Tarvitseeko kaloreita laskea

Anonyymi-ap

Syönyt kalorit pitää kyllä tietää,mutta ei niitä tarvitse tarkasti laskea joka päivä,riittää että ne arvioi.
Arviointi pitää tehdä mielummin yläkanttiin,muutenhan siitä ei ole mitään hyötyä.

Se riittää että kalorit laskee vain kerran tarkasti ja syö tarkasti joka päivä samat,niitä vähän vaihdellen.

Vaikka kaloreita ei laske tarkasti,käytetyt ruoka aineet kannattaa kirjoittaa paperille alekkain joka päivä ja tehdä arviointi sen mukaan.
Jos siinä on kaikenlaisia herkkuja,kalorit on yleensä 3200-4000 Määrän osaa kyllä arvioida vaikka niitä ei laske tarkasti.
Itse en nykyään edes punnitse enkä ota ennen ja jälkeen kuvia,koska entisiä on sen verran paljon.
Minulle riittää se tieto että olen syönyt liikaa ja pitää syödä vähemmän että ei liho.

Jos on syönyt liikaa niin alkaa syömään vähemmän niin laihtuu itsestään.
Olen ennen laskenut kalorit tarkasti kun olen halunnut tietää tarkasti millä kalorimäärällä laihtuu.
Sitä ei kuitenkaan tarvitse tehdä jos osaa ne arvioida,niin säästyy turhalta työltä.

1

<50

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

varmaan kannattaa laskee mut emmä ole koskaan laskenu ja oon mm nyt onnistunut laihtuun 6 killoo kahessa kuukauvessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      141
      1324
    2. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      73
      1223
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      788
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      634
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      70
      567
    Aihe