Jopa aikoinaan oli trolleja ilman nettiä. Toki en tolta ukkelia en ihan ekkuna lähtis haastamaan. Se on ytmi.
https://youtu.be/qsXMf0OtCXU?is=VMC6c0HFh5DmlPJV
>Simiti<
Esi-isilläkään ei ollut helppoa
22
94
Vastaukset 22
Viikingit on olleet mitä ilmeisemmin aika raakoja vihassaan. Silti olis mielenkiintoista mennä siihen aikaan muutenkin, kuin mielessään.
Minua niissä kiehtoo tietyt elementit alkukantaisen ulkonäön lisäksi ja se on taistelutahto, sisukkuus ja riskinotto, mikä joskus on aivan järjetönkin lopputulemassaan.
Kai se on jonkinlainen voima mikä ja mihkä voi samaistuakin.- Anonyymi00003
Sinua vaan ihastuttaa se tosiasia että viikingit t-ppoivat kaikki kylästä mihin hyökkäsivät, miehet, lapset, eläimet, ja suuren osan naisistakin, tosin osan niistä ottivat mukaansa saaliina parittelua varten.
Olet ihastunut koska he toimivat kuten oikeat miehet. Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinua vaan ihastuttaa se tosiasia että viikingit t-ppoivat kaikki kylästä mihin hyökkäsivät, miehet, lapset, eläimet, ja suuren osan naisistakin, tosin osan niistä ottivat mukaansa saaliina parittelua varten.
Olet ihastunut koska he toimivat kuten oikeat miehet.Itseasiassa en pidä juuri siitä mitä luettelit, mutta mies mistä vastaan on tietysti se yksi tapa punnita vahvempi ja taitavempi.
Miehuuteen kyllä liitän vahvasti sitkeyden tai sitä minä ainakin olen ja olisin miehenäkin. Yli ei kävele kuin vahvemmat, henkisesti eikä fyysisestikkään.Anonyymi00003 kirjoitti:
Olet ihastunut koska he toimivat kuten oikeat miehet.Oikeat miehet suojelee heikompiaan, kyrvänsyylät käy heikompiinsa kiinni.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Oikeat miehet suojelee heikompiaan, kyrvänsyylät käy heikompiinsa kiinni.
Sellaiset on vähemmän miehiä kun minä. 😉
- Anonyymi00006
Tökstöksnöö kirjoitti:
Itseasiassa en pidä juuri siitä mitä luettelit, mutta mies mistä vastaan on tietysti se yksi tapa punnita vahvempi ja taitavempi.
Miehuuteen kyllä liitän vahvasti sitkeyden tai sitä minä ainakin olen ja olisin miehenäkin. Yli ei kävele kuin vahvemmat, henkisesti eikä fyysisestikkään.Ei ollut mitään mies miestä vastaan vaan viikingit kaikkea elävää vastaan. Ne mihin he hyökkäsivät olivat pieniä maatalouskyliä, siellä oli heinähangot "aseina" ja maajussit miehinä, ei siellä ollut mitään taistelijoita. Ainoa puolustuskeino oli jättää kylä ja paeta juosten korkean vuoren laelle ja piilotella siellä, tai keskelle metsää tms.
Viikingit tuhosivat kaiken tieltään, hävittivät kokonaisia kansoja.
Kaikki mitä elokuvista ja tv-sarjoista viikingeistä katsot on täyttä soopaa eikä vastaa todellisuutta oikeastaan millään tavoin. Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ollut mitään mies miestä vastaan vaan viikingit kaikkea elävää vastaan. Ne mihin he hyökkäsivät olivat pieniä maatalouskyliä, siellä oli heinähangot "aseina" ja maajussit miehinä, ei siellä ollut mitään taistelijoita. Ainoa puolustuskeino oli jättää kylä ja paeta juosten korkean vuoren laelle ja piilotella siellä, tai keskelle metsää tms.
Viikingit tuhosivat kaiken tieltään, hävittivät kokonaisia kansoja.
Kaikki mitä elokuvista ja tv-sarjoista viikingeistä katsot on täyttä soopaa eikä vastaa todellisuutta oikeastaan millään tavoin.Kyllä mä sen tiedän ja olen lukenut. Omassakin geeniperimässä niitä on sukutietojen mukaan. Mutta se on ainoa mitä hyväksyn, kokeilla voimiaan ja taitojaan. Mies mistä vastaan. Eikä riepottaa lapsia, naisia ja eläimiä. Jos nyt kerran tarkennusta tarvit ymmärtääksesi.
- Anonyymi00007
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kyllä mä sen tiedän ja olen lukenut. Omassakin geeniperimässä niitä on sukutietojen mukaan. Mutta se on ainoa mitä hyväksyn, kokeilla voimiaan ja taitojaan. Mies mistä vastaan. Eikä riepottaa lapsia, naisia ja eläimiä. Jos nyt kerran tarkennusta tarvit ymmärtääksesi.
Maailma ei vaan toimi niinkuin sinä ajattelet. Ei edes nykypäivänäkään. Katso mitä on tapahtunut Afrikassa, ihan vähän aikaa sitten. Ruandassa: Tutsi in Rwanda, where an estimated 800,000 to one million people were killed over approximately 100 days. Ja tämä oli vuonna 1994.
Tuo vaan on se miten ihminen toimii, se on sisäänrakennettu toimintamalli ja mekanismi. Anonyymi00007 kirjoitti:
Maailma ei vaan toimi niinkuin sinä ajattelet. Ei edes nykypäivänäkään. Katso mitä on tapahtunut Afrikassa, ihan vähän aikaa sitten. Ruandassa: Tutsi in Rwanda, where an estimated 800,000 to one million people were killed over approximately 100 days. Ja tämä oli vuonna 1994.
Tuo vaan on se miten ihminen toimii, se on sisäänrakennettu toimintamalli ja mekanismi.No aina on yksilöitä, jotka ei kulje massan mukana. On ollut aina ja tulee olemaan. Olkoonkin että enemmistö on kusipäitä.
- Anonyymi00009
Tökstöksnöö kirjoitti:
No aina on yksilöitä, jotka ei kulje massan mukana. On ollut aina ja tulee olemaan. Olkoonkin että enemmistö on kusipäitä.
Aikaisemmin enemmistö on t-ppanut nuo yksilöt pois. Nykyään ei enää saa tehdä niin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olet ihastunut koska he toimivat kuten oikeat miehet.Vaaleatukkaiset naiset myytiin Keski-Eurooppaan orjiksi.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aikaisemmin enemmistö on t-ppanut nuo yksilöt pois. Nykyään ei enää saa tehdä niin.
Varmasti on. On muistijälki moisesta. Niin nytkin tappaisi, jos voisi tosta vaan.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vaaleatukkaiset naiset myytiin Keski-Eurooppaan orjiksi.
Mitä tehtiin vaaleille miehille?
- Anonyymi00001
Tällaiset elokuvat aktivoi myös tatuointien määrää ihmisissä. Synnyttääkö se myös heissä näin enemmän näitä ehdottomuuksia uskoa tietynlaiseen harhaan? Harhaisuus voi viedä väärille teille? Toki voi myös olla turvana sille, ettei kaikki lähde heitä ainakaan ensimmäisenä haastamaan? Täytyy olla myös hahmona katu-uskottava noille tatskoille.
Jaa, enpä ole noin ajatellutkaan. Tatuointien katu-uskottavuutta. Mulla on uskottavuus menny yleensä perille joko puhuen tai kumauttaen. Ihan ilman tatuointejakin. 😅
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jaa, enpä ole noin ajatellutkaan. Tatuointien katu-uskottavuutta. Mulla on uskottavuus menny yleensä perille joko puhuen tai kumauttaen. Ihan ilman tatuointejakin. 😅
Onko niistä kuvista paljonkin apua sitten?
- Anonyymi00002
Islanti, Norja, Tanska etunenässä. Epäilen että Skotlanti myös ja Färsaaret tietenkin. Blondius on tyypillinen ominaisuus, muttei välttämättä. Tuntuu siltä kuin norjalaisilla olisi keskimäärin olennaisesti tummemmat hiukset kuin muilla <---> "Venäjälle linkkei"? Naapurimaita teknisesti ottaen ovat. Suomi on lähes Pohjois-Korean naapuri, vain yksi maa on välissä. Ruotsissa on paljon blondeja vaikka eivät ole samalla tavalla aggressiivisia kuin esim. norjalaiset ja skotit.
- Anonyymi00004
rääkymis "musaa" tekoälyä, epäloogisuutta
ei viikinki aikaan tatuoitu ketään, tai olleet sali steroidi ukon näköisiä,
ihmiset eli ennen lyhyen aikaa ja oli kiire lisääntyä, taisteltiin ja kuoltiin, jälkeläiset jatkoi kohti eteenpäin ja ihmiskunta hiljalleen raadolllisesti etiäpäin- Anonyymi00008
"While the Vikings themselves left no written records on the subject, the practice of tattooing was known in neighboring Germanic and Slavic societies,"
Viikingeiltä ei jäänyt minkäänlaisia todisteita tatuoinneista, mutta germaaneilla ja slaaveilla niitä sen sijaan oli. Siis viikingit vaikuttivat olevan poikkeus noihin "alempiin" kansoihin nähden.
- Anonyymi00005
kun ise lopettamassa tupakointia, niin, purkkajuttuja niitä nicorelle, sitten ja jos polttaa ihan pieniä määriä, pikkupätkiä cigarettesta kerrallaan.
ehdotinkin jollekni naapurille.. että haluaisit kokeilla näitä purukumi-juttuja, mutta kieltäytyi, olisin tarjonnut. - Anonyymi00011
Tosikot luulee musavideota dokumentiksi. Herätkää lessut jo kiimasta, minkä saitte äärioikeiston natsifasisti hallituksen myötä
>Simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
- 40495
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432