laittaisin. Euron triggeri etnonationalisteille koska olen tylsistynyt tähän foorumiin
- Anonyymi00002
Oikea mies ei tarvitse naista muuten kuin yhteen hommaan? Ruoanlaitto on liian tärkeä juttu naisten tehtäväksi?
- Anonyymi00003
En osaa kumpaakaan laittaa. Toisen laittamaa maksaa olen joskus harvoin syönyt, kieltä en koskaan.
- Anonyymi00005
Keksisin uuden aterian kieltä maksalla tai maksa kielellä.
Vino pino laakerin lehtiä.
Perunakompotin ja puolukoiden kanssa.
Vilma- Anonyymi00011
Aika kiva tekisit esim lämpimiä leipiä ja syötyämme ne niin sanoisit maksa kielelläsi mutta sitä vaan miettii joutuuko maksamaan ennen ja jälkeen vai lopuksi kerran
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aika kiva tekisit esim lämpimiä leipiä ja syötyämme ne niin sanoisit maksa kielelläsi mutta sitä vaan miettii joutuuko maksamaan ennen ja jälkeen vai lopuksi kerran
Vapauttaisin sinut ja tarjoaisin Vestaa. Ahtikin on hyvää. Abbaa unohtamatta.
Kylmän leivän päällä. Munaa voi laittaa väliin.
Vilma - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vapauttaisin sinut ja tarjoaisin Vestaa. Ahtikin on hyvää. Abbaa unohtamatta.
Kylmän leivän päällä. Munaa voi laittaa väliin.
VilmaEi kyllä minä velkani maksan korkojen kera ja tuossa laskussa voin maksaa ylimääräistäkin
- Anonyymi00006
No jo on vaihtoehdot. 😆
- Anonyymi00007
Olen mies, mutta en vastaakkaan, vaan kysyn. Miltä se kieli maistuu? Ikinä en ole syönyt.
>Simiti<- Anonyymi00009
Reippaassa mausteliemessä (laakerinlehtiä, pippureita, sipulia jnr.) keitettynä naudan kielestä saa ihan kelvollista leikkelettä.
Kalvo pois keittelyn jälkeen.
Vilma - Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Reippaassa mausteliemessä (laakerinlehtiä, pippureita, sipulia jnr.) keitettynä naudan kielestä saa ihan kelvollista leikkelettä.
Kalvo pois keittelyn jälkeen.
VilmaOssaisitko tehä piimä velliä🤔
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ossaisitko tehä piimä velliä🤔
No. Mä luulin, että kuivattua?
Laimennan skyrriä piimällä, marjoja ja cranolaa sekaan. Nam.
Vilma
- Anonyymi00008
En kumpaakaan. Tämä ei ole ravintola. Jos haluaa jotain tiettyä, niin voi itse tehdä.
Teen kaiken, mitä käsketään. Aina! Minä olen niin nöyrä ja alistuva tapaus, että kuorin miehelle viinirypäleetkin. 🍇😐
Nooot! 😁
Tehköön sapuskansa itse! En syö, enkä koske kumpaankaan.
Menen mielummin keittämään kananmunia. Jospa tällä kertaa onnistuisin, enkä polttaisi niitä pohjaan. (been there, done that) 🤔🥚💥- Anonyymi00010
Valmistaisin maakuntien persuöikkärille viidensentin paksuista persuläskiä.
Tämä oli vasta alkuruoka ja ensimmäisenä pääateriana tarjoilisin Englantilaisen tukkimiehen annoksen pannulla paistettua cheddarjuustoa kermalla. Tämän jälkeen tarjoilisin pesrulle pari maapähkinää kuorellisina. Sen jälkeen nautimme sienisalaattia valmistetuina suurista punaisista kärpässienistä. Välivaiheensiirtymänä tarjoilen persulle läskiä pariloituna kossuviinalla. Toisena pääateriana illan tarjoulussa on persukinkkua kateenkorvalla sekä kuusi tolpaa 1 €:n kaljaa. Sitten laulaisin välisoittona persulle ErikaWiksmannin seksuaalisen kappaleen. Tämän jälkeen on tulossa liekitetyt makkarasilavat kannabiksella.
Jälkiruokana olen minä niin ihanainen jokaisen perusmiehen unelmanainen ... afrikkalainen kikkelipoika ilman mitään haitallisen tarttuvia tauteja. - Anonyymi00013
En kumpaakaan. Jos noi vaihtoehdot, niin uskon mieheni lähtevän mieluummin ravintolaan valisemaan mieleistä syötävää useammasta vaihtoehdosta tai kokkina valmistaa ihan itse jos noista mielii herkku aterian taikoa.
- Anonyymi00017
Mies tekisi itselleen ja minulle maksakastiketta naudan maksasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494