Tein sen virheen että lopetin vanhan työn (myyntityö) ja aloitin ASalesilla buukkarina paremman palkan perässä ja olihan taas kokemus.
Perehdytys oli se että soittojärjestelmää käytiin läpi miten tehdään merkinnät ja eikun luureihein!
Tuotteesta ei mitään perehdytystä tai koulutusta ennen työnaloitusta, käskettiin lukea nettisivuja ja tarvittaessa kysyä tekoälyltä apua! Siis ihan oikeesti luulin että tälläset firmat on kuollu ja kuopattu aikoja sitten, eikö sen sano jo lakikin että työntekijä pitää perehdyttää työtehtävään.
No tulipahan lopetettua vanha työ jo kun sovittiin aloitus täällä, mikä oli loistava työpaikka tähän sontaan verrattuna. Yritys on aika uusi eikä löytynyt kokemuksia niin ajattelin varoittaa muita astumasta samaan p#sk##n kuin minä.
ASales kokemuksia
15
558
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
hah
- Anonyymi00002
Saitko palkkaa? Vai lopetitko ekan päivän jälkeen?
- Anonyymi00003
pääsin just töihin…. kannattaako ottaa paikkaa vastaan ollenkaan?
- Anonyymi00005
No ei todellakaan kannata!
- Anonyymi00004
Millaisen sopimuksen teit?
500€ pohja, vai miten?
Laskutuksella, vai työsopimuksella?
Kerro lisää, kiitos! - Anonyymi00006
Ainakaan tämän keskustelun pohjalta en työtä ottaisi vastaan. Tuntuu jatkuvalla syötöllä olevan vastaavanlaisia myyntifirmoja.
- Anonyymi00007
Itse asiassa aloitin itse nyt maanantaina 3.8 ASalesilla buukkarina, ja ennen kuin luin tämän, yritin etsiä kokemuksia firmasta. Tämä oli ensimmäinen jonka löysin, joten pakko sanoa, että oma kokemukseni on ollut täysin erilainen.
Kävin Andren (heidän kouluttajan) pitämän noin neljän tunnin perehdytyksen, jossa käytiin läpi projektit, järjestelmät, myyntiprosessi ja käytännöt todella kattavasti. Perehdytyksen jälkeen on ollut helppo lähteä soittamaan, ja olen saanut buukattua tapaamisia heti.
Tähän mennessä ilmapiiri on ollut hyvä, apua saa aina kun tarvitsee (toki oon ollut toimistolla paikan päällä). Työ on toki tulospainotteista.
Itse olen ollut tähän asti todella positiivisesti yllättynyt uudesta työpaikasta. Lisäksi täällä on mahdollisuus tehdä hyvää ansiotasoa täyskomissiopalkalla, mikä oli yksi syy miksi itsekin hain tänne alan vaihtajana. Ainakin omien kokemusteni perusteella voin suositella antamaan työpaikalle mahdollisuuden. Kiitos tiimivetäjä Ronnylle!- Anonyymi00009
Uskottava kirjoitus. Olet ollut kolmatta päivää töissä ja noin mahtava kehujulkaisu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Uskottava kirjoitus. Olet ollut kolmatta päivää töissä ja noin mahtava kehujulkaisu.
Joo, vasta muutama päivä takana. Kirjoitin vaan siitä, millainen fiilis on ollut tähän asti. Katsotaan myöhemmin, muuttuuko mielipide vai ei. Vähän eri verrattuna sun :)
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo, vasta muutama päivä takana. Kirjoitin vaan siitä, millainen fiilis on ollut tähän asti. Katsotaan myöhemmin, muuttuuko mielipide vai ei. Vähän eri verrattuna sun :)
Firman kanssa ei ole mitään tekemistä. Feikkikirjoitukset tunnistaa. :)
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Firman kanssa ei ole mitään tekemistä. Feikkikirjoitukset tunnistaa. :)
Jeps ei mitää tekemistä muute vaa kirjottelen..🙏🏼
- Anonyymi00013
HR yrittää ilmeisesti pelastaa yrityksen mainetta selkeällä tekoälytekstillä. Voi ei.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00008
Moikka!
Muistan tilanteen hieman eri tavalla. Kerroit silloin olevasi jo alan konkari, etkä kokenut tarvitsevasi varsinaista perehdytystä, joten se jäi omasta toiveestasi hyvin lyhyeksi. Siksi tämä kirjoitus yllätti.
Olemme toimineet jo yli kaksi vuotta ja tämä on ensimmäinen meistä kirjoitettu keskustelu verkossa. Silti kaikki palaute otetaan vakavasti, ja perehdytystämme on myös kehitetty jatkuvasti.
Kaikkea hyvää sinulle jatkoon!
-ASalesilla yli vuoden työskennellyt buukkari, joka oli perehdyttämässä sinua. - Anonyymi00015
Ainakin oman kokemuksen mukaan firmassa myös ryypättiin työajalla. En tiedä miten asia nykypäivänä on, mutta ainakin aikoinaan tapana oli ottaa ilolientä firman buukkauskisan yhteydessä. Firmasta saisi lehteenkin melkoisen artikkelin, jos oikein lähtisi asioita penkomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802117Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321190- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa151918- 103866
- 45747
- 62746
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682