Arsenaalini

Anonyymi-ap

Täydentyy täydentymistään. Nyt mul on jo ritsa ja linkokin :). (Lähes) äänettömiä ☝️. Vieläpä 110 % laillisesti. You never know, you know ;). Kyllä mä kuule tiedän lakipykälät kun oon harjoitellut niitä sanasta sanaan ulkoa. Meinasin jäädä tänään auton alle 🚗. Se on siinä sit 👌. En oo vielä alotellut. Pitää syödä ekana. -💊-.

38

128

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi herranjumala! Älä nyt poliisauton alle vakuutuspetoksia hypi. Pehmentääkö täysi maha tömäystä?

• Anonyymi00002

Tarviit ihan muun lingon.

• Anonyymi00003

Nyt nyt nyt nainen §:ään.

• Anonyymi00004

oma äitisi muehasi sinut jo synnyuttäwaaäään...
      elämää odottaa kuolema.

jotenkin hassua jäätelöiden juttu kun nooh oli poistettava ne ötökkä-merkit, amppari oli suosikkini.

• Anonyymi00011

Sillä meitä yritetään pelotella mutta eipä tehoa minuun :). Mun päähäni ei mahdu ajatus miksi sitä pitäisi pelätä. Jos ihminen tietää ja myöntää itselleen että on elänyt huonosti tai pahasti niin se voi tietty pelottaa jos pelkää joutuvansa kadotukseen eli vielä pahempaan paikkaan. Cool bits eli kätösten ja jalkojen muotoiset mehujääkarkit olivat yksi parhaista kokemuksistani. Se oli silloin ysärillä. Niitä ei enää myydä. -💊-.

• Anonyymi00005

Laitoin uuden kuvan Venus-alttarille... nyt ei hyppää. Paikka. Paikka. Selfietä lisää. Nam!

• Anonyymi00007

Ei me kyllä tunneta ei se muakaan haittaa.

• Anonyymi00008

Mitä? Metsätöitä juusterilla? Mun lempiharrastus! Missä?

• Anonyymi00009
    • Anonyymi00010

Jyrki! Jyrki! Jyrki!

• Anonyymi00012

Jossain Thaimaassa päin on suuraava lähin Bio Rex. Jyrki! Jyrki! Jyrki älä tyrki!

• Anonyymi00013

On taas liian korkealentoisia juttuja vailla asiayhteyksiä niin annan niiden viestien elää omaa elämäänsä. Voisin ottaa kuvia lingostani jos siihen tulee jotain häikkää. Samalla saan käsityksen miten sellaisen voi itse rakentaa. Se lienee suht. helppoa. Täytyy osata tehdä mielenkiintoisen näköisiä solmuja. Kävyllä kantsii eka harjoitella. Heilautusliikkeen on nettivideoiden perusteella pyörittävä ikään kuin poispäin itsestäni. -💊-.

• Anonyymi00014

Kylläpä juhliminen rama-see!

• Mulla on aika tehokas ilmakivääri ja jousipyssy. Jalkajousi olis kiva lisä.

• Toi 5,5mm ei vaadi lupia. Vielä saisi 6,35 mm ilmukankin ottaa. Isältä jää haulikko ja ilmukoita perinnöksi. Pitäsköhän hommata aseluvat haulikolle. 🤔

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Toi 5,5mm ei vaadi lupia. Vielä saisi 6,35 mm ilmukankin ottaa. Isältä jää haulikko ja ilmukoita perinnöksi. Pitäsköhän hommata aseluvat haulikolle. 🤔

Metsästyskortti kanssa, kun en minä mitään kiekkoa rupee räiskimään.

• Anonyymi00017
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Toi 5,5mm ei vaadi lupia. Vielä saisi 6,35 mm ilmukankin ottaa. Isältä jää haulikko ja ilmukoita perinnöksi. Pitäsköhän hommata aseluvat haulikolle. 🤔

Vaikka ittelläs ei ois lupia ja perit tussareita niin ne pitää piilottaa kytiltä. Ei ne niiden omaisuutta oo. Ties mitä ne niillä tekisivät kun eiköhän massiiviset huu-metakavarikotkin päädy kadulle tai eduskunnan nautiskeltaviksi 😅. Luvan hankkiminen tuskin maksaa hirmuisesti? Se sisältänee ampuma-asekokeen eli siinä sitä harjoittelua tuleekin.

Mun tehokkain impukka on sniper jonka lähtönopeus on parhaimmillaan peräti 365 m/s. Sehän peittoaa äänennopeuden. Vauhti kaiketi hidastuu melkoisesti etäisyyden kasvaessa. Kevyimmät kudit lentävät nopeiten. Luotien malleja on melkoisesti, monia muotoja. -💊-.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Vaikka ittelläs ei ois lupia ja perit tussareita niin ne pitää piilottaa kytiltä. Ei ne niiden omaisuutta oo. Ties mitä ne niillä tekisivät kun eiköhän massiiviset huu-metakavarikotkin päädy kadulle tai eduskunnan nautiskeltaviksi 😅. Luvan hankkiminen tuskin maksaa hirmuisesti? Se sisältänee ampuma-asekokeen eli siinä sitä harjoittelua tuleekin.

Mun tehokkain impukka on sniper jonka lähtönopeus on parhaimmillaan peräti 365 m/s. Sehän peittoaa äänennopeuden. Vauhti kaiketi hidastuu melkoisesti etäisyyden kasvaessa. Kevyimmät kudit lentävät nopeiten. Luotien malleja on melkoisesti, monia muotoja. -💊-.

Voihan olla, että ase vaihtaa omistajaa jo ennen perintöä. Sinällään en haulikolla mitään tee, ellei tilanne maassa ala radikalisoitumaan, niin että ase on elinehto.

Täytyy kattella, serkkutyttö suoritti just poikansa kanssa metsästyskortin ja hommasi aseet ja luvat. Ehkä se haulikko kelpaisi serkulle sitten. Mä en ole hetkeen ilmukkaani kattellut, vein sen porukoille talteen. Enemmän tykkään noista jousiaseista.

Ne ei pauku eikä potki poskille. Ja niitä voi käyttää hissukseen.

• Anonyymi00020
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Voihan olla, että ase vaihtaa omistajaa jo ennen perintöä. Sinällään en haulikolla mitään tee, ellei tilanne maassa ala radikalisoitumaan, niin että ase on elinehto.

Täytyy kattella, serkkutyttö suoritti just poikansa kanssa metsästyskortin ja hommasi aseet ja luvat. Ehkä se haulikko kelpaisi serkulle sitten. Mä en ole hetkeen ilmukkaani kattellut, vein sen porukoille talteen. Enemmän tykkään noista jousiaseista.

Ne ei pauku eikä potki poskille. Ja niitä voi käyttää hissukseen.

Siinä on nitro piston-teknologiaa eli ääntä pitäisi lähteä vain suht vähän, tarkkuuskiväärissäni siis. Ghillie suit on toistaiseksi hankkimatta. Kyllä mä sen hankin lähikuukausina. Hyvin pärähti eka viinapaukku + kalija 🍺👍. Mikäs tässä ramboillessa 😁.

Alikehittyneet a-seet on siitä hyviä että ne ovat yhä käyttökelpoisia mahdollisessa post-apokalyptisessa maailmassa. Yleisesti ottaen näyttää olevan kova hinku saattaa planeettamme siihen tilaan. Jotenkin koko rahajärjestelmä pitäisi saada hävitettyä. -💊-.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Siinä on nitro piston-teknologiaa eli ääntä pitäisi lähteä vain suht vähän, tarkkuuskiväärissäni siis. Ghillie suit on toistaiseksi hankkimatta. Kyllä mä sen hankin lähikuukausina. Hyvin pärähti eka viinapaukku kalija 🍺👍. Mikäs tässä ramboillessa 😁.

Alikehittyneet a-seet on siitä hyviä että ne ovat yhä käyttökelpoisia mahdollisessa post-apokalyptisessa maailmassa. Yleisesti ottaen näyttää olevan kova hinku saattaa planeettamme siihen tilaan. Jotenkin koko rahajärjestelmä pitäisi saada hävitettyä. -💊-.

Juu, ne alikehittyneet aseet ei vaadi kummoistakaan "teknologiaa" toimiakseen, siksikin mä tykkään niistä. Ja vihollinen pitää päästä yllättämään, ei se muuten kivaa ole. 😉

Ennen mun suvussa oli nuijat kuulemma aseina. Vaakunaankin ikuistettu nuijat. Mutta on siinäkin ollu nuijimista ja silti nuijia tulee kahdella jalalla vastaan. 😅Ei oo toiminu se vehe riittävän hyvin.

• Anonyymi00022
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, ne alikehittyneet aseet ei vaadi kummoistakaan "teknologiaa" toimiakseen, siksikin mä tykkään niistä. Ja vihollinen pitää päästä yllättämään, ei se muuten kivaa ole. 😉

Ennen mun suvussa oli nuijat kuulemma aseina. Vaakunaankin ikuistettu nuijat. Mutta on siinäkin ollu nuijimista ja silti nuijia tulee kahdella jalalla vastaan. 😅Ei oo toiminu se vehe riittävän hyvin.

Laphin vaakuna kuvastaa "perussuomalaista" miestä 😁. Pellaan fiffaa. Vein ekan pelin ja nyt 45 min pelattu Senegalia vastaan. Piti pelata ihan ufohyökkäys jotta sain maalin. Roikkuläpisyöttö mihin hyökkääjäni yritti. Botin molari tuli vastaan ja kolaroi pakkinsa kanssa. Mun hyökkääjä oli myös mukana siinä.

Lopulta rikettä ei ollut ja kukaan ei koskenut palloon joten roikkuläpisyöttöni meni maaliin minkä lähetin niinkin kaukaa kuin vain muutama metri keskiviivasta kohti hyökkäyspäätyäni. Botin molari ei edes osunut palloon vaikka yritti nyrkkeillä sen. Kai niiden kenttäpelaaja esti sitä just sen verran. Vaikeustaso professional. Fifa18, Japanilla. -💊-.

• Anonyymi00015

Mä oon nähnyt yhden oikean Vimanan. Liittyy niiden mahabharataa. Uskonsotaan. Niitä saa lentää vain diabetekseen, uniapneaan, ja väsymykseen kuolleet sielut. Rama-see.

Niitä näkee vain kuolemanväsyneenä.

• Anonyymi00018

Oon mäkin nähnyt ufoja, irl paljain silmin siis. Kun mietitään interstellaarisia etäisyyksiä niin ehkä siihen on syynsä että eri elävät planeetat elävät etäällä toisistaan. Hyvä vaan että ne eivät pääse kommunikoimaan toistensa kanssa. Ihmiskunta tarvitsisi toki kunnon opetuksen alienien toimesta. Jos ne täällä joskus vierailee niin toivottavasti hostiilisissa merkeissä. -💊-.

• Anonyymi00016

Sellaista viestiä yläkerrasta David Petrae-us pitäisi saada vastuuseen huumekuolemista. Kaveri tehnyt enemmän hallaa juhlinta-kulttuurille kuin kukaan muu. Tietävät itse mistä kohtaa pankkisektori on mennyt poikkii ja kenentoimest aikoinaan.

• Anonyymi00019

Toinen asia jos se paiseruton tapainen ilmestyy menkää lääkäriin se ei johdu, yhdestäkään sukupuolitaudista vaan alkoholin loppuunkuluttamasta nestekudoksesta.

• Anonyymi00021

"Nyt anteeksi juon vettä." Eli nesteytys täytyy kyllä muistaa. Hyvä huomio ☝️. Vettä juomalla lihoo? Joskus tuntuu siltä että se paisuttaa vatsaa vaikka sen antama energia-annos on nolla. -💊-.

• Anonyymi00023

Täällä on kaksi ulottuvuutta päällekkäin ihan vierekkäin vähän nostaa ja laskee niin samantien liukuu. Täällä toisessa Euroopassa on niin kuivaa että veden läträyksestä saa 50 000 sakon. Mikäs toi toinen olikaan ihan eri urheilijat ruudussa... Tää kuiva paikka on jotenkin diktatuurimpi mut maaseutu näyttää väljemmältä..

Aaa.... Arvomarkkinoita toisessa. Monogrammeja ja sellasta...

• Anonyymi00024

Verodiktatuuri. Tää muistuttaaakin mun alkuperäistä maisemaa. Naapurintyttöjä! Oh! Suomalaisia kasvoja taas!

• Anonyymi00025

Eiku joo progressiivinen verotushan liittyikin äkkirikastumiseen massailmiönä tää joku smp-paratiisi kukaan ei kiroile täällä ja tytöt spurttaa 800 m päivätpitkät. Rikkaat juoksee satasia vaan.

Onks Paavo Nurmi paikalla?

• Anonyymi00026

Kiitos kysymästä. Kyllä mä oon. Pelasin täsä hetki sitten 3-3 Englantia vastaan ja vein jatkoilla 7-4. Tällä kertaa en peruutellut toisin kuin yleensä. Todella ikävä vastustaja, aivan kuten Sveitsikin. Molemmat, sekä fifassa että irl. Oli mahdollisesti vaikeampi matsi kuin turnauksen loput pelit. Anna mä summaan sulle tän homman.

Etene poliittisella kentällä huipulle asti silkalla suhteilulla ja tuhoa edustamasi valtio = Elät leveästi nyt mutta poismenosi jälkeen löydät itsesi kidutettavana ikuisesta kiirastulesta. Tää on siis mun viesti päättäjille, ei sulle 😉. Sanotaan, että totuus tulee lapsen suusta. Tulee se kännisenkin suusta. Ja oonhan mäkin joidenkin lapsi, kuten jokainen meistä. Mä tykkään ripustautua korkeampiin voimiin, sillä niihin uskominen antaa osaltaan syyn elää. -💊-.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Kyllä mä oon. Pelasin täsä hetki sitten 3-3 Englantia vastaan ja vein jatkoilla 7-4. Tällä kertaa en peruutellut toisin kuin yleensä. Todella ikävä vastustaja, aivan kuten Sveitsikin. Molemmat, sekä fifassa että irl. Oli mahdollisesti vaikeampi matsi kuin turnauksen loput pelit. Anna mä summaan sulle tän homman.

Etene poliittisella kentällä huipulle asti silkalla suhteilulla ja tuhoa edustamasi valtio = Elät leveästi nyt mutta poismenosi jälkeen löydät itsesi kidutettavana ikuisesta kiirastulesta. Tää on siis mun viesti päättäjille, ei sulle 😉. Sanotaan, että totuus tulee lapsen suusta. Tulee se kännisenkin suusta. Ja oonhan mäkin joidenkin lapsi, kuten jokainen meistä. Mä tykkään ripustautua korkeampiin voimiin, sillä niihin uskominen antaa osaltaan syyn elää. -💊-.

Niin ja tosiaan, miksi se on niiden kohtalo? Siksi koska niiden ns. "high life" perustuu toisten ihmisten hyvinvoinnin riistämiseen, toisten kustannuksella itsensä ylentämiseen ja samalla toisten alentamiseen. Karma ei välitä siitä montako miljardia kunkin tilillä on, se ottaa omansa takaisin aivan kuten viikatemieskin. Toisin sanoen, oikotietä onneen ei ole. Se on parhaimmillaan vain hyvin, hyvin väliaikaista. Eihän tää mitään rakettitiedettä ole 🚀. -💊-.

• Anonyymi00028

Ei vttu tätä nuorisoa. Eipä ole enää muuta sanottavaa.

• Anonyymi00029

Jätkä ei kuitenkaan pärjää mahtipierulle, eli tappavalle kaasuhyökkäykselle?

>Simiti<

• Anonyymi00030

Sinappikaasulle? Mulla on sinappia jääkaapissa. Prööttäsin äsken kännisä ku-sella. Tajusin avautuessani kuinka onneton olenkaan. Ei ole yhtään ihmistä kenelle puhua. Hyvä jos kerran kuukaudessa tulee puhuttua kännykällä. Ainoastaan viestejä lähes joka päivä. Kyynelkaasu riitti mulle kun sitä tuli intissä tuulen mukana hengitysteihini. -💊-.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sinappikaasulle? Mulla on sinappia jääkaapissa. Prööttäsin äsken kännisä ku-sella. Tajusin avautuessani kuinka onneton olenkaan. Ei ole yhtään ihmistä kenelle puhua. Hyvä jos kerran kuukaudessa tulee puhuttua kännykällä. Ainoastaan viestejä lähes joka päivä. Kyynelkaasu riitti mulle kun sitä tuli intissä tuulen mukana hengitysteihini. -💊-.

Miksi sullei oo ketään kelle jutella?
        Tahtoisitko et olisi?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miksi sullei oo ketään kelle jutella?
        Tahtoisitko et olisi?

Tähdet olivat väärässä asennossa kun tänne putkahdin. Liika erilaisuus normoihin nähden. Näillä eväillä mennään päätyyn asti. Realismia. -💊-.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tähdet olivat väärässä asennossa kun tänne putkahdin. Liika erilaisuus normoihin nähden. Näillä eväillä mennään päätyyn asti. Realismia. -💊-.

Ei toi ole mikään syy miksei ole ketään jolle jutella. Paitsi jos sulle ei itselle kelpaa joku erilainen kun normit. Et vastannut tuohon toiseen kysymykseen mitään. 🤗

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei toi ole mikään syy miksei ole ketään jolle jutella. Paitsi jos sulle ei itselle kelpaa joku erilainen kun normit. Et vastannut tuohon toiseen kysymykseen mitään. 🤗

Tulessa makaamista. Ehkä siihen vain tyytyy ripustautumaan että kaikki asiat pysyvät samoina. Maailma on mulle liian nopeasti muuttuva paikka. Ihmiset ja ihmissuhteet on kuin yrittäisi lukea jotain itselleen täysin vierasta kieltä aakkosineen päivineen. Kiinnekohdat puuttuvat elämästä. Synkistelyt sikseen. Yhteiskunnalliset avautumiseni eivät ole pelkästään omien ongelmieni projisointia vaikka on se tietysti sitäkin. Työttömyys on sekä yhteiskunnan että yksilön syy. Mä pystyn sentään myöntämään omat heikkouteni toisin kuin monet ihmiset. -💊-.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      823
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      488
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe