kaipaan entistä

Anonyymi-ap

Sitä kun kaikki oli rennompaa eikä rahaa palvottu. Taiteellisuutta ja luovuutta, luontoa arvostettiin. Läheisyyttä ja rakkautta. Säännöistä ei oltu neuroottisia. Oli ne muut, tylsät ja tavalliset joiden kanssa meillä ei ollut yhteistä. Sitten oltiin me jotka tehtiin mitä tykättiin. Olit hellä ja villi ja osasit koskettaa. Et mukautunut normeihin etkä ajatellut kivikautisesti. Mentiin hetkessä. Olin vapaa ja sä olit vapaa ja me annettiin toistemme olla vapaita. Tiedettiin valheita ja se oli ihan ok. Me ei tuomittu ja saatiin olla mitä oltiin. Kerrankin ja vain kerran elämässäni. Sä ymmärsit mua ja näytit hyvältä. Me oltiin kotoisin samalta asuinpaikkakunnalta ja senkin takia ymmärrettiin toisiamme. Tiedän ettet sä kaipaa kuin mä. Kun ei sulla ole sellaisia syvällisiä tunteita. Mä kaipaan ja olen aina kaivannut. Me eletään eri elämää. Mä elän parempaa. Mun lasten vuoksi olen vanki elämässä joka ei sovi mulle. Kaikki on harmaata ja päivät seuraa toisiansa. En haluaisi kuin saada olla päivän sun luonas ja kaikki ois niinkuin ennenkin. Mut kaikki ois piloilla, niinkuin ennenkin. En halua hautaan enkä menettää kaikkea. Odotan että tämä menee ohi ja itken ja suren ja lusin. En halua mun miestä. Siinä on kaikki väärin. Se ei ole niinkuin sä. Se ajattelee väärin. Ei se ymmärrä millaisia me oltiin ja ettei mua kiinnosta miten se ja typerä sukunsa ja muut harmaahiirulaiset ajattelee. Se vain vahvistaa et tää ei ole mun koti.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
        Kuhmo
        49
        1248
      2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
        Kemi
        13
        975
      3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
        Ikävä
        93
        957
      4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
        Ikävä
        37
        648
      5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
        Ikävä
        73
        635
      6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
        Ikävä
        26
        441
      7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
        Ikävä
        53
        420
      8. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
        Ikävä
        30
        413
      9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
        Ikävä
        23
        407
      10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
        Ikävä
        15
        399
      Aihe