Onko the killers indie-bändi?
the killers?
6
1057
Vastaukset
- naah
Eipä juuri. Miksi ylipäänsä jotakin tällaista pitää kysyä? Mitä teet tiedolla?
- Leppari79
Enpä menisi väittämään sinänsä mainiota The Killersiä indieksi.
- vaan
Onko Disco Ensemble?
- Mä tykkään
Kyllä DE on indie-bändi. Koska sehän poikkeaa valtavirrasta ja on suht. pienellä levy-yhtiöllä. Ja on just sen tyylinen. Kysyn vaan,miten Disco Ensemble liittyy Killers -juttuun.
- punky-funk
Se riippuu siitä, miten indie määritellään. Indie tulee independent (itsenäinen) sanasta. Killers levyttää Islandille, joka nykyisin on osa levyjätti Universalia. Tältä kantilta Killers ei ole Indie-musaa. Toisaalta indie- ja alternative leima tavataan lyödä major-levy-yhtiöidenkin bändeihin, mikäli musiikki on valtavirrasta poikkeavaa. Orkesteri olla musiikillisesti independent, vaikka takana onkin massiivinen markkinointikoneisto. Mutta kuka valtavirran määrittää?
Olinkohan selkeä. Tuskin. Älkäämme lokeroiko musiikkia liian ahtaasti, vaikka eri genrejä ei voikaan kiistää. Hyvä musa on vaan hyvää mjuzaa. - Puzzled
http://www.nyt.fi/musiikki/artikkeli/1101980233731
Olen pitänyt itteeni "indiemusan" kuuntelijana vuosikaudet, koska musiikkimakuni koostuu paljolti brittiläisestä rockmusiikista, jota Suomessa suht harva näyttää lähemmin tuntevan. Minulle enemmän kyse musiikin tyylistä kuin levy-yhtiöistä. Tai sitten niistä bändeistä joista on juttua NME:ssä.
Mulle Killers olis indietä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781