Hiipuva kiinnostus

Anonyymi-ap

Olen törmännyt nyt useamman kerran siihen Tinderissä ja muualla, että ensin miehet esittävät kiinnostunutta, kehuvat ja haluavat treffeille. Saavat minutkin innostumaan ja kiinnostumaan. Kunnes sitten viikon tai parin päästä kiinnostus hiipuu ja muuttuvat passiivisiksi. Treffejä ei lopulta tule.

Aina se on yhtä turhauttavaa ja satuttavaa kun kerkeän jo ajatella että tästä voisi tulla jotain, vaikuttaa kiinnostavalta mieheltä. Ja sitten homma hiipuukin.

Ja jos kysyn asiasta, väittävät olevansa yhä kiinnostuneita, mutta ei tosiaan siltä vaikuta.

5

98

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Heittäkää nyt se tinder vittu roskiin, ihan oikeesti. Elämän rakkaus löytyy oikeasta elämästä. Sitä ei haeta speksien perusteella mistään virtuaalimaailmasta. Se tulee yllättäen vastaan kaupan kassalla, tai metsässä. Kun vähiten sitä odotat.

Jos haluaa vaan irtosuhteita, niin joo, tinder on varmaan ok. Mutta elämänkumppanin löytäminen sieltä on epätodennäköisempää kuin että eläisi vaan elämäänsä ilman äppeja.

• Anonyymi00003

Viisaita sanoja. Panon löytämiseen varmasti ihan ok. Tuota ne ap:n kohdalla varmasti hakikin.

• Anonyymi00002

Voi se rakkaus löytyä Tinderistäkin jos naiset antaisivat mahdollisuuksia kilteille tavismiehille, mutta koska ulkonäkö ratkaisee, niin naiset ei saa halumiaan miehiä kun nämä miehet ottavat ulkonäöstä hyödyn irti eli pyörittävät suurta naisjoukkoa.

Joku nainen voi nyt ottaa neuvosta vaarin ja antaa mahdollisuuden kiltille Tauno Tavismiehelle, mutta ei se siihen pysty rakastumaan kun naiset on ohjelmoitu tavoittelemaan vain komeimpia miehiä.

• Anonyymi00004

Ei nämä miehet kyllä mitään mallin näköisiä olleet, ihan tavallisia. Ja käytös ei todellakaan viitannut mihinkään hälyttävään; jutunaiheet olivat hyvin arkisia ja jopa tylsiä.

-ap

• Anonyymi00005

Niin se on sellaista passiivista kalastelua naisia hiippareille esittävä mm mitäs tänään kysymyksiä heitellen ja jos niihin ei vastaa mitään tavallaan liian hyvää ollakseen totta, kuten esim kävin alusasuostoksilla sinua varten-,niin siirtyvät seuraavaan. Esim näin. Rakennat älyvapaata kuvaa naisista rasittaville ihmiselle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe