Tatuoinneista ja lävistyksistä mieleen

Anonyymi-ap

Hankkiiko tatuionnin tai tatuointeja ja lävistyksiä henkilöt 1 vankilassa istuneet 2 esittää kovista ja tatuoinneilla yrittää kertoa että on istunut vuosia vankilassa ja jos hänelle ryttyilee niin hän lyö puukolla eli häntä täytyisi pelätä 3 tatuoinneilla kertoo että käyttää huumeita tai on tinderiläinen 4 korkeastikoulutettu ja tekee jänniä juttuja 5 sadomasokisti esim kuminaamari päässä tatuointeja lävistyksiä karhun rauta kiinni kyljessä ym outoa toimintaa

45

179

Äänestä

Vastaukset 45

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

6 tatuoinneilla kertoo että on yhoo nainen

• Anonyymi00005

Mulla on 3 tatuointia, mutta ei ole omia lapsia yhtään. Hähäää metsään meni sun arvaus!

• Anonyymi00006

Apinat erottaa nenärenkaasta ja runsaista tatuoinneista!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Apinat erottaa nenärenkaasta ja runsaista tatuoinneista!

Ei ole nenärengasta ja voisin ottaa enempikin tatuointeja jos vaan olisi rahulia.
        Idiootit erottaa näistä maalittavista päivästä toiseen esiintyvistä mielipiteistä.

• Anonyymi00036

Tuo on muutes hyvä, pitää vaan laskea siitä naisesta ne tatuoinnit ensin, mutta osa voi olla piilotettuna johonkin.

• Anonyymi00002

Ymmärsinkö oikein, että
      aloittaja ei pidä tatuoinneista?

• Anonyymi00003

Nyt sanotaan totuus

• Ymmärsit, leimasin viuhuu sen mukaan kuka vihatuimmista osuu minkäkin numeron alle. 😅

• Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi tunget ihmiset muotteihin? Eiköhän jokaisella ole omat syynsä ottaa tai olla ottamatta tatuointeja.

Vaikka en itse pidä tatuoinneista, niin jollakin tasolla ymmärrän vaikka muistotatuoinnit sitäkin huolimatta, että minulle ei tule sellaista(kaan).

Vähän avarakatseisuutta peliin nyt.

• Anonyymi00009

Tiedät sen itsekkin ettei normaalit ihmiset ota tatuointeja eikä ihastele niitä

• Anonyymi00012

Ei kukaan tatuoi eksänsä nimeä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Tiedät sen itsekkin ettei normaalit ihmiset ota tatuointeja eikä ihastele niitä

Vältän toisten puolesta tietämistä, varsinkin sellaisista asioista, joihin en ole perehtynyt.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei kukaan tatuoi eksänsä nimeä

Muistotatuoinnilla tarkoitan esimerkiksi edesmennyttä lemmikkiä, ihmistä tms.

• Anonyymi00018
        Mu5tasydän kirjoitti:

Muistotatuoinnilla tarkoitan esimerkiksi edesmennyttä lemmikkiä, ihmistä tms.

Ei kukaan ihminen semmosia ota muistot on mielessä ei otsaan tatuioitu

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei kukaan ihminen semmosia ota muistot on mielessä ei otsaan tatuioitu

Kyllä olen nähnyt lemmikin kuvia, mutta en missään otsassa.

• Anonyymi00004

1. En ole istunut vankilassa, en ole edes koskaan ollut putkassa.
      2. En yritä esittää kovista, en ole ollut koskaan väkivaltainen, en ole lyönyt ketään yms.
      Minua ei tarvitse pelätä, itse olen pehmeä ja ujo nainen.
      3. En käytä huumeita, en ole ollut koskaan missään Tinderissä.
      4. Ammattikoulun olen käynyt, ammattini vaan on ollut ihan eri mihin valmistuin.
      5. No en oo mitään sadomaso juttuja harrastellut sen kummemmin.
      6. Mitä vi*un kysymyksiä taas, voi morjens.
      Onko siellä joku setämies taas ihmettelemässä?

• Anonyymi00011

Eli yh tatuointi löytyy no jopas jotakin

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eli yh tatuointi löytyy no jopas jotakin

En ole yh, osaatko lukea?

• Nyt Välis on juttu niin, että tänään menet ostamaan vaalennusainetta ja vaalennat rintakarvasi kusenkeltaisiksi. Muuten et kelpaa piireihin. Yym.

• Anonyymi00008

Olet välis ilmeisesti asunut 30 vuotta äitisi kanssa tynnyrissä. 30v sitten ajateltiin noin.

• Anonyymi00013

Kautta aikain ollut niin ei nykyäänkään kukaan ota tatuointeja paitsi määrätyt tyypit

• Anonyymi00014

Varmasti aina kysytään ooks istunu linnas tai montako vuot istuit ja lapsil vastataan olin merillä vaik istunut linnassa

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kautta aikain ollut niin ei nykyäänkään kukaan ota tatuointeja paitsi määrätyt tyypit

Se on näköjään ihan turha idiootille selittää asioita, kun ei mene jakeluun.
        Me ollaan kaikki ihmisiä, erilaisia.

• Anonyymi00021

Eli on ihmisiä eläimiä ja otuksia ja olioita ne tekee kaikkea jännää

• Anonyymi00028
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Varmasti aina kysytään ooks istunu linnas tai montako vuot istuit ja lapsil vastataan olin merillä vaik istunut linnassa

Ei ole kukaan koskaan minulta kysynyt että olenko istunut vankilassa taikka että käytänkö huumeita.
        Täällä ulistaan asiasta päivästä toiseen.
        Olet varmaan itsekkin täydellinen ihminen.
        Oikein huokuu niin lämmin aura susta tänne saakka. Yrität vaan tehdä jotain vastakkain asettelua.

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Kysyiskin, voisin ottaa yrmyn ilmeen ja todeta, juu olen istunut vuosia linnassa, sarjamurhista ja tänään aloitan sinusta. Paskasta naurua päälle. 😆

• Anonyymi00010

Tatuoinneista tulee mieleeni matkustaminen ja eri kulttuurien kohtaamiset.
      Li-naisen kanssa olen ottanut yhteisen valokuvankin. He ovat varmasti asiantuntijoita kertomaan tatuoinneista? Niitä on tehty historiallisessa valossa, myös suojelemaan naisia(TOISEN MAAILMANSODAN AIKAKAUSI).

https://www.youtube.com/shorts/JAoIUyRkPM4

AV

• Anonyymi00019

Ei ole silloinkaan ottaneet paitsi ne ehkä otti joilla oli häiriintynyt mieli tai istu linnassa mut ei normaalit ihmiset ota tatuointeja

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei ole silloinkaan ottaneet paitsi ne ehkä otti joilla oli häiriintynyt mieli tai istu linnassa mut ei normaalit ihmiset ota tatuointeja

Katso tuo video niin ymmärrät asioita vähän paremmin.
        Tatuoinnit eivät ole eurooppalainen keksintö, sillä on jo tuhatvuotiset perinteet.

• Ihan yleissivistävää onkin tutkia eri merkityksiä tatuointien takana. Spiritual on mun syyni.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Dinkeli donkeli sit vaan sulle.

• Anonyymi00016

Monet pilaavat kroppansa tatuoinneilla ei hyvä. Ne on erittäin rumia.

• Anonyymi00023

Niin on mutta niillä viestitään jotain yllä mainituista asioista

• Anonyymi00024

No sitten mä olen ruma sun mielestä koska mulla on tatuointeja.
        Voi että, ei harmita sun mielipide musta kun et mua tunne muutoinkaan.

• Anonyymi00029

Minun keho ja minun tatuoinnit.
        Eivät kuulu sinulle vaikka näkyisivätkin.
        Vaikutat itse erittäin rumalta ihmiseltä sisäisesti.

• Anonyymi00026

Ihmisillä on monia eri syitä niihinkin

• Anonyymi00027

Olet tiukkapipo tatuointeihin tuijottelija, vedät helposti täysin vääriä johtopäätöksiä ihmisistä.

• Hih. Karhunrauta molemmissa kyljissä kieltämättä varsinkin naisella viestii tietystä määrätietoisuudesta ja räväkkyydestä.

• Anonyymi00031

Jahas, sinua kiusaa muiden tatuoinnit, syystä että? Niin miksi? Oletko edes tutustunut erilaisiin tatuointeihin? Erotatko hennatatuointeja perinteisistä?

• Anonyymi00032

1. vankilassa istuneet. ne ovat pääasiassa ne joilla on tatuointeja, toinen ryhmä ovat huumeisiin ja huumekauppaan sotkeentuneet, niillä on tatuointeja jo valmiina vankilaan menoa varten.

• Yksi iso valtaryhmä on muusikot. Nekin joita sinäkin kuuntelet.

• Anonyymi00035
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Yksi iso valtaryhmä on muusikot. Nekin joita sinäkin kuuntelet.

Muusikot on 0.01 prosenttia ihmisistä. Ja aika monet niistä kyllä ovat olleet vankilassa tai lähellä joutua sinne, ja KAIKKI ovat jossain vaiheessa käyttäneet huumeita.

• Anonyymi00033

Yksikään tuntemistani, joilla noita on, ei kuulu mihinkään ehdottamistasi ryhmistä, mutta saattaahan tuollaisiakin jossain olla.

• Anonyymi00034

Oletko jo täyttänyt 80? Ajatuksistasi päätellen kyllä.

• Mä ymmärsin ton alotuksen silleen, että jos on yks tatuointi niin on ollu vankilassa ja jos kaks, niin sen lisäks esittää kovista ja jos viis niin on kaikkien noiden lisäks vielä kuminaamari päässä.

Siinä suhteessa osuu oikeaan, että vankilassa olleet, niin niillä on aikaa miettii minkälaista tatuointia ottaa, aikaa piirrellä ja suunnitella. Normi työssäkäyvillä ei oo tatuointeja. Mutta ei noista syistä, mitä sanot. Vaan siks koska työssäkäyvä ei ehdi tollasii aatella. Ei ehdi piirrellä sommitella ja työ vie kaiken luovuuden.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      57
      1371
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      990
    3. 78
      859
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      64
      768
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      744
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      714
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      675
    8. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      10
      642
    9. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      626
    10. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      87
      622
    11. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      559
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      552
    14. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      550
    15. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      93
      508
    16. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      493
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      18
      482
    18. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      465
    19. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      464
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      457
    Aihe