the killers?

Määh..

Onko the killers indie-bändi?

6

1097

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naah

Eipä juuri. Miksi ylipäänsä jotakin tällaista pitää kysyä? Mitä teet tiedolla?

• Leppari79

Enpä menisi väittämään sinänsä mainiota The Killersiä indieksi.

• vaan

Onko Disco Ensemble?

• Mä tykkään

Kyllä DE on indie-bändi. Koska sehän poikkeaa valtavirrasta ja on suht. pienellä levy-yhtiöllä. Ja on just sen tyylinen. Kysyn vaan,miten Disco Ensemble liittyy Killers -juttuun.

• punky-funk

Se riippuu siitä, miten indie määritellään. Indie tulee independent (itsenäinen) sanasta. Killers levyttää Islandille, joka nykyisin on osa levyjätti Universalia. Tältä kantilta Killers ei ole Indie-musaa. Toisaalta indie- ja alternative leima tavataan lyödä major-levy-yhtiöidenkin bändeihin, mikäli musiikki on valtavirrasta poikkeavaa. Orkesteri olla musiikillisesti independent, vaikka takana onkin massiivinen markkinointikoneisto. Mutta kuka valtavirran määrittää?

Olinkohan selkeä. Tuskin. Älkäämme lokeroiko musiikkia liian ahtaasti, vaikka eri genrejä ei voikaan kiistää. Hyvä musa on vaan hyvää mjuzaa.

• Puzzled

http://www.nyt.fi/musiikki/artikkeli/1101980233731

Olen pitänyt itteeni "indiemusan" kuuntelijana vuosikaudet, koska musiikkimakuni koostuu paljolti brittiläisestä rockmusiikista, jota Suomessa suht harva näyttää lähemmin tuntevan. Minulle enemmän kyse musiikin tyylistä kuin levy-yhtiöistä. Tai sitten niistä bändeistä joista on juttua NME:ssä.

Mulle Killers olis indietä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1116
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      65
      1070
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      862
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      686
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      68
      602
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      21