Offspringin laulaja on todella pask. Ei osaa yhtään. Muistan kun se esiintyi silloin woodstockissa livenä ja siinä sen näki. Siis kuuli.
Offspring
7
813
Vastaukset
- joey n.
mä oon aina vihannu sitä ääntä.
- Fat-Mike
Onhan se sanotaan ny keskinkertanen, ei nyt paska sentään.
- oiboi
Fat-Mike kirjoitti:
Onhan se sanotaan ny keskinkertanen, ei nyt paska sentään.
Joo, sen lauluääni on jopa huonompi ku mun! mut näin viime yönä mitä oudointa unta. nyt ku offarit tulee sille kaljakeikalle, ni näin semmosta unta et mie järkkäsin niille toisenki keikan suomeen, vaik en pidä koko bändistä. ja sit mie vaa henkasin dexterin ja noodlesin kaa.
- theO
Joo joo, dexteri on paras...
- ramonaa
Tosi ärsyttävä yhtye.. Laulajalla karsea ääni, ja biisit ihan hirveitä. Hit That:illä on kyllä kiva musavideo, sen verran kehun.
- :P..
no... :) miun mielest se on tosi hyvä bändi... tässä ilonpilaajanne ;P
- Anonyymi
Offspringgin laulaja on todella hyvä mä kuuntelen sitä joka päivä se on tosi hyvä ja myös se bändi on todella
Hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066