Onko the killers indie-bändi?
the killers?
6
1076
Vastaukset
- naah
Eipä juuri. Miksi ylipäänsä jotakin tällaista pitää kysyä? Mitä teet tiedolla?
- Leppari79
Enpä menisi väittämään sinänsä mainiota The Killersiä indieksi.
- vaan
Onko Disco Ensemble?
- Mä tykkään
Kyllä DE on indie-bändi. Koska sehän poikkeaa valtavirrasta ja on suht. pienellä levy-yhtiöllä. Ja on just sen tyylinen. Kysyn vaan,miten Disco Ensemble liittyy Killers -juttuun.
- punky-funk
Se riippuu siitä, miten indie määritellään. Indie tulee independent (itsenäinen) sanasta. Killers levyttää Islandille, joka nykyisin on osa levyjätti Universalia. Tältä kantilta Killers ei ole Indie-musaa. Toisaalta indie- ja alternative leima tavataan lyödä major-levy-yhtiöidenkin bändeihin, mikäli musiikki on valtavirrasta poikkeavaa. Orkesteri olla musiikillisesti independent, vaikka takana onkin massiivinen markkinointikoneisto. Mutta kuka valtavirran määrittää?
Olinkohan selkeä. Tuskin. Älkäämme lokeroiko musiikkia liian ahtaasti, vaikka eri genrejä ei voikaan kiistää. Hyvä musa on vaan hyvää mjuzaa. - Puzzled
http://www.nyt.fi/musiikki/artikkeli/1101980233731
Olen pitänyt itteeni "indiemusan" kuuntelijana vuosikaudet, koska musiikkimakuni koostuu paljolti brittiläisestä rockmusiikista, jota Suomessa suht harva näyttää lähemmin tuntevan. Minulle enemmän kyse musiikin tyylistä kuin levy-yhtiöistä. Tai sitten niistä bändeistä joista on juttua NME:ssä.
Mulle Killers olis indietä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2156490Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa844870Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1134675"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste233142Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002837En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622255Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331757- 661729
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391674- 571497