Olenko enempi haitaksi, vai maadointanko sinua enempi todellisuuteen?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Varmasti olen ollut nk haitaksi ja tiellä monesti, siitä ei epäilystäkään, mutta elämä on tai jotain sinnepäin. T kyylä
- Anonyymi00002UUSI
Koetko minut kyylänä vai itse olet
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Koetko minut kyylänä vai itse olet
En varmaan kuule koe yhtään minään
- Anonyymi00003UUSI
I wanna be the whole problem! Btw miähet, semioksettavaa että joihinkin uppoaa tämä lässytys, ei sillä etteikö jotkut naiset olisi sellaisia mutta.... Itsensä jalustalle pistävät wannabeprinssit on hyis stana
- Anonyymi00005UUSI
Niin onhan näihin nettiukkelin esityksiin uskominen vähän sellaisten piilovihaisten tai vinttivikaisten miesten harrastus. Mitä överimpää sen enemmän toiset innostuu mitä olen seurannut. TT
- Anonyymi00006UUSI
Taitaa sun ”maadoitus” olla yhtäkuin aivopesua ja manipulointia omia tarkoitusperiäsi varten.
- Anonyymi00007UUSI
Ei ole pelkoa siitä et sun totuutta omaksuisi kukaan täällä olijoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568