Hankkiiko tatuionnin tai tatuointeja ja lävistyksiä henkilöt 1 vankilassa istuneet 2 esittää kovista ja tatuoinneilla yrittää kertoa että on istunut vuosia vankilassa ja jos hänelle ryttyilee niin hän lyö puukolla eli häntä täytyisi pelätä 3 tatuoinneilla kertoo että käyttää huumeita tai on tinderiläinen 4 korkeastikoulutettu ja tekee jänniä juttuja 5 sadomasokisti esim kuminaamari päässä tatuointeja lävistyksiä karhun rauta kiinni kyljessä ym outoa toimintaa
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
6 tatuoinneilla kertoo että on yhoo nainen
- Anonyymi00005
Mulla on 3 tatuointia, mutta ei ole omia lapsia yhtään. Hähäää metsään meni sun arvaus!
- Anonyymi00006
Apinat erottaa nenärenkaasta ja runsaista tatuoinneista!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Apinat erottaa nenärenkaasta ja runsaista tatuoinneista!
Ei ole nenärengasta ja voisin ottaa enempikin tatuointeja jos vaan olisi rahulia.
Idiootit erottaa näistä maalittavista päivästä toiseen esiintyvistä mielipiteistä. - Anonyymi00036
Tuo on muutes hyvä, pitää vaan laskea siitä naisesta ne tatuoinnit ensin, mutta osa voi olla piilotettuna johonkin.
- Anonyymi00002
Ymmärsinkö oikein, että
aloittaja ei pidä tatuoinneista?- Anonyymi00003
Nyt sanotaan totuus
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi tunget ihmiset muotteihin? Eiköhän jokaisella ole omat syynsä ottaa tai olla ottamatta tatuointeja.
Vaikka en itse pidä tatuoinneista, niin jollakin tasolla ymmärrän vaikka muistotatuoinnit sitäkin huolimatta, että minulle ei tule sellaista(kaan).
Vähän avarakatseisuutta peliin nyt.- Anonyymi00009
Tiedät sen itsekkin ettei normaalit ihmiset ota tatuointeja eikä ihastele niitä
- Anonyymi00012
Ei kukaan tatuoi eksänsä nimeä
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedät sen itsekkin ettei normaalit ihmiset ota tatuointeja eikä ihastele niitä
Vältän toisten puolesta tietämistä, varsinkin sellaisista asioista, joihin en ole perehtynyt.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei kukaan tatuoi eksänsä nimeä
Muistotatuoinnilla tarkoitan esimerkiksi edesmennyttä lemmikkiä, ihmistä tms.
- Anonyymi00018
Mu5tasydän kirjoitti:
Muistotatuoinnilla tarkoitan esimerkiksi edesmennyttä lemmikkiä, ihmistä tms.
Ei kukaan ihminen semmosia ota muistot on mielessä ei otsaan tatuioitu
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei kukaan ihminen semmosia ota muistot on mielessä ei otsaan tatuioitu
Kyllä olen nähnyt lemmikin kuvia, mutta en missään otsassa.
- Anonyymi00004
1. En ole istunut vankilassa, en ole edes koskaan ollut putkassa.
2. En yritä esittää kovista, en ole ollut koskaan väkivaltainen, en ole lyönyt ketään yms.
Minua ei tarvitse pelätä, itse olen pehmeä ja ujo nainen.
3. En käytä huumeita, en ole ollut koskaan missään Tinderissä.
4. Ammattikoulun olen käynyt, ammattini vaan on ollut ihan eri mihin valmistuin.
5. No en oo mitään sadomaso juttuja harrastellut sen kummemmin.
6. Mitä vi*un kysymyksiä taas, voi morjens.
Onko siellä joku setämies taas ihmettelemässä?- Anonyymi00011
Eli yh tatuointi löytyy no jopas jotakin
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli yh tatuointi löytyy no jopas jotakin
En ole yh, osaatko lukea?
Nyt Välis on juttu niin, että tänään menet ostamaan vaalennusainetta ja vaalennat rintakarvasi kusenkeltaisiksi. Muuten et kelpaa piireihin. Yym.
- Anonyymi00008
Olet välis ilmeisesti asunut 30 vuotta äitisi kanssa tynnyrissä. 30v sitten ajateltiin noin.
- Anonyymi00013
Kautta aikain ollut niin ei nykyäänkään kukaan ota tatuointeja paitsi määrätyt tyypit
- Anonyymi00014
Varmasti aina kysytään ooks istunu linnas tai montako vuot istuit ja lapsil vastataan olin merillä vaik istunut linnassa
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kautta aikain ollut niin ei nykyäänkään kukaan ota tatuointeja paitsi määrätyt tyypit
Se on näköjään ihan turha idiootille selittää asioita, kun ei mene jakeluun.
Me ollaan kaikki ihmisiä, erilaisia. - Anonyymi00021
Eli on ihmisiä eläimiä ja otuksia ja olioita ne tekee kaikkea jännää
- Anonyymi00028
Anonyymi00014 kirjoitti:
Varmasti aina kysytään ooks istunu linnas tai montako vuot istuit ja lapsil vastataan olin merillä vaik istunut linnassa
Ei ole kukaan koskaan minulta kysynyt että olenko istunut vankilassa taikka että käytänkö huumeita.
Täällä ulistaan asiasta päivästä toiseen.
Olet varmaan itsekkin täydellinen ihminen.
Oikein huokuu niin lämmin aura susta tänne saakka. Yrität vaan tehdä jotain vastakkain asettelua. Anonyymi00014 kirjoitti:
Kysyiskin, voisin ottaa yrmyn ilmeen ja todeta, juu olen istunut vuosia linnassa, sarjamurhista ja tänään aloitan sinusta. Paskasta naurua päälle. 😆
- Anonyymi00010
Tatuoinneista tulee mieleeni matkustaminen ja eri kulttuurien kohtaamiset.
Li-naisen kanssa olen ottanut yhteisen valokuvankin. He ovat varmasti asiantuntijoita kertomaan tatuoinneista? Niitä on tehty historiallisessa valossa, myös suojelemaan naisia(TOISEN MAAILMANSODAN AIKAKAUSI).
https://www.youtube.com/shorts/JAoIUyRkPM4
AV- Anonyymi00019
Ei ole silloinkaan ottaneet paitsi ne ehkä otti joilla oli häiriintynyt mieli tai istu linnassa mut ei normaalit ihmiset ota tatuointeja
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole silloinkaan ottaneet paitsi ne ehkä otti joilla oli häiriintynyt mieli tai istu linnassa mut ei normaalit ihmiset ota tatuointeja
Katso tuo video niin ymmärrät asioita vähän paremmin.
Tatuoinnit eivät ole eurooppalainen keksintö, sillä on jo tuhatvuotiset perinteet. Ihan yleissivistävää onkin tutkia eri merkityksiä tatuointien takana. Spiritual on mun syyni.
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Dinkeli donkeli sit vaan sulle.
- Anonyymi00016
Monet pilaavat kroppansa tatuoinneilla ei hyvä. Ne on erittäin rumia.
- Anonyymi00023
Niin on mutta niillä viestitään jotain yllä mainituista asioista
- Anonyymi00024
No sitten mä olen ruma sun mielestä koska mulla on tatuointeja.
Voi että, ei harmita sun mielipide musta kun et mua tunne muutoinkaan. - Anonyymi00029
Minun keho ja minun tatuoinnit.
Eivät kuulu sinulle vaikka näkyisivätkin.
Vaikutat itse erittäin rumalta ihmiseltä sisäisesti.
- Anonyymi00026
Ihmisillä on monia eri syitä niihinkin
- Anonyymi00027
Olet tiukkapipo tatuointeihin tuijottelija, vedät helposti täysin vääriä johtopäätöksiä ihmisistä.
Hih. Karhunrauta molemmissa kyljissä kieltämättä varsinkin naisella viestii tietystä määrätietoisuudesta ja räväkkyydestä.
- Anonyymi00031
Jahas, sinua kiusaa muiden tatuoinnit, syystä että? Niin miksi? Oletko edes tutustunut erilaisiin tatuointeihin? Erotatko hennatatuointeja perinteisistä?
- Anonyymi00032
1. vankilassa istuneet. ne ovat pääasiassa ne joilla on tatuointeja, toinen ryhmä ovat huumeisiin ja huumekauppaan sotkeentuneet, niillä on tatuointeja jo valmiina vankilaan menoa varten.
- Anonyymi00035
Tökstöksnöö kirjoitti:
Yksi iso valtaryhmä on muusikot. Nekin joita sinäkin kuuntelet.
Muusikot on 0.01 prosenttia ihmisistä. Ja aika monet niistä kyllä ovat olleet vankilassa tai lähellä joutua sinne, ja KAIKKI ovat jossain vaiheessa käyttäneet huumeita.
- Anonyymi00033
Yksikään tuntemistani, joilla noita on, ei kuulu mihinkään ehdottamistasi ryhmistä, mutta saattaahan tuollaisiakin jossain olla.
- Anonyymi00034
Oletko jo täyttänyt 80? Ajatuksistasi päätellen kyllä.
Mä ymmärsin ton alotuksen silleen, että jos on yks tatuointi niin on ollu vankilassa ja jos kaks, niin sen lisäks esittää kovista ja jos viis niin on kaikkien noiden lisäks vielä kuminaamari päässä.
Siinä suhteessa osuu oikeaan, että vankilassa olleet, niin niillä on aikaa miettii minkälaista tatuointia ottaa, aikaa piirrellä ja suunnitella. Normi työssäkäyvillä ei oo tatuointeja. Mutta ei noista syistä, mitä sanot. Vaan siks koska työssäkäyvä ei ehdi tollasii aatella. Ei ehdi piirrellä sommitella ja työ vie kaiken luovuuden.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu571371- 26990
- 78859
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131675Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10642Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13626- 87622
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 4552
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 93508
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 18482
- 36465
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113464- 36457