Painoa on lähtenyt viime syksystä vajaat 14 kiloa, ja nykyiset farkut jäävät vyötäröltä löysiksi. Vyöllä ne saa jotenkin pysymään, mutta kangas menee oudosti kasaan eikä olo ole kovin mukava.
Vartaloni on aika harteikas, ja reisissä sekä pakaroissa on lihasta. Kapeajalkainen en siis ole. Usein käy niin, että jos farkut sopivat reisistä, vyötärölle jää selvä rako. Jos taas vyötärö istuu, ne kiristävät jaloista.
Onko muilla samanmallisella vartalolla kokemuksia siitä, millaista leikkausta kannattaisi kokeilla? En hae mitään tiettyä merkkiä, vaan tavallisia arkifarkkuja, jotka eivät purista eivätkä valu.
Parhaat miesten farkut?
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Pakko kysyä, miksi farkkujen pitäisi näyttää pillifarkuilta, jos jalat eivät ole pillit? 😅 Suorempi lahje ja vyötärön kavennus voisi ratkaista koko ongelman.
- Anonyymi00002UUSI
Jos housut roikkuvat, pussittavat ja menevät vyötäröltä kasaan, ne ovat yksinkertaisesti vääränkokoiset. Vanhojen farkkujen elvyttämisen sijaan kannattaisi ehkä käydä sovittamassa uusia.
- Anonyymi00003UUSI
Sheesh bludi kokeilisin athletic fit tai relaxed taper mallisia farkkuja
- Anonyymi00004UUSI
Googleta, vaihtoehtoja löytyy vaikka kuinka paljon. Kannattaa katsella: https://vuodenmies.com/parhaat-miesten-farkut/
- Anonyymi00006UUSI
Regular fit sopii aloittajalle paremmin kuin slim fit
- Anonyymi00005UUSI
Pieni määrä elastaania tekee farkuista mukavammat istuessa.
- Anonyymi00007UUSI
elastaani on muovia!!! tulee mikromuoveja,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568