Napakipu vaivaa

tuntuu klitoriksessa asti

olen 23-vuotias nainen ja minua vaivaa outo navassa oleva kipu.

Kipu tuntuu esimerkiksi sillon jos vahingossa jokin esine tai sormi osuu napaan, silloin oikein klitoriksesta asti vihlaisee ja välillä on ollut lähellä kusen tuleminen housuun...

Tämä on todella häiritsevää siksi, koska miehelläni on tapana kutitella ja tökkiä minua navasta ja sitä minä en kestä sillä kipu on epämiellyttävää...

Tämä vaiva on vaivannut minua lapsesta asti ja sillon napa oli myös herkkä, joten mistään yhtäkkiä ilmenneestä vaivasta ei kyse ole.

Ja sillon kun napaan osuu, niin napa on joskus tunninkin sen jälkeen kipeä.

Kiitoksia etukäteen vastauksista. T: Mari

8

6324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

kyllähän napa on varmasti herkkä alue ilman että siinä tarvii olla mitään vikana. onks se ulkoisesti ok?
      mä en tykkää että napaan tökitään, se nimittäin tosiaan sattuu.
      käy lääkärissä jos tuntuu.

• huono vitsi on huono vitsi

se "Marin" äärettömän fiksu miesystävä, joka tämän kirjoitti.

• samat oireet

kyseessä navasta kusettaa ilmiö

• Reiskanen

Vaikka hemmetin vanha topic jo onkin, haluaisin tietää onko Mari saanut asiaan vastausta (luultavasti reilun neljän vuoden aikana..)?

Itse olen kohta 28 vuotias mies ja ongelma kuulostaa samalta kuin minulla. Ongelma ei ole vaivannut vähään aikaan, mutta tänään kun töissä venytin vatsalihaksia, napaan vihlaisi jumalattoman paljon. Se kipu vihlaisee sukuelimeen asti ja tuntuu hemmetin ilkeältä.

Juttu menee yleensä parin kolmen tunnin aikana pois, mutta sinä aikana ei juuri mitään voi tehdä.

Oliskohan kenelläkään apuja / ehdotuksia?

Tänks! T: Repe

• 'ä'-'

purista kassejas niin paljon et kipu lähtee!

• goodjob

Laita voisilmä napaan ja myös klitorikseen koska ne ovat molemmat herkkiä alueita. Laitatko muuten voita spagetin sekaan? Voisitteko kertoa?

• reopeeod

Se on napatyrä

• Anonyymi

Ei oo napatyrä ja samat tuntemukset vaivaa edelleen kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin sloituksesta, ei ilmeisesti mitään vakavaa, mutta pirun epämiellyttävän tuntuista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      31
      2758
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      148
      2163
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1607
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1210
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1175
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      101
      1145
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      57
      1057
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      1020
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      71