Tein sen virheen että lopetin vanhan työn (myyntityö) ja aloitin ASalesilla buukkarina paremman palkan perässä ja olihan taas kokemus.
Perehdytys oli se että soittojärjestelmää käytiin läpi miten tehdään merkinnät ja eikun luureihein!
Tuotteesta ei mitään perehdytystä tai koulutusta ennen työnaloitusta, käskettiin lukea nettisivuja ja tarvittaessa kysyä tekoälyltä apua! Siis ihan oikeesti luulin että tälläset firmat on kuollu ja kuopattu aikoja sitten, eikö sen sano jo lakikin että työntekijä pitää perehdyttää työtehtävään.
No tulipahan lopetettua vanha työ jo kun sovittiin aloitus täällä, mikä oli loistava työpaikka tähän sontaan verrattuna. Yritys on aika uusi eikä löytynyt kokemuksia niin ajattelin varoittaa muita astumasta samaan p#sk##n kuin minä.
ASales kokemuksia
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646